Waterlandtour
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Oh nee, de rit gemist! Ik had bij de pont Moordrecht-Gouderak gewoon kunnen aanhaken! Idyllisch kneuterig pontje bij mij in het durrep, altijd leuk om er uitgezwaaid te worden.
Geweldig die foto van de Cooper S Mellow Yellow, die ga ik nadoen bij dezelfde onderdoorgang, als dat oké is
.
Geweldig die foto van de Cooper S Mellow Yellow, die ga ik nadoen bij dezelfde onderdoorgang, als dat oké is

- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Heu El Zebra, ik... ik... ik ben VERHUISD!
Nee echt
En in Gouda, ik weet niet of je de parkeersituatie kent, maar 100 MINI's zijn aan de gracht niet echt te parkeren. Wel er IN overigens.
Nee echt

En in Gouda, ik weet niet of je de parkeersituatie kent, maar 100 MINI's zijn aan de gracht niet echt te parkeren. Wel er IN overigens.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
leuk Dennis dat je me komt helpen, kom je alvast oefenen 22 juni bij Bondi Beachclub in Monster???
gr.
floris
Kijk hebben we er een nieuwe BBQ chef bijEl Presidente schreef:Dus met aanhaken bedoel je dat jij in de buurt woont en de volgende keer wel de BBQ kan organiseren...dennisvanduijn schreef:Oh nee, de rit gemist! Ik had bij de pont Moordrecht-Gouderak gewoon kunnen aanhaken! Idyllisch kneuterig pontje bij mij in het durrep, altijd leuk om er uitgezwaaid te worden.
Geweldig die foto van de Cooper S Mellow Yellow, die ga ik nadoen bij dezelfde onderdoorgang, als dat oké is.
Floris haak jij hier even op in...

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Als eetsmurf functioneer ik prima, het bakken van vlees gaat mij helaas minder goed af...
-lispelt tussen neus en lippen-
"zet mijn MINI wel vol gas op de rollerband en sudder vleesjes op de motorkap"
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
eetsmurfen kunnen we ook nog wel gebruiken bij de BBQ van 22 juni, dus wat denk je, ben je erbij???dennisvanduijn schreef:Als eetsmurf functioneer ik prima, het bakken van vlees gaat mij helaas minder goed af...

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- Philips
- Nieuw Lid
Bericht
Flitsbon
Al even geen reacties meer in dit topic maar: gisterenmiddag op de deurmat een verassing van het CJIB...en bon en dat op 18 mei! Gelukkig voor iedereen na afloop van de rally, voor mij het geluk dat het maar 7 km te hard was...als die flitspaal op de rally route had gestaan was het vast prijsschieten geworden...
Onze sponsors