Zandvoort 29 april.....

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

30 apr 2010, 09:58

:shock: :shock:

Wat een mooie foto's allemaal weer.
Afbeelding
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Voorhout
Berichten: 1099
Lid geworden op: 02 apr 2009, 19:15

30 apr 2010, 10:54

Mooie foto's Maarten 8) Goed gelukt.

Ik heb al wel gezien dat ik niet op de sportstand met een hele snelle sluiterstand moet fotograferen.
Die is zo snel dat de auto's stil lijken te staan. Heb er nog een paar geprobeerd op 1/60 sec, maar dat is weer te lang.
Daar moet ik nog wat meer voor oefenen :D
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

30 apr 2010, 11:33

Klopt Ron. ;)

Ik heb voornamelijk 1/100 gebruikt maar ook een aantal keer 1/60. ;)
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

30 apr 2010, 14:06

the blue lobster schreef:
Wat een heerlijke dag om op het circuit te zijn. :)
Jammer dat ik maar even wat MINI'S heb zien rijden, in de middag was soms Gilles
de enige MINI op de baan. :|
Tja als de helft afhaakt krijg je dat! Vroeger (in 2005) hadden we nog een hele lijstje met rijders van de NewMINIclub die het wel eens uit willen proberen om met hun Mini op het circuit te rijden, maar ik heb het idee dat de helft hier liever bij de Mac afspreken om te kunnen lullen over welke mod ze nu weer hebben uitgevoerd dan daadwerkelijk echt te rijden!! Echt jammer..
De mannen die wel hebben gereden hadden een smile op hun gezicht van oor tot oor :D En dat zie ik graag! Ik zelf had gewoon pijn in mijn polsen van het sturen (heerlijk) was werkelijk een top dagje, erg werd supernetjes gereden door iedereen.
Was leuk om te zien hoe Olaf en Bart progressie maakte, ga zo door mannen! Marcel die stond helemaal met een grijns op het paddock!
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

30 apr 2010, 14:53

tjonge tjonge wat een dag en wat een wagens.. lekker zonnetje en de heerlijke bries door je haar daarnaast de geur van brandend rubber en diesel in de lucht.

Ik heb enorm genoten vanaf de zijlijn. Helaas was ik zelf niet tip top in orde om me naast Olaf te begeven in de MM. Maar wat een mooie foto's weer jongens en meisjes. Leuk dat er ook zoveel mensen even zijn komen kijken.

wat Hans eigenlijk ook al zie. jammer dat er toch veel mensen zijn afgehaakt. Het lijkt ij ook een hele leuke ervaring. heb hier zelf 5 jaar geleden met een Z1 mogen rijden. en dat vond ik al een super ervaring. maar met je eigen auto. moet leuk interessant en leerzaam zijn.

het is zeker leuk om een smile van oor tot oor te zien bij de mensen die het circuit op zijn geweest. en helemaal bij marcel. zie hem hieronder maar knallen.

en ben het met olaf eens deze foto zegt genoeg. 8)

Afbeelding

Maar olaf boven je bed hangen? weet je het zeker :lol: ik weet wat de gevolgen waren.. :mrgreen:

Ik kom eigenlijk net uit de lappendeken. of te wel nog steeds niet op en top. geen stem.. maar moest zien of er wat tussen het filmmateriaal zat.. en daar zit wel wat tussen.. :D

hierbij het filmpje van het racemonster marcel.

[video width=480 height=280]http://www.flavored.nl/mini/marcel.m4v[/video]
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

30 apr 2010, 15:18

Damnz wat een gave foto's hier!
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

30 apr 2010, 16:46

Marcel Always Open schreef:Afbeelding
Was niet prettig achter deze diesel te rijden met een cabrio. Wat een meur!
Marcel, je moet er ook niet achter blijven hangen, je moet er voorbij! :lachuh
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

30 apr 2010, 18:54

Gisteren ook in Zandvoort geweest en het was leuk weer eens wat mensen te treffen. We wilden 's middags nog wel even naar het spectaculaire dorp Zandvoort maar dat viel wel tegen, we hadden dus beter nog ff kunnen blijven en na de files vertrekken.

Hier nog een paar foto's van mij.
Afbeelding
De Pitstop.


Afbeelding
Hij is wel klein hè? (zei de Mini coureur)


Afbeelding
Lekker Kontje.


Afbeelding
Lekker sturen.


Afbeelding
De veel besproken "Smile van oor tot oor"


Afbeelding
Ook de bijrijder heeft veel plezier.


Afbeelding
Wie nu nog durft te zeggen dat de Mini maar een klein autootje is waar niets in past.............


Afbeelding
Het leek ook wel ff op een echte camping meeting.


Afbeelding
O ja, wij waren natuurlijk ook nog op de camping.
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

30 apr 2010, 21:08

Via het DF-forum een paar links gevonden met foto's van gisteren:

http://www.flickr.com/photos/8251469@N02/tags/mini/

http://www.flickr.com/photos/autofotogr ... 837820875/

http://www.mende-autosport.nl/page6.php ... category=8

Het lijkt me geen probleem om deze hier te plaatsen, denk..
Afbeelding
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Nootdorp
Berichten: 1777
Lid geworden op: 01 mei 2008, 22:30

30 apr 2010, 22:19

@Hans: Nu snap ik waarom de laatste sessies hij als een dweil over de baan ging .. ik reed op 2 streepjes rubber :s Ligt gewoon 2mm bovenop me band


Afbeelding
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

30 apr 2010, 22:27

Toch harder hoeken dan! Dan ben je die rommel zo kwijt :wink:
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

30 apr 2010, 22:31

Goed gespot oskar..:icon_top:
alleen jammer dat die fotografen niet zulke ochtend mensen zijn. is alleen van de middag sessie.

Ossie schreef:Via het DF-forum een paar links gevonden met foto's van gisteren:

http://www.flickr.com/photos/8251469@N02/tags/mini/

http://www.flickr.com/photos/autofotogr ... 837820875/

http://www.mende-autosport.nl/page6.php ... category=8

Het lijkt me geen probleem om deze hier te plaatsen, denk..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

30 apr 2010, 23:34

Maar bij de eerste link stond mog wel onze Cabrio
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

01 mei 2010, 08:25

H en S schreef:Maar bij de eerste link stond mog wel onze Cabrio
klopt Hans, dan was deze toch ietsje vroeger. vond zelfs mijn eigen zwarte onopvallende hok. 8)
Maar de foto's van het werk op de baan is van de middag sessie. dat is wat ik meer bedoelde.. :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

01 mei 2010, 12:13

Ragnar bedankt voor het leuke filmfragment. 8)



De smile van oor tot oor is meerdere mensen opgevallen :lol: :mrgreen:

Hans (Kramer), dank voor de mooie foto van vooraf genomen!

Ducks, ik heb hetzelfde met de banden, maar niet zo erg als jij. Het hobbelt nu best veel als ik gewoon op de openbare weg rijd. (sowieso tijd voor nieuwe banden).

Deze dag heb ik echt heel veel geleerd over balans van de auto , en het effect dat kleine stuurbewegingen of klein beetje meer gas geven op de balans van de auto hebben.
Het circuitrijden voor dummies met de pilonnetjes was een meesterzet om iedereen op de juiste manier rond te laten gaan zonder grote incidenten.
Heb ook geleerd dat het goed was dat de "grote jongens" me mee lieten spelen, maar dat er een wereld van verschil ligt. Ik reed op "heelhouden" en "fun hebben" nou dat is prima gelukt. (ondanks de Ultima die voor mijn neus spinde, de rode Bmw die ik nog maar net gezien had en de witte bmw met grote spoiler die mij zowat 2x per ronde inhaalde (voor mijn gevoel dan).
Ossie heeft me echt goed geholpen in de tweede en derde sessie om op te letten op snellere deelnemers (lees: alle anderen).

Ik was trouwens erg blij dat er trouwens geen motoren meededen, met hun andere rempunten en acceleratieverschillen. De middagsessie was duidelijk een stuk drukker, daarom ook meer (kleine) incidenten en baansluitingen.

De Mini Always Open heeft zich goed gehouden, afgezien van wat bandenslijtage geen enkel probleem. Had geen remproblemen omdat ik niet zo heel erg hard ging. Vooral aanremmen van de Tarzanbocht zag ik mensen pas bij 100 mtr beginnen met remmen, nou ik was al ruim vóór het 150 mtr punt begonnen; heb geen zin in "uitstapjes" in de grindbak. Dat scheelt ook op de remmen. De topsnelheid van mij op het rechte stuk was dan ook niet hoog.

Het is echt gaaf dat er zoveel mensen even foto's en video's zijn komen nemen (ook al kwamen ze pas tegen de middag aan vanwege andere verplichtingen). Ik lees ook mee op DrivingFun forum en daar zie je nu de video's loskomen. Wie weet nog wat mooie onboard camera's die een paarse Mini inhalen. Ik heb heel lang voor en achter een zwart/rode BMW gereden in de eerste sessie, ..... wie weet....


BIG SMILE
Afbeelding
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Afterparty”