Heb je er nog meer gemaakt? leuke foto's man was het treintje waar ik ook in zat ben benieuwdBaasracing schreef:Goede avond,
Het was een mooie dag, mooie omgeving, gezellige dag.
Ik heb onderweg een stel mini's in de lens gehad. (snelweg)
Zit jou mini tussen de foto hieronder, en je wilt een originelen foto ontvangen.
Mailen kan naar Baasfotografie@hotmail.com
Ik zal ze hier allemaal plaatsen, maar moeten nog bewerkt worden.
Een paar foto's van de rit, richting verzamelpunt. de rit begint met een lach van Rianne @Cannuccia
Baas,
Mini's In The Bush IV
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Afterparty 3 nov MINI'S in the BUSH IV

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
- Mrs. Normbro
- Nieuw Lid
Bericht
Ik zie heel duidelijk de Veluwse Mini Bosmier, bijna uitgestorven dus dit is een unieke foto!
Re: Afterparty 3 nov MINI'S in the BUSH IV
seirv schreef:Ook wij hebben weer mogen genieten een geweldige Bushrit editie. Wim en Bush organisatie super bedankt voor deze top dag. Even snel een paar fotootjes.
ps. wat voor beest zie ik nu op de bovenste foto..
Ik zie heel duidelijk de Veluwse Mini Bosmier, bijna uitgestorven dus dit is een unieke foto!

- keyan
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Mini's In The Bush IV
Casper van jou mini zijn er ook fotos!.
komen er vast en zeker nog op.. anders even een mailtje sturen naar Bjorn. Kan die ze naar he toe mailen.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
als er een fotograaf is die de coupe van Casper niet heeft vastgelegd is het een fotograaf met een hele slechte smaak :-P
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Wat een geweldige reacties allemaal, dankjewel.
Leuke foto's en filmpjes ook allemaal.
131 MINI'S en 250 mensen!
Natuurlijk ook MINI DUSSELDORP en mijn teamgenoten bedankt.
Het was weer een groot feest en ik heb genoten.
Met een klein groepje nog gezellig blijven eten en genoten van het optreden van
de boskabouters of zoiets!

Greetings from the BUSH, See you in 2015

Leuke foto's en filmpjes ook allemaal.

131 MINI'S en 250 mensen!
Natuurlijk ook MINI DUSSELDORP en mijn teamgenoten bedankt.

Het was weer een groot feest en ik heb genoten.

Met een klein groepje nog gezellig blijven eten en genoten van het optreden van
de boskabouters of zoiets!

Greetings from the BUSH, See you in 2015
Laatst gewijzigd door the blue lobster op 05 nov 2013, 00:12, 1 keer totaal gewijzigd.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- keyan
- Mod virus alert!
Bericht
Mooie dag gehad. Het was me eerste mini rit. Wist totaal niet wat ik kon verwachten.. Alles was super geregeld en het zonnetje kwam ook nog regelmatig door:).. De route was niet te lang maar ook zeker niet kort. Het dijkje en de bos paden na de lunch zijn mij heel goed bevallen!
Bedankt voor deze dag en al het geregel, als ik nog mini rij in 2015 ben ik er zeer zeker weer bij!

Bedankt voor deze dag en al het geregel, als ik nog mini rij in 2015 ben ik er zeer zeker weer bij!

- Maajkol
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Hoe kon je trouwens nou je foto voor de fotowedstrijd insturen of staat dit op de papieren van de route? liggen nog in de auto :+ 

- Perry76
- Nieuwsgierig
Bericht
Keyan, je bent natuurlijk ook van harte welkom op de overige Mini ritten. De 17de is er alweer 1 in Zuid Holland ( Dordrecht ). Dan hoef je zeker niet te wachten tot 2015keyan schreef:Mooie dag gehad. Het was me eerste mini rit. Wist totaal niet wat ik kon verwachten.. Alles was super geregeld en het zonnetje kwam ook nog regelmatig door:).. De route was niet te lang maar ook zeker niet kort. Het dijkje en de bos paden na de lunch zijn mij heel goed bevallen!![]()

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mailen naar [email protected] (max resolutie 1024x768px)Maajkol schreef:Hoe kon je trouwens nou je foto voor de fotowedstrijd insturen of staat dit op de papieren van de route? liggen nog in de auto :+
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik krijg een error op dit adreswheeler schreef:mailen naar [email protected] (max resolutie 1024x768px)Maajkol schreef:Hoe kon je trouwens nou je foto voor de fotowedstrijd insturen of staat dit op de papieren van de route? liggen nog in de auto :+

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Even boter-kaas-en-eieren spelen op het dashbord

Doe eens breed:

Onze snor-koning; Baart

Want hij had ze hard nodig!
Oordopjes ook...

Wat een prachtig landschap!

Ik kon niet veel foto's maken...
Het comfort van een schroefset + lompe stoelen is ongeveer dit:

Zie hier 2 beesten aan het 'werk'

Rechts ziet u de befaamde koeienMINI, links staat een MINI waarvan de baas zich als een beest heeft gedragen.

Uiteraard weer schoon naar huis!

Nogmaals bedankt voor de prachtige dag in de BUSH!

Doe eens breed:

Onze snor-koning; Baart

Want hij had ze hard nodig!
Oordopjes ook...

Wat een prachtig landschap!

Ik kon niet veel foto's maken...
Het comfort van een schroefset + lompe stoelen is ongeveer dit:

Zie hier 2 beesten aan het 'werk'

Rechts ziet u de befaamde koeienMINI, links staat een MINI waarvan de baas zich als een beest heeft gedragen.

Uiteraard weer schoon naar huis!

Nogmaals bedankt voor de prachtige dag in de BUSH!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Excuus, dit is 'm: [email protected]BMX schreef:Ik krijg een error op dit adreswheeler schreef:mailen naar [email protected] (max resolutie 1024x768px)Maajkol schreef:Hoe kon je trouwens nou je foto voor de fotowedstrijd insturen of staat dit op de papieren van de route? liggen nog in de auto :+
- Batje
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors