pffff, gelukkig, maar die heb ik ook niet zien staan, maar daar hebben we als treintje rustig gereden (en waren we rond dat tijdstip al voorbij).Mitchell schreef:radar zh a16 rotterdam ri dordrecht thv hmp 29.9 bij afslag hendrik-ido-ambacht 14/06/09 09:59:05
haha gelukkig!
Ik hoop niet dat dat die oude lullen in die 500SL's waren... Die reden gewoon achterlijk langzaam....ossie1972 schreef:Het was een gezellige dag, ondanks het slechte weer in het begin.
M'n dochter heeft zich bewezen als een geboren navigator ( niet een keer een discussie gehad en daar kan menig vrouw een puntje aan zuigen).
De Classic Mercedes Club die onderweg de boel ophouden, bleek de auto-club van mijn collega te zijn. Echt toevallig en het commentaar wat ze van de Mini club vonden, die voorbij scheurde, hou ik maar even voor me...hehe..( in de trant van het stevig doorrijden dan )
Al is het niet negatief, hoor.
Ik had het trouwens moeten weten, ik heb zelf het route boekje een tijdje geleden gedrukt.![]()
Floris & PP, goed geregeld weer!!
Ossie
Dat zijn wij niet geweest tochMaVaEe schreef:Ik hoop niet dat dat die oude lullen in die 500SL's waren... Die reden gewoon achterlijk langzaam....ossie1972 schreef:Het was een gezellige dag, ondanks het slechte weer in het begin.
M'n dochter heeft zich bewezen als een geboren navigator ( niet een keer een discussie gehad en daar kan menig vrouw een puntje aan zuigen).
De Classic Mercedes Club die onderweg de boel ophouden, bleek de auto-club van mijn collega te zijn. Echt toevallig en het commentaar wat ze van de Mini club vonden, die voorbij scheurde, hou ik maar even voor me...hehe..( in de trant van het stevig doorrijden dan )
Al is het niet negatief, hoor.
Ik had het trouwens moeten weten, ik heb zelf het route boekje een tijdje geleden gedrukt.![]()
Floris & PP, goed geregeld weer!!
Ossie
Haha ja, ik zie het!MaVaEe schreef:Hehe hij heeft inderdaad zn camera andersom Sven!
Nou, rennen . . . Dat zie je mij niet snel doen hoor.MaVaEe schreef:Volgens mij is dat Erna want ik zie Ron al aankomen rennen!
Onze sponsors