Testbankdag 11-02-2006: Beek Autoracing

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Oz-i
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: 071
Berichten: 90
Lid geworden op: 17 okt 2005, 10:41

14 feb 2006, 09:07

Misschien loop ik een beetje terug in de posts, maar ik vond het een leuke en leerzame dag. Weet alleen nog niet of ik de bak in de MC om gaat laten bouwen naar een dogleg. Zou schakelen van 4 naar 5 wel versnellen 8) . Maar bij een stoplicht sprintje (doe ik iets vaker dan "racen" tot en met 5) is de huidige setting weer handiger ... hhhmm :roll:

Begreep dat jullie na afloop nog een vergelijkend uitlaat-geluid-onderzoek gedaan hebben :P , helaas kon ik niet mee. Kon gelukkig de PC weer ophalen na een reparatieperiode van een week.

Klaas & Paul (@Eelke; dat is de man met snor ;)), bedankt voor de informatieve dag. Zelf vond ik rondkijken, het uitgebreide praatje met Klaas voor het officiele deel en de presentaties het meest interessant. Een test op een rollenbank heb ik minder mee. Zoals Klaas & Paul eigenlijk indirect ook al aangaven, dit zou onderdeel moeten zijn van een compleet tuning traject. Pas dan kan je vergelijken wat de aanpassingen opgeleverd hebben.
Afbeelding
Ik neem een joint zei de goudvis ... dan word ik haai! 8)
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

14 feb 2006, 12:04

Oz-i: Ben ik nog vergeten om naar je uitlaat te kijken :oops: Volgende keer misschien. Bedankt in ieder geval voor je aanbod :)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

14 feb 2006, 12:07

@ Maaij: De uitlaat van Ozi verschilt niet zoveel met die van ons of was het nu andersom :lol:

Je had de PlayMINI uitlaat ook kunnen bewonderen op de kuit van LUV2XLR8 :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

14 feb 2006, 12:17

Arjan schreef:@ Maaij: De uitlaat van Ozi verschilt niet zoveel met die van ons of was het nu andersom :lol:

Je had de PlayMINI uitlaat ook kunnen bewonderen op de kuit van LUV2XLR8 :mrgreen:
Ozi had toch nog een spruitstuk eronder? was benieuwd naar het verschil. Die van jullie klonk in ieder geval super en zag er ook eens 8) uit. Echt een dikke pijp vergeleken met andere uitlaten ;)
Ik had de kuit van LUW ook gezien. 2 grote afdrukken. Wist niet dat het van de Playmini uitlaat was :mrgreen: >)
Gebruikersavatar
Oz-i
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: 071
Berichten: 90
Lid geworden op: 17 okt 2005, 10:41

14 feb 2006, 20:27

Maaij schreef:Oz-i: Ben ik nog vergeten om naar je uitlaat te kijken :oops: Volgende keer misschien. Bedankt in ieder geval voor je aanbod :)
Ja, ik kreeg een telefoontje dat mijn PC klaar was. En die wilde ik nog even snel ophalen, er stonden namelijk een aantal files op die ik zondags nodig had. Daarom moest ik redelijk snel weg.

Ik heb inderdaad de PlayMINI in combinatie met de MTH spruit (@Arjan, die van jullie lijkt op die van ons :p , maar die op de kuit van LUV2XLR8 lijkt weer meer op die van jullie >) :mrgreen: ). Qua looks is de pijp hetzelfde, hij klinkt alleen iets anders dan die van Sleefje (Arjan heeft hem immers aan Sleefje gegeven; de pijp is dus niet eens van hem :P :wink:). Zelf vind ik hem dieper en vloeiender klinken.

Volgende keer beter. Mocht je voor die tijd nog niet beslist hebben, aanbod blijft staan.
Afbeelding
Ik neem een joint zei de goudvis ... dan word ik haai! 8)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

17 feb 2006, 17:07

Eindelijk tijd gehad om een eerste versie van het filmpje te uploaden.

Helaas heeft de camera even gestaakt omdat hij het wat te koud had buiten dus Hans er Robert staan er helaas niet op. En de tunnelrit wordt helaas ook wat overstemt door de rijwind, volgende keer maar iets op bedenken :)

Korte versie Testbankdag Filmpje (4Mb)
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

17 feb 2006, 17:27

klasse filmpje Berthil. Nu hoor ik ook goed alle verschillen :D
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

17 feb 2006, 17:27

Mooi filmpje weer Berthil en wat een verschil in geluid tussen die MINI's.

Leuke herinnering aan een gezellige en geslaagde dag 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

17 feb 2006, 17:35

Berthil: Filmpje is weer Super. Alleen heb ik op deze PC geen geluid. Thuis nog een keer bekijken :)
Berthil schreef:En de tunnelrit wordt helaas ook wat overstemt door de rijwind, volgende keer maar iets op bedenken :)
Hier was ik al bang voor. Aangezien het best hard waaide en de hoge snelheden door de tunnels ;)
Leuke herinnering aan een gezellige en geslaagde dag 8)
Helemaal mee eens :D
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

17 feb 2006, 18:54

Hier de nog ontbrekende Koppelgrafiek van de Coopers

LUV hoeft in ieder geval geen spruitstuk te nemen want die zit al op het niveau van Maaij.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

17 feb 2006, 19:00

Berthil schreef:Hier de nog ontbrekende Koppelgrafiek van de Coopers

LUV hoeft in ieder geval geen spruitstuk te nemen want die zit al op het niveau van Maaij.
En ik heb er 1000+ euro voor moeten betalen :cry: :shock:
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

17 feb 2006, 19:20

Gaaf filmpje Berthil! :D

Erg mooi al die 'geweld' op de bank, jouw mini klinkt wel erg 8)

Dan de rit door de tunnels, brings back good memories 8)
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3188
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

17 feb 2006, 19:30

Berthil schreef:Eindelijk tijd gehad om een eerste versie van het filmpje te uploaden.

Helaas heeft de camera even gestaakt omdat hij het wat te koud had buiten dus Hans er Robert staan er helaas niet op. En de tunnelrit wordt helaas ook wat overstemt door de rijwind, volgende keer maar iets op bedenken :)

Korte versie Testbankdag Filmpje (4Mb)
Euhhhh, niet om het een of ander, maar mijn blinkende (ahum, not dus) bolide zit wel in je verkorte versie hoor....
Bij het sluiten van de deur heb ik effe moeten lachen, dat is heel leuk gevonden!
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

17 feb 2006, 20:52

Nice filmpje.

Wanneer weer? :mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

17 feb 2006, 21:11

Ida schreef:Wanneer weer? :mrgreen:
Er komt vast wel een 2e editie 8) 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “Afterparty”