Foodstrip 15-10

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

20 okt 2010, 12:54

dat zijn nu digitale, dus 2 in de middenberm en 1 aan de rechterkant. Maar je kan er maar 1 keer geflitst worden... :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

20 okt 2010, 13:03

he, anders was het nog prijsschieten ook >) >) :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Rotterdam
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2010, 02:08

03 nov 2010, 22:29

mushrop schreef:dat zijn nu digitale, dus 2 in de middenberm en 1 aan de rechterkant. Maar je kan er maar 1 keer geflitst worden... :mrgreen:
Hmm is toch wel ff interessant dit Rob. Volgens flitser.nl staan er op het kleine stukje waar we de A9 op draaiden, tot aan waar ik jou voorbij schoot toen jij er af ging 3 stuks! Alleen diegene bij jouw afslag zag ik op tijd en heb ik voor geremd. Die andere twee moet ik dus wel zijn gepasseerd :| . Maar als jij me kunt melden dat die voor de andere kant zijn (of er echt niet staan) heb ik misschien heel veel geluk... Niet hopen Mart, niet hopen... (heb nog steeds niks gehoord....maar ja...officier van justitie neemt vaker de tijd nietwaar)

Het daadwerkelijk zien van een flits is tegenwoordig ook niet meer altijd zo heb ik van horen zeggen?! Juist die digitale kasten hebben geen visuele flits meer? Vind ik een raar verhaal, want wat voor sluitertijd hebben ze anders wel niet joh...hahahahha.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

04 nov 2010, 01:49

100% zeker dat er vanaf de FS tot aan afslag Ouderkerk maar 1 flitspaal staat en die staat vlak voor die afslag. Dus als je voor die geremd hebt is er niks aan het handje!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Rotterdam
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2010, 02:08

04 nov 2010, 17:19

mushrop schreef:100% zeker dat er vanaf de FS tot aan afslag Ouderkerk maar 1 flitspaal staat en die staat vlak voor die afslag. Dus als je voor die geremd hebt is er niks aan het handje!
:shock: :roll: :( :? :O :| :o :) :D :mrgreen: (shakeit) :dansen :-)) :lachuh

Als het klopt (niet wat jij zegt want jij kunt het weten, maar dat ik dan dus ook echt niet geflitst ben)... dan ben ik er zoooooo genadig vanaf gekomen. Heb wel echt iets meegekregen van de schrik. Mijn leven gebeterd zoals dat zo mooi heet.

Toch durf ik pas over een maand of twee te geloven (als er dan nog niks binnen is) dat ik niets meer op de mat krijg.

tot zaterdag trouwens!
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

05 nov 2010, 05:53

Mijn leven gebeterd zoals dat zo mooi heet.
en hoe lang duurde dat??? :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

05 nov 2010, 12:23

Samsara schreef:tot zaterdag trouwens!
uhm....hoezo?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Samsara
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Rotterdam
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2010, 02:08

06 nov 2010, 11:09

@ Marcel: Is nog steeds actueel! Geloof het of niet.

@ Rob: Ja is er niet meer van gekomen. Rianne en ik dachten langs te gaan op de Oktoberfest meet in Arnhem. Die plannen zijn even gewijzigd (zie topic dat daar over gaat). Dat jij erbij zou zijn ging ik eigenlijk gewoon van uit :wink: (blijkbaar onterecht,... geeft niks toch)
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

11 nov 2010, 21:49

Samsara schreef: (blijkbaar onterecht,... geeft niks toch)
Hmmm ik dacht dat ik onlangs toch in Velp geweest was :lol: :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Afterparty”