BIG Mc event

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

02 mei 2009, 23:49

denizg schreef:Ik zie iedereen klagen over de Opels, maar wat was er dan? Ik zie ze ook op geen enkel foto :)
3de foto van onder net voor de zebra staan er 2 :mrgreen: ze waren echt zwaar in de minderheid en dat was wal grappig :mrgreen:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
320d touring
BBQ hulpkok

03 mei 2009, 08:56

quattro gmbh schreef:En die er waren hebben we even bekrast :lol:
Zelfs als grapje vindt ik deze ongepast :s , het gaat ook om autoliefhebbers ook al hebben ze een vreemde smaak :mrgreen:
Mcs Stephan
One wheel wonder
One wheel wonder

03 mei 2009, 12:23

Haha ja was inderdaad lachen met die (sl)opels :P..kwam er 1 aan die zette zijn (sl)opel tussen de Mini's..wilde uitstappen maar zat zich te bedenken of hij wel goed stond tussen de Mini's en uit moest stappen of niet :mrgreen:.

Toen ik wegreed kwamen er nog 2 aan helemaal verlaagd die bakken en een brompijp eronder hing haast op de straat :mrgreen:..

ze waren iig in de minderheid dat was wel leuk om te zien :P.
iDarkDesign
Transformer

03 mei 2009, 12:40

320d touring schreef:
Zelfs als grapje vindt ik deze ongepast :s , het gaat ook om autoliefhebbers ook al hebben ze een vreemde smaak :mrgreen:
Iedere keer als het hier gaat over stylers van een ander automerk wordt dat de grond in geboort. Ik denk dat MINI rijders de minst tolerante autoclub zijn als ik het zo hoor met dat elite gedrag. Het is toch prachtig als die jongens ook lekker sleutelen en stylen aan hun auto. Het is niets anders dan wat wij doen behalve dat de andere autoclubs/ merken over het algemeen wat verder gaan dan de conservatieve MINI eigenaren.

iDD
MaVaEe
Koeien-teller

03 mei 2009, 13:05

320d touring schreef:
Nou die kerel met die nieuwe Opel Astra kan je niet bepaald een autoliefhebber noemen met die gigantische kras rondom! ;)
Afbeelding
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 mei 2009, 13:54

iDarkDesign schreef:
320d touring schreef:
Iedere keer als het hier gaat over stylers van een ander automerk wordt dat de grond in geboort. Ik denk dat MINI rijders de minst tolerante autoclub zijn als ik het zo hoor met dat elite gedrag. Het is toch prachtig als die jongens ook lekker sleutelen en stylen aan hun auto. Het is niets anders dan wat wij doen behalve dat de andere autoclubs/ merken over het algemeen wat verder gaan dan de conservatieve MINI eigenaren.

iDD
+1
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
R04dRunneR
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

03 mei 2009, 14:59

Laat die Opel heren en dames toch lekker hun eigen ding doen. Misschien vinden ze wel dat wij in een vrouwe auto rijden... wie weet. Ik ken zat mensen die een Mini maar een koekblikje, gebakje of 'n wasmachine vinden, wij weten beter natuurlijk :wink: . Maare idd een rioolpijp onder je auto monteren die dan ook nog over de grond sleept is not done :| vind ik.
It's good to have speed limits, then there is something to go above and beyond!
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mei 2009, 17:15

Ik zie nu pas dat de Alpina MINI aka Getzz er ook was en Mavaee ook gemist. Volgende keer :)
Zeker! Ik was er al redelijk vroeg bij haha. Ik wist ook niet dat jij er was...snel ff bijpraten
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mei 2009, 18:10

Was een leuk dagje NL voor mijn vriendin & mij.
In de namiddag naar Rosada geweest. Na anderhalfuur waren we daar helaas al rond, dus ook even centrum Roosendaal aangetikt. Koopavond, winkels open tot 21u, dus hebben we ook gezellig wat geshopt.
Erg aangenaam stadje eigenlijk!
Dan naar de Mac, maar besloot toch even de wasstraat van de Esso te testen.
Dat liep helaas niet goed af :s
De borstels beginnen achteraan de wagen en gaan dan naar boven toe, over de wagen. Toen die ter hoogte van mijn dak kwam hoorde we een flinke KNAL. Had ie mijn spoilertje mee :(
Kan er echter niets tegen doen, want op het kaartje met de instructies stond duidelijk dat wassen met autospoilers niet toegestaan is! Had niet gedacht dat het kleine spoilertje ook kwaad kon!
Gelukkig was er geen schade aan het dak en kon ik de volgende dag meteen mijn originele erop vijzen!
Aangekomen aan de Mac, nog voor 19u30, was er al aardig wat volk! En dat volk bleef maar lekker komen :)
De parking stond netjes vol en overal stond er leuk MINI-volk!
En ook Getzz was er, kon ik leuk mijn Meguiar's spullen van de groupbuy in ontvangst nemen! + Karma voor jou, Gertjan!
Heb ook wat leuke foto's getrokken. We waren wel al vrij snel weg, vermoeid van een lange dag :)
Helaas wel niet de A12 naar Antwerpen genomen maar wel de E19, denkend dat het niet al te druk ging zijn. Toch +1u nog in de file gestaan! :s

Hier zijn de fotootjes!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

03 mei 2009, 19:14

iDarkDesign schreef:
320d touring schreef:

iDD
+2
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 mei 2009, 19:40

Als ik de foto's zo zie zou ik ook graag een keer langskomen! 8)
Alleen het 'details' dat het voor mij aan de andere kant van Nederland is, en dat ik Zaterdag's altijd moet werken (rond 04:00 beginnen), houden me nog tegen...
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

03 mei 2009, 19:52

We doen er gewoon nog een keer 1 in het midden van het land! :wink:
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mei 2009, 20:00

Blont-007 schreef:We doen er gewoon nog een keer 1 in het midden van het land! :wink:
Graag :yeah

Terug naar “Afterparty”