Het is idd jammer dat sommige mensen slechte ervaringen hebben gehad met bepaalde rijders, maar dat geldt echt niet voor allen!
Ik hoop echt dat er de volgende keer wel weer classics bij zullen zijn! Meer zelfs!

Het was ook heel gezellig om twee van die genietende mensen in mijn binnenspiegel te zienkarretje schreef:
Gelukkig hebben we het merendeel achter Pretty-cooper aan gereden, top meid. Dat ging lekkker.
Volgende keer gewoon prikkers uitdelen.mini7benno schreef: het schot voor de rest van de rit en hebben wij het parkeerterrein even opgeruimd (geen prullenbakken dus pleur maar op de grond) .
Do I need to say more??? Don't think so... oftewel helemaal mee eens, het wordt een beetje een "mopper" forum en dat hebben jullie NIET verdiend... Ik vond het iig HELEMAAL geweldig en godsijdank heeft niet de hele wereld dezelfde rijstijl anders zou het een mooi zooitje worden op gods aardbodem!!! DONE!!!Arjan schreef: (heb gisteren alleen maar positieve dingen gehoord dus heb een beetje een vieze smaak in m'n b*k van de negatieve berichten. Jammer dat dat dan niet even gemeld wordt TIJDENS de tussenstop. Er zijn toch heel wat mensen die aan onze mouwen hebben staan trekken, maar alleen maar vol lof).
Oh, ja Marjon niet echt gemerkt??Ik vond het iig HELEMAAL geweldig
Onze sponsors