Ik paste er prima tussendoor dacht ik zo.
Volgende keer maar anders doen dan...
Franklyn, lees gewoon even wat er staat. Dat is niet 'oh jullie konden zo veel harder dan mij, want jullie zijn zo stoer met meer vermogen en dat wil ik ook, maar dat heb ik niet, want ik ben een pauper die zijn GP niet wil tjoenen'. Er staat "jullie hebben een gevaarlijke situatie doen ontstaan" en in die situatie was ik bijna de l*l. Maar ga lekker megalomaan lopen doen, prima.. Dat bevestigt mijn gedachte enkel.franklyn85 schreef:Ja dus je wil zeggen.......mijn boeit het geen moer je zal.wel hebben proberen mee te komen anders kon,je dit nooit bijhouden En ja jammer dan kan dat,gebeuren jaFloor-is schreef: Nu wil ik jullie pret niet bederven, maar ik had te maken met 'the aftermath' van die actie: er gingen een aantal auto's vol in de remmen... Iemand achter mij zat niet echt op te letten en wist mij alleen nog te ontwijken door de vluchtstrook op te sturen. Om het netjes te zeggen: lekkere actie gast. Minder netjes zou zijn: f*cking asociaal, serieus slecht gedrag en er achteraf om lachen. Tof man, mijn vijf weken oude GP zat bijna in de kreukels door jullie stoerdoenerij.
Ik moest ook in de remmen door peter en ik ZEIK daar ook niet over...PUNT
Hej ik snap wel dat je lekker wil racen, dat is echt het probleem niet, maar pas een klein beetje op met het verkeer om je heen. Zeker als je wat hogere snelheden behaalt, kijk je met name vooruit en wat minder in de spiegels. En dan is het ook logisch dat het soms minder opvalt dat er een situatie achter je ontstaat door je eigen handelen. Ik wil hier de moraalridder ook weer niet uithangen, maar ik had toch wel sterk het vermoeden dat het je niet was opgevallen en het is toch belangrijk om te weten.peter schreef:Oke had ik niet in de gaten... Sorry Floris!![]()
Ik paste er prima tussendoor dacht ik zo.
Volgende keer maar anders doen dan...
Hehe, maar dat doe je toch niet.. Als je dan toch zondigt, doe het dan ook goed!frankie schreef:Slecht excuus he, er lag een mes bij om de stukken naar gewenst formaat te brengenFabian schreef:En Davy natuurlijk om de lekkere vlaai mee te nemen, niet goed voor mijn buikje... Pff het waren alleen beetje kleine stukken... Not!!! Haha...![]()
![]()
Haha ja man dat is ook zo!!!franklyn85 schreef:Ja fabian je gp zag er lkkr uit en je ben er geloof ik superblij mee doe hem niet meer weg......
Je waardes zij GP waardig helemaal top
Onze sponsors