Wat een drukke dag..
Vanmorgen op tijd opgestaan om de MINI nog even te wassen en enigszins degelijk te maken. Die vogelpoep kan natuurlijk echt niet!
Bij Kees en Annet aangekomen om 10 uur om daarna om 10.15 bij de Foodspot in Maarssen te arriveren.
Daar stonden al een paar leden ons op te wachten en we zijn onderweg gegaan naar Haarlem, waar we met de volgende groep zouden meeten.
Bij de afslag van de A200 kwamen we de groep van Hoofddorp al tegen. Daar zat m'n maatje Jean Paul bij Rob in de auto (thanks again Rob, echt top gozer!) die tot aan Alkmaar met hem mee zou rijden, om daarna bij mij in te stappen.
Bij het tankstation stonden reeds andere clubleden te wachten, waar we gezellig aansloten. Binnen 10 minuten stond zo'n beetje het hele terrein van dat tankstation helemaal vol met MINI's, erg grappig gezicht om de werkelijke tank-klanten verbaasd te zien kijken!
Onderweg naar Alkmaar helaas wat werkzaamheden, maar het ging allemaal voorspoedig.
Net voor 12 uur kwamen we aan dus we waren prima op tijd.
Echt een super leuke rit gereden en me kostelijk vermaakt op de dijkweggetjes! Heerlijk!
Jean Paul heeft ondertussen hier en daar wat foto's geschoten, dus die zal hij hier nog posten (en anders ik

Naderhand heb ik Jean Paul weer afgezet in Hoofddorp bij zijn eigen bolide en heb ik nog even een bakkie gedaan bij Mark terwijl hij de MINI van Thomas aan het wassen was

Daarna snel door gereden naar Alphen a/d Rijn om nog even een dansje te wagen!
Al met al echt een drukke, lange, maar geweldige dag gehad!
Helaas heb ik niet iedereen gesproken of gezien vandaag, want het was wel erg druk met alle mensen. Super gezellige sfeer hing er en het was allemaal echt oppie toppie geregeld!
Geweldige ontvangst en afsluiting van Maaral! Dikke kudo's!
Onwijs bedankt, organisatie Peter, Walter en Deniz, voor deze toch nog mooie, maar vooral heerlijke MINI-dag!
Maaral, ontzettend bedankt voor de geweldige gastvrijheid en verzorging van de hongerige en dorstige MINIoten!

@ de rest, ontzettend bedankt voor het lachen en rondcrossen met de MINI's op dat geweldig stukje Nederland

Tot de volgende!
en nu ga ik lekker slapen, want ik ben helemaal gesloopt