250 km enkel...Blont-007 schreef:200 kmPPCS schreef:Dat ziet er allemaal heel smakelijk uit zeg. Ondanks het weer heeft iedereen volgens mij erg genoten. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Op dat laatste filmpje zie ik ook een dragrace. R53 rules!!!! Is daar meer materiaal van.
Beetje reclame maken en topic vervuilen maar goed![]()
18 Mei a.s. staat de WATERLANDTOUR rally voor de deur. Mensen die zin hebben in een tourrally van om en nabij 200 km door het groene hart en de bollenstreek. Meld je HIER aan.
Gr,
PP![]()
"Motor on Coentje" 30 maart '08
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
- El Presidente
- Mod virus alert!

Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Gave videos smetje!
@Berthil, nog gefeliciteerd die van jou is zo snel daar kan geen JCW tegen op! Op een droge en vlakke ondergrond had je helemaal gehakt gemaakt van m'n R56 denk ik
@Berthil, nog gefeliciteerd die van jou is zo snel daar kan geen JCW tegen op! Op een droge en vlakke ondergrond had je helemaal gehakt gemaakt van m'n R56 denk ik
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dank voor de gave filmpjes 
Kon zelf niet zien wat het verschil was vanuit de auto, was druk met gasgeven en de toerenteller in de gaten aan het houden
Des, ik neem aan dat je er ook een LSD in hebt zitten?
Het wegdek was nogal onregelmatig, een goede sper zoals de Quaife die ik er in heb zitten kan ook enig voordeel hebben gebracht.
Kon zelf niet zien wat het verschil was vanuit de auto, was druk met gasgeven en de toerenteller in de gaten aan het houden
Des, ik neem aan dat je er ook een LSD in hebt zitten?
Het wegdek was nogal onregelmatig, een goede sper zoals de Quaife die ik er in heb zitten kan ook enig voordeel hebben gebracht.
- Des
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Mitchell
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ziet er gaaf uit! Veel mooie foto's en filmpjes gemaakt gister zie ik wel!
Ik heb ook erg genoten van de dag en vind dat de organisatoren trots op zichzelf mogen zijn
! Het is jullie gelukt om met deze speciale rit een mooie en geslaagde dag op poten te zetten! Petje af!

Ik heb ook erg genoten van de dag en vind dat de organisatoren trots op zichzelf mogen zijn
- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors