Mini's voor kika ervaringen en foto's

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 apr 2007, 13:12

Ik vond het geweldig dat al die classic Mini's er waren! Op een gegeven moment heb ik een hele poos tussen 2 Classics gereden, en vond het echt geweldig om te zien! Alleen moeten sommige wel wat beter afgesteld worden :wink: (die met de knuffels op het dak... - was wel een erg leuke verschijning trouwens! :D )... Maar wat een stank! Maar goed dat hoort er ook een beetje bij denk ik!
Het is idd jammer dat sommige mensen slechte ervaringen hebben gehad met bepaalde rijders, maar dat geldt echt niet voor allen!
Ik hoop echt dat er de volgende keer wel weer classics bij zullen zijn! Meer zelfs! :D Het was een hele geslaagde dag in mijn ogen - vooral mooi dat het mijn eerste ritje was met jullie allemaal. Leuk ook om een paar gezichten achter de forum namen te leren kennen. Dank aan de organisatie! En ja, dat bedrag van meer dan 14000! Euro geeft toch ook wel een goed gevoel!
MaZo
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

23 apr 2007, 15:34

Nog even een kleine up-date :P
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mart
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 apr 2007, 16:29

Ok, mijn foto's:

Een kleine selectie:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een link naar de verdere foto's:
http://www.flickr.com/photos/demelza/se ... 350756866/
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

23 apr 2007, 17:56

karretje schreef:
Gelukkig hebben we het merendeel achter Pretty-cooper aan gereden, top meid. Dat ging lekkker.
Het was ook heel gezellig om twee van die genietende mensen in mijn binnenspiegel te zien :wink:
O, we zijn je mini-mini-mcsc helemaal vergeten :( Lag in de achterbak. Tot de volgende meet. :D

MR, jij bedankt voor de foto's. Het was een leuk begin van een superdag :wink:
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Peerkie
Be Mini
Be Mini

23 apr 2007, 18:33

@ Demelza: wat leuk om mijn Oxygen op diverse van jouw fotoos terug te zien! Nou heb ik niet eens met jou kennisgemaakt... volgende keer dan maar :)
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 apr 2007, 18:37

Komt goed :)

Als je nog een grote versie van een van de foto's wilt moet je maar even mailen/pm-en.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 19:13

Beetje jammer dat gezeur over het hard rijden.. oke, gevaarlijke aktie's direkt die gozer eruit halen en bannen uit de club! Dit mag gewoon niet!! Klaar! Als die classic Mini rijders ons niet als yuppen bestempelen met onze lease bakken.. etc.. dan kunnen we allemaal weer vriendjes worden, want ik zal het heel erg jammer vinden als er geen classic Mini's meer mee zouden doen met dit soort ritten :| voordat scheuren hebben we Speedy Mini part 2 en sorry classic Mini rijders, dat is niks voor jullie..
(planken boven de 200km in duitsland) maar dit soort ritten (kika) moet prima met elkaar kunnen..

Mooie foto's Mazo & Demelza 8)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 19:29

Zo, ook ff tijd wat te posten...

Wij (Wendy en Benno) hebben genoten van deze topdag. De organisatie was bijna tot in de puntjes geregeld. De ontvangst bij Jan de Jong is in mijn ogen prima verlopen. Toen het hek eenmaal was geforceerd en de "rondgang" dus volgestouwd kon worden met MINI's en mini's hebben we Wendy maar bij het uitdelen van de pakketten gezet en zijn Arjan en ik begonnen met het vullen van het terrein. Verliep vlotjes (enkelingen daargelaten die persé naast die of die wilde staan of met de neus de verkeerde kant op gingen staan) Volgns mij waren er iets van koffie en broodjes geregeld: ik zag namelijk alleen maar malende monden en schotsgeruite bekertjes langslopen :wink:
Na een welkomstwoord door de geluidsinsallatie van Rein (top dat dat erbij was, scheelt een hoop schorre kelen) Kon de aftrap gegeven worden. Iedereen hop in de mini en klaar voor de start. Ik stond bijna vooraan, dus toen Wendy eenmaal in de auto zat konden we zo'n beetje als eerste de baan op. We zaten achter een treintje wat lekker het eerste stuk doorwerkte. Op een recht stuk zag ik 1 mini een beetje heen en weer sturen zoals motorrijders ook wel eens doen :? Een bocht later voor het stoplicht stond er bij deze deelnemer een peugeot in zijn kont geparkeerd :shock:
Nadenkend aan de rit van Marloes (Ronald Mc Donald) waarbij wijzelf betrokken waren bij een aanrijding door onoplettendheid van iemand achter ons (eigenlijk nog achter karretje), hoopte ik dat het bij deze ene aanraking zou blijven. Vervolgens belandde we in een treintje met Ralph voorop. Nu zaten we achter een invalide wagentje wat volgas reed (35km/h) Dit duurde voor mijn gevoel wel een kwartier. Normaalgsproken ben ik ook wel van het doorrijden, maar nu bleven de KiKa-beren wel rustig zitten in de cabrio :lol:
Aangekomen op de tussenstop de volgepropte MINI voor de geluidswagen gezet en de verkoop van de KiKa beren kon beginnen. Binnen no time hadden we 199 stuks verkocht.
Op de veiling van spulletjes nog een fout gemaakt bij het bieden op de beertender, na mijn inzet op 100 euro, deed ik er zelf nog een schepje bovenop oor mijn eigen bod met 50 euro te verhogen. In mijn achterhoofd zag ik dat ding voor om en bij 250 euro van de hand gaan, Nee dus 150 ging het worden. Maakt niet uit wilde zo'n ding toch hebben en het was voor het goede doel.
Toen alles was verkocht, inclusief de originele Blont-007 voor 200 euro :mrgreen: :mrgreen: Werd het schot gegeven voor de rest van de rit en hebben wij het parkeerterrein even opgeruimd (geen prullenbakken dus pleur maar op de grond) Het tweede stuk hebben we niet gereden, zijn direct naar het eindpunt gegaan. Wel had ik inmiddels op het terrein van het museum van diverse mensen vernomen dat er op sommige stukken harder werd gereden dan mag en ook rode stoplichten werden genegeerd.
Een ieder is natuurlijk verantwoordelijk voor zijn eigen rijgedrag, maar het moet wel leuk blijven, voor je het weet lig je zelf of een ander op en hoop.
Op de eindlokatie ook Martin nog even gesproken over het rijgedrag van sommigen. Jammer dat het gebeurt, en dat velen zich eraan gestoord hebben. Meeste mensen hebben hopelijk, net als wij, wel een leuke dag gehad.
Super opkomst, super weer.

Volgende keer weer?
Arjan, Yvon, Rein het was top.
coendek
Stoepsleutelaar

23 apr 2007, 20:31

Afbeelding
Afbeelding

lekker veel foto's he.... :lol:
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

23 apr 2007, 20:34

mini7benno schreef: het schot voor de rest van de rit en hebben wij het parkeerterrein even opgeruimd (geen prullenbakken dus pleur maar op de grond) .
Volgende keer gewoon prikkers uitdelen. :(

Schoon gegekregen, schoon achterlaten :D
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 apr 2007, 21:03

hoihoi..

aller eerst het gezeik van de scheurneuzen is nu wel klaar :surrender
na het afkraken van de new mini rijders op het mscn forum heb ik het helemaal gehad...
sorry oa demelza eelke en de andere mscn forumers..maar ik stop op dat forum...

zo en nu is dat klaar...

arjan en alle andere mede organisatoren superrrrr
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 apr 2007, 21:03

hoihoi

als er iemand is die foto's heeft van 1 van deze 2 of alle twee de mini's hier onder..graag ff door [email protected]
Afbeelding

weet zeker dat ze er zijn >) 8)
Laatst gewijzigd door pje en daan op 23 apr 2007, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Mjon
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 apr 2007, 21:04

Arjan schreef: (heb gisteren alleen maar positieve dingen gehoord dus heb een beetje een vieze smaak in m'n b*k van de negatieve berichten. Jammer dat dat dan niet even gemeld wordt TIJDENS de tussenstop. Er zijn toch heel wat mensen die aan onze mouwen hebben staan trekken, maar alleen maar vol lof).
Do I need to say more??? Don't think so... oftewel helemaal mee eens, het wordt een beetje een "mopper" forum en dat hebben jullie NIET verdiend... Ik vond het iig HELEMAAL geweldig en godsijdank heeft niet de hele wereld dezelfde rijstijl anders zou het een mooi zooitje worden op gods aardbodem!!! DONE!!!
Afbeelding
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 apr 2007, 21:19

vraagje iedereen die nu nog moppert over de rit van gisteren moet 5 euro betalen voor kika...en wordt het stukje tekst door de toezichthouders van dit forum verwijderd
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

23 apr 2007, 21:29

Ik vond het iig HELEMAAL geweldig
Oh, ja Marjon niet echt gemerkt?? >) , jantje smit heeft een hele nacht gegalmd in mijn oren. :mrgreen: toppie!! Afbeelding

Geweldig meiden, zoveel lol en sfeer ik zat zelf mee te swingen in de mini Afbeelding , jullie mogen altijd wel bij ons rijden. :mrgreen:
Tot de volgende keer he!!!

Groetjes
MINI...................................The best there is.

Terug naar “Afterparty”