Ze nemen de punten (prijzen en clubman) mee in hun evaluatie.
@ Snans: gedaan!

Goed verwoord Wint, denken er net zo over.Wint schreef:Wat een weekendje..., Superrrr!
Alleen een beetje kort, ondanks het weinig slapen.![]()
Gelukkig is het meeste al gezegd, en rest mij weinig anders dan iedereen onwijs te bedanken!
Leuk om al jullie verhalen zo door te lezen!![]()
Wat een geslaagd weekend is het geweest, jammer dat de volgende M-U pas weer over 2 jaartjes is.
Als het inderdaad in Barcelona is, dan hebben we een leuk tripje te gaan, want daar ben ik zeker bij, met of zonder MINI.
Ja, wie zou dat niet willenVerder had ik ook wel verwacht dat je al Nederlandse MINI club toch wel ergens een privé parking had mogen krijgen.
Reken maar dat ze op M.U. gejat zijn. We zijn slechts enkelen van de velen die accessoires daar zijn kwijt geraakt.FastBunny schreef:Na het zwemmen terug naar de auto... en &*&$#*^(#%^ alle 4 de ventieldopjes weg..
Nu weten we niet of dit daar is gebeurd of op de MU, maar wel balen dat ze weg zijn.
Zekers!FastBunny schreef:Op naar de volgende Mini United zullen we maar zeggen, en tot die tijd hebben we genoeg ideeën opgedaan met dingen die we aan onze MINI nog willren doen
We kwamen er toen pas achter, enige wat we zeker weten is dat ze er tot zaterdagmiddag opzaten, dat hebben we op een foto kunnen terugvinden namelijkJenkins schreef: Reken maar dat ze op M.U. gejat zijn. We zijn slechts enkelen van de velen die accessoires daar zijn kwijt geraakt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja per uur ja!Arjan schreef:voor de slagboom:
Hééé, een intercom!
*drukknop*
" Ja, zegt u het maar!"
"huisje 500, we hebben een gehandicapte aan boord"
"slagboom gaat open, rijdt u maar door"
en dat 8x??
Met gehandicapte, bedoelde je natuurlijk: Iemand aan boord die te lam is om te kunnen lopen!!!Arjan schreef:voor de slagboom:
Hééé, een intercom!
*drukknop*
" Ja, zegt u het maar!"
"huisje 500, we hebben een gehandicapte aan boord"
"slagboom gaat open, rijdt u maar door"
en dat 8x??