sta ik toch nog op de foto..

Haha, top. Geluid was ik voornamelijkOnnof schreef:Even snel een filmpje, de rest komt later. Vooral op 0:35 is het wel heel gaaf.
Jij zou toch meer bij Woosh! blijven klevenDeniz schreef:Haha, top. Geluid was ik voornamelijkOnnof schreef:Even snel een filmpje, de rest komt later. Vooral op 0:35 is het wel heel gaaf.
![]()
![]()
@Wim, jesus, hoe krijg je het voor mekaar. Eerste foto gaat echt ook ingelijst worden, maar die 2e foto... wauw.. echt ge-wel-dig die creatieve shots![]()
En inderdaad, alleen maar lof voor alle mensen die de moeite hebben genomen om foto's en video's op te nemen (voornamelijk ook Ragnar, Willem, Patrick, hoop dat ik nu niet iemand nog mis in dit lijstje..). Het is altijd lekker makkelijk om rond te rijden en gefotografeerd te worden, dus thanks for the 'sacrifice'
![]()
Duuuude, dat heb je ff snel nice gefixt manMac Mini schreef:AND THE WINNER IS........
Ik dacht dat jij me op de A22 richting de A9 zat te seinen dat ik weg moestAantje schreef:Jij zou toch meer bij Woosh! blijven kleven, heb je weinig gezien in m'n lens...
je begrijpt ook er ook weer niks van deniz..Deniz schreef:Duuuude, dat heb je ff snel nice gefixt manMac Mini schreef:AND THE WINNER IS........+veel Kudos
![]()
Ik dacht dat jij me op de A22 richting de A9 zat te seinen dat ik weg moestAantje schreef:Jij zou toch meer bij Woosh! blijven kleven, heb je weinig gezien in m'n lens...
Dus heb ik jullie voortaan met rust gelaten
Onze sponsors