Haha, ik heb ook achter een Agilla gezetencoendek schreef: kwam door die agilla met sleurhut hoor!!!!!

Greetz BigD
Haha, ik heb ook achter een Agilla gezetencoendek schreef: kwam door die agilla met sleurhut hoor!!!!!
Een Agila met caravan?BigD schreef:Haha, ik heb ook achter een Agilla gezetencoendek schreef: kwam door die agilla met sleurhut hoor!!!!!deze was zonder sleurhut maar net zo traag denk ik
ging ook helemaal niet aan de kant, zelfs met seinen. Maar dit was ook weer wel lachen
kwam da ding zelfs naar een stop nog tegen
![]()
Greetz BigD
.... en die laten nooooooit los...!!CooperS-lightningblue schreef:6 zuignappen zelfs.MaVaEe schreef:Hoe heb jij die camera vastgemaakt?CooperS-lightningblue schreef:Mooi verhaal LUV2XLR8!![]()
Hier is trouwens eindelijk m'n filmpje! Duurde even voor hij was verwerkt bij google.
Met een zuignap op je dakraam?
Hij is tot zover met 323 km/h blijven zitten (met camera erop), maar wel meer dan 180 graden gedraaid tegen de auto aan...turbootje schreef:.... en die laten nooooooit los...!!CooperS-lightningblue schreef:6 zuignappen zelfs.MaVaEe schreef:
Hoe heb jij die camera vastgemaakt?
Met een zuignap op je dakraam?
Thanks you, thanks you! Ik doe m'n best!BigD schreef:@CooperS-lightningblue: net filmpje zeglekker zuiver en tril vrij
![]()
![]()
Greetz BigD
Merci! Dat hoor ik heeeeel graag. Heb buiten achter de buikschuiver niet veel achter anderen gereden. Speedy MINI (als ik kan) komt dat zeker goed kerel! Gaan we die kont van jou powermachine er ook eens opzetten, want ervoorbij komen zal me niet lukken vrees ik.Berthil schreef:Leuke film Kaj, wel jammer dat die buikschuiver zo veel in beeld is![]()
Die caravanfoto is ook erg leuk
Onze sponsors