De Mergelstedenroute
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik mis wel een omgevallen aanhangwagen hoor bij deze rit
. Jammer jongens dat ik er niet bij kon zijn.
Ik heb zaterdag de rodekruisrally gereden. Was ontzettend leuk en JEEPEEtje startte ons dus hem ook eens de hand geschud. Kortom was ook hardstikke leuk. Wel was de route dit keer behoorlijk uitdagend, maar dat maakt het allemaal ook heel leuk.
Volgende rit ben ik er weer bij. Tevens ben ik met floris een rit (Waterlandtour) aan het plannen tussen feb en mei 2008. Deze zal plaatsvinden omgeving NH/ZH en het groene hart. Een datum wordt asap geprikt.
Gr,
PP

Ik heb zaterdag de rodekruisrally gereden. Was ontzettend leuk en JEEPEEtje startte ons dus hem ook eens de hand geschud. Kortom was ook hardstikke leuk. Wel was de route dit keer behoorlijk uitdagend, maar dat maakt het allemaal ook heel leuk.
Volgende rit ben ik er weer bij. Tevens ben ik met floris een rit (Waterlandtour) aan het plannen tussen feb en mei 2008. Deze zal plaatsvinden omgeving NH/ZH en het groene hart. Een datum wordt asap geprikt.
Gr,
PP
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Zo nu heb ik ook eindelijk de tijd een stukje over deze leuke rit te schrijven! Alleen alles is eigenlijk al gezegd
het was echt een super mooie rit en veel leuke weggetjes
en een fantastich landschap
Thanks Paul, Bas en Chantal voor deze leuke dag! En volgend jaar weer???
- Marjolein -

Thanks Paul, Bas en Chantal voor deze leuke dag! En volgend jaar weer???

- Marjolein -

Onze sponsors