MINI Renova 5th Birthdayrun
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Errug leuke filmpjes! Ik snap al dat een walkie-talkie wel handig is tijdens een rit! Grappig ook dat we ongeveer dezelfde muziek op hadden!
Zo een camera mount is idd ook heel gaaf! Ik film alleen zelf nooit, dus vind ik ze daar ook te duur voor. Misschien leen ik er eens eentje.
iDD
Zo een camera mount is idd ook heel gaaf! Ik film alleen zelf nooit, dus vind ik ze daar ook te duur voor. Misschien leen ik er eens eentje.
iDD
- Inimini
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Wat een roekeloos rijgedrag op die filmpjes zeg
hahahaha GAAF!
Leuke foto's ook!
(iedereen mag die woody foto's doorsturen naar [email protected])
ik had al lang vastgelegd dat ik zou komen kijken, meerijden kon helaas niet omdat wij nog veel aan ons eigen ritje moesten doen op 3 september (ook goed gegaan btw)
Dus ik mijn woody gewassen en de aanhangert erachteraan gehongen, even wat leuks opgekrabbelt en on route. Het was wel 1 kilometer rijden vanaf mijn huis
!!!
Daar aangekomen werd ik al meteen begroet door bekende MINI rijders en door Bernhard van Renova (je kwam me toch niet uitlachen he
) hij bood me iets heel moois aan, een keer een hele dag een MINI ipv classic onder mijn kont! Daar gaan we natuurlijk al ja knikkend op in
Even de start bijgewoond en daarna naar huis vertrokken, man wat was het prachtig jullie te zien vertrekken zeg! Werd er nog gebeld door mijn familie of ik het ook wist dat er een mini rit was... ja duh, ik zal dat niet weten...
ze bedoelen het goed ook al weten ze nog steeds het verschil niet tussen een Susuki en een Mini, laat staan een classic mini en een New Mini. Maar goed.
Ik was er maar even, maar heb weer genoten. Leuk dat jullie rit ook door de bossen ging, die van ons namelijk ook, alleen niet zo stuiterig wellicht...
Groetjes en tot gauw!

Leuke foto's ook!
(iedereen mag die woody foto's doorsturen naar [email protected])
ik had al lang vastgelegd dat ik zou komen kijken, meerijden kon helaas niet omdat wij nog veel aan ons eigen ritje moesten doen op 3 september (ook goed gegaan btw)
Dus ik mijn woody gewassen en de aanhangert erachteraan gehongen, even wat leuks opgekrabbelt en on route. Het was wel 1 kilometer rijden vanaf mijn huis

Daar aangekomen werd ik al meteen begroet door bekende MINI rijders en door Bernhard van Renova (je kwam me toch niet uitlachen he

Even de start bijgewoond en daarna naar huis vertrokken, man wat was het prachtig jullie te zien vertrekken zeg! Werd er nog gebeld door mijn familie of ik het ook wist dat er een mini rit was... ja duh, ik zal dat niet weten...

Ik was er maar even, maar heb weer genoten. Leuk dat jullie rit ook door de bossen ging, die van ons namelijk ook, alleen niet zo stuiterig wellicht...
Groetjes en tot gauw!
mini and MINI all a BIG passion
http://www.brabantsminigenootschap.nl
http://www.brabantsminigenootschap.nl
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vet filmpje weer Berthil! Deze keer viel het wel mee met de snelheid, ondanks dat hij nog behoorlijk hoog lag.
@Coen:
Nee iedere rit dat je een leuke opmerking maakt en het staat op tape, dan gaat het automatisch naar het filmpje
@Coen:
Nee iedere rit dat je een leuke opmerking maakt en het staat op tape, dan gaat het automatisch naar het filmpje

- soulmates
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
soow hier ook nog ff een bijdrage van mij
superdag,super veel mini's,super organisatie,super leuk gewoon
was voor het eerst dat ik er zoveel bij elkaar heb gezien echt geweldig
ook de foto's van 3 ebtjes op een rij en de filmpjes van een paar van jullie
groetjes en allemaal bedankt voor deze super dag
superdag,super veel mini's,super organisatie,super leuk gewoon
was voor het eerst dat ik er zoveel bij elkaar heb gezien echt geweldig
ook de foto's van 3 ebtjes op een rij en de filmpjes van een paar van jullie
groetjes en allemaal bedankt voor deze super dag

- hein
- Enthousiast
Bericht
he gave filmpjes en die route komt we wel erg bekend voor
heb hem zelf 2x in het donker gereden en dan is die ook leuk!!!, moet je wel minimaal xenon hebben of een paar extra hella's voorop
je hebt dan in iedergeval geen last van fietsers
Fijn dat jullie het leuk hebben gevonden, de voorbereidingen voor de 2007 editie zijn al begonnen, datum is waarschijnlijk weer 2 september, dus zeg vast tegen je schoonmoeder dat je die zondagochtend niet op de koffie komt
we gaan er weer wat moois van maken.!

heb hem zelf 2x in het donker gereden en dan is die ook leuk!!!, moet je wel minimaal xenon hebben of een paar extra hella's voorop

Fijn dat jullie het leuk hebben gevonden, de voorbereidingen voor de 2007 editie zijn al begonnen, datum is waarschijnlijk weer 2 september, dus zeg vast tegen je schoonmoeder dat je die zondagochtend niet op de koffie komt

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gave filmpjes.
Dit is echt nagenieten. Bedankt, jongens. Dat je zo'n geweldige dag nog weer eens aan je voorbij ziet komen is super.

Dit is echt nagenieten. Bedankt, jongens. Dat je zo'n geweldige dag nog weer eens aan je voorbij ziet komen is super.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- bjfloor
- Enthousiast
Bericht
Ook wij hebeen een toffe dag gehad. Rumpel dacht dat ie ons goed had geholpen met de antwoorden... Toch vielen we net buiten de prijzen (waarschijnlijk net 4e
)
We willen Rumpel graag laten zien waar hij een steekje heeft laten vallen. We zijn het nog niet tegengekomen, dus: wie weet de antwoorden op alle vragen die tijdens de rit gesteld werden???
Rumpel en wij zijn er erg mee geholpen....
Groet,
Berend Jan & Sabina

We willen Rumpel graag laten zien waar hij een steekje heeft laten vallen. We zijn het nog niet tegengekomen, dus: wie weet de antwoorden op alle vragen die tijdens de rit gesteld werden???

Groet,
Berend Jan & Sabina
Laatst gewijzigd door bjfloor op 04 sep 2006, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Rumpel: volgens mij heb jij in je enthousiasme bij vraag 1 als antwoord geroepen: KAP in plaats van POORT
boefje!!
Ik zie dat Sleefje Spielberg weer is begonnen met het finetunen van een fillempie dus er komt nog wat.....

Ik zie dat Sleefje Spielberg weer is begonnen met het finetunen van een fillempie dus er komt nog wat.....

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Onze sponsors