Afterparty: 30-10-2011 MINI’S in the BUSH 3 - Ready for Fun!
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jammer dat ik maar tot een uur of 2 kon meerijden, heb het mooiste stuk gemist door het bos heen aan de foto's te zien...
Foto's heb ik helaas niet gemaakt, maar wat al voorbij is gekomen, erg gaaf!!! Misschien staat de GP er nog ergens tussen...
Kan niet anders zeggen!!! Super geregeld!!!kwiebje schreef:Organisatoren van de Bush rit, het was in 1 woord: Geweldig
Volgend jaar weer!
Ga zo door

Jammer dat ik maar tot een uur of 2 kon meerijden, heb het mooiste stuk gemist door het bos heen aan de foto's te zien...

Foto's heb ik helaas niet gemaakt, maar wat al voorbij is gekomen, erg gaaf!!! Misschien staat de GP er nog ergens tussen...

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
pff wat een dikke foto's allemaal zeg!! 
Ik ben halverwege mijn SD kaart met sorteren, hoop ze vanavond hier ff te kunnen droppen

Ik ben halverwege mijn SD kaart met sorteren, hoop ze vanavond hier ff te kunnen droppen

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niks hoop gewoon stoppen......LOLmini cabrio schreef:pff wat een dikke foto's allemaal zeg!!
Ik ben halverwege mijn SD kaart met sorteren, hoop ze vanavond hier ff te kunnen droppen![]()
burn rubber not your soul

- nieuw
- Nieuwsgierig
Bericht
Maar het ging prima zo keihard achteruit op de vluchtstrook
Hartelijk dank aan de organisatie, ik heb heerlijk gereden, prachtige mini's gezien en ook nog kennis kunnen maken met een aantal mensen van het forum. Voor herhaling vatbaar.
De foto's komen er zo aan!
Dat was ik in die gele mini! Mijn oom deed de navigatie, maar was inderdaad even een onduidelijkheidje. Jullie gingen trouwens daarna ook nog vrij snel in de fout, of gingen jullie de dichtst bijzijndste Mac opzoeken?Shag schreef:haha daar zijn ik, sander, richard en (wie reden er in een gele mini met zwarte S-spokes?Kristiaan schreef:Btw, ergens in het routeboek stond er: "Over het viaduct, eerste straat links." Maar die bracht je op de snelweg. Moest het dan in feite niet de tweede straat zijn? Of tellen jullie de oprit (welke je van dat punt niet meteen kon zien) niet mee als een straat?) ook af gegaan, toen maar tegen alle regels in via vluchtstrook achteruit gereden en op dat kruispunt gekeerd... gaat best met zo´n Mini!
![]()

Hartelijk dank aan de organisatie, ik heb heerlijk gereden, prachtige mini's gezien en ook nog kennis kunnen maken met een aantal mensen van het forum. Voor herhaling vatbaar.
De foto's komen er zo aan!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb helaas nog een hoop huiswerk van afgelopen zondag in te halen voor morgen... ff mn prioriteiten stellen dus.... ;-)
franklyn85 schreef:Niks hoop gewoon stoppen......LOLmini cabrio schreef:pff wat een dikke foto's allemaal zeg!!
Ik ben halverwege mijn SD kaart met sorteren, hoop ze vanavond hier ff te kunnen droppen![]()

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heel goed.jonguH zo hoort het....mini cabrio schreef:franklyn85 schreef:Niks hoop gewoon stoppen......LOLmini cabrio schreef:pff wat een dikke foto's allemaal zeg!!
ik heb helaas nog een hoop huiswerk van afgelopen zondag in te halen voor morgen... ff mn prioriteiten stellen dus.... ;-)
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
SPLASH !!!

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- reneenjoyce
- Enthousiast
Bericht
alleen nog winnen door m'n mini in de sloot te rijden en daar een foto van te maken.
( ik bespeur voorkennis van de foto wedstrijd .)
Ja dan kan ikWimS schreef:Moewhahaha Marcel geweldigMarcel Always Open schreef:SPLASH !!!
![]()
![]()

( ik bespeur voorkennis van de foto wedstrijd .)