3de foto van onder net voor de zebra staan er 2denizg schreef:Ik zie iedereen klagen over de Opels, maar wat was er dan? Ik zie ze ook op geen enkel foto

Greetz BigD
Zelfs als grapje vindt ik deze ongepastquattro gmbh schreef:En die er waren hebben we even bekrast
Iedere keer als het hier gaat over stylers van een ander automerk wordt dat de grond in geboort. Ik denk dat MINI rijders de minst tolerante autoclub zijn als ik het zo hoor met dat elite gedrag. Het is toch prachtig als die jongens ook lekker sleutelen en stylen aan hun auto. Het is niets anders dan wat wij doen behalve dat de andere autoclubs/ merken over het algemeen wat verder gaan dan de conservatieve MINI eigenaren.320d touring schreef:Zelfs als grapje vindt ik deze ongepastquattro gmbh schreef:En die er waren hebben we even bekrast, het gaat ook om autoliefhebbers ook al hebben ze een vreemde smaak
Nou die kerel met die nieuwe Opel Astra kan je niet bepaald een autoliefhebber noemen met die gigantische kras rondom!320d touring schreef:Zelfs als grapje vindt ik deze ongepastquattro gmbh schreef:En die er waren hebben we even bekrast, het gaat ook om autoliefhebbers ook al hebben ze een vreemde smaak
+1iDarkDesign schreef:Iedere keer als het hier gaat over stylers van een ander automerk wordt dat de grond in geboort. Ik denk dat MINI rijders de minst tolerante autoclub zijn als ik het zo hoor met dat elite gedrag. Het is toch prachtig als die jongens ook lekker sleutelen en stylen aan hun auto. Het is niets anders dan wat wij doen behalve dat de andere autoclubs/ merken over het algemeen wat verder gaan dan de conservatieve MINI eigenaren.320d touring schreef:Zelfs als grapje vindt ik deze ongepastquattro gmbh schreef:En die er waren hebben we even bekrast, het gaat ook om autoliefhebbers ook al hebben ze een vreemde smaak
iDD
+2iDarkDesign schreef:Iedere keer als het hier gaat over stylers van een ander automerk wordt dat de grond in geboort. Ik denk dat MINI rijders de minst tolerante autoclub zijn als ik het zo hoor met dat elite gedrag. Het is toch prachtig als die jongens ook lekker sleutelen en stylen aan hun auto. Het is niets anders dan wat wij doen behalve dat de andere autoclubs/ merken over het algemeen wat verder gaan dan de conservatieve MINI eigenaren.320d touring schreef:Zelfs als grapje vindt ik deze ongepastquattro gmbh schreef:En die er waren hebben we even bekrast, het gaat ook om autoliefhebbers ook al hebben ze een vreemde smaak
iDD
Onze sponsors