8 juni 2008: Rit van 8 heerlijckheden
- Miniboard
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik moet nogmaals mijn dank en complimenten uitspreken aan de mensen (Arjan en Yvon, maar ook anderen in 't algemeen) die elke keer maar weer, belangenloos, ritten organiseren en anderen een leuke dag bezorgenArjan schreef: Van de rit zelf niet zoveel mee gemaakt vorige week zondag, maar ziet er goed uit hoe jullie de dag beleefd hebben
- BlackBird
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
@Miniboard: Waren wij niet aan de beurt om iets te organiseren Tony of heb ik gedroomd dat we het daarover hadden?
@Coen: Zoekt en gij zult vinden: de blauwe bullbarMini!! Maar kben zo'n technische minkukel dak niet weet hoe ik 'm op 't forum moet plaatsen. Dus keb 'm maar voor je in mijn gallerij gezet. Heb helaas wel FLINK in moeten zoomen, sorry! maar dit is 'm.[/quote]
@Coen: Zoekt en gij zult vinden: de blauwe bullbarMini!! Maar kben zo'n technische minkukel dak niet weet hoe ik 'm op 't forum moet plaatsen. Dus keb 'm maar voor je in mijn gallerij gezet. Heb helaas wel FLINK in moeten zoomen, sorry! maar dit is 'm.[/quote]
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
van de gallery van Blackbird.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- BlackBird
- Be Mini

- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
bij ons staat hij ook op de video op pagina 4 bij 10:40 (een hele korte blik op de voorkant)
(nog even gauw het linkje hieronder dan hoef je niet terug naar pag. 4)
Kees
(nog even gauw het linkje hieronder dan hoef je niet terug naar pag. 4)
Kees
Laatst gewijzigd door Kees en Annet op 17 apr 2011, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

- BlackBird
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
@mderijke: Bedankt voor de service! Zie svp nog 1xtje mijn gallery: jouw Mini? Kan niet missen vlg mij?
Zitten nog meer leuke bij....kzal 'r nog 'n paar aan toevoegen.
@BMWx3: Klopt ja, leuke film trouwens, was ik vergeten te zeggen! In gallery heb ik nog 'n foto van de blauwe bullbar...bij de aankomst bij v. Laarhoven.
Zitten nog meer leuke bij....kzal 'r nog 'n paar aan toevoegen.
@BMWx3: Klopt ja, leuke film trouwens, was ik vergeten te zeggen! In gallery heb ik nog 'n foto van de blauwe bullbar...bij de aankomst bij v. Laarhoven.
- CoenV
- Mod virus alert!

Bericht
@blackbird: Thanx voor 't zoeken en vinden! heb ook flink gezocht maar echt niet kunnen vinden
@Mderijke: Thanx voor 't plaatsen...
Ik vind dit persoonlijk echt vet!! Denk dat dit een mod is waarmee je echt onderscheid maakt maar ook een die niet bij iedereen in de smaak valt...
Thanx!
Gr. Coen
@Mderijke: Thanx voor 't plaatsen...
Ik vind dit persoonlijk echt vet!! Denk dat dit een mod is waarmee je echt onderscheid maakt maar ook een die niet bij iedereen in de smaak valt...
Thanx!
Gr. Coen
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, natuurlijk...................
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Arjan schreef:Geweldig leuk om het te zien hoor
Op naar de volgende?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, natuurlijk...................
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
ducks is voor de NewMINIclub bezig geweest om ons filmpje in een betere kwaliteit op het forum te zetten
(deze zijn een stuk beter dan Google video, YouTube en 123video )
Zie hieronder het resultaat van ducks (dit verdient karma) je kunt nu zelfs de kentekens lezen vd auto
filmpje in hoge resolutie van de 8 Heerlijckheden dit moet je gezien hebben in deze kwaliteit.........
Kees
(deze zijn een stuk beter dan Google video, YouTube en 123video )
Zie hieronder het resultaat van ducks (dit verdient karma) je kunt nu zelfs de kentekens lezen vd auto
filmpje in hoge resolutie van de 8 Heerlijckheden dit moet je gezien hebben in deze kwaliteit.........
Kees

Onze sponsors