27 mei 2006 Strahlung Pur IV

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
bjfloor
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Almere
Berichten: 87
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:22

27 mei 2006 Strahlung Pur IV

28 mei 2006, 16:51

Hallo!

Wij zijn weer thuis. Lekker nog even kunnen (uit)blazen op de Duiste Autobahn...
De foto's zijn te vinden op http://home.wxs.nl/~bjfloor/sp4/index.html

Groeten,

Berend Jan en Sabina
Afbeelding
Co-driver Rumpel (http://www.rumpel.nl)
MINI Cooper S Cabrio JCW
MINI Cooper Clubman D
Gebruikersavatar
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: antwerpen
Berichten: 1460
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:16

28 mei 2006, 17:02

leuke foto's !
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2330
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

28 mei 2006, 17:51

Erg mooie foto's!! Weer veel leuke opties gezien!! En erg veel gewaagde bestickering/painting! Tof hoor!
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

28 mei 2006, 18:18

Ja waren zeker mooie dingen bij en leuke ideen genoeg daar om te zien :wink:

Ik heb alleen niet veel foto,s kunnen nemen jammer genoeg camera kapot :'( maar ben blij dat rumpel veel foto,s heeft dus heb er een paar gepikt :wink:

Maar ook wij waren alweer terug!
We zijn gisteren morgen om 7:45 vertrokken richting Breda want Ida had ons even gebeld of we iets op konden pikken onderweg :wink: Ze waren de pastpoorten vergeten.Dat hebben we dus gedaan haar vader stond al netjes op wacht zodat we gelijk weer veder konden richting Duitsland!
Aangekomen ik Kaarst bij het Spahn Sporthotel om 9:50 gelijk even ingecheckt maar was niet echt onze smaak kwa hotel maarja :( We belden de rest even waar ze waren en afgesproken om naar het evenement te gaan.
Daar aangekomen wist ik niet wat ik zag aan Mini,s dus dat echt whhooowww dat moet een dag worden zeg met al die mini,s :P Van alles wat te zien en je doet er dus genoeg ideeen op :P
Binnen welkomspakket opgehaald en binnen even in de shop wezen kijken ,maar daar had ik een heel ander idee over dat het groter opgezet zou zijn maarja er waren wel veel leuke dingen bij en je kan gerust een dikke potomonee meenemen als je er heen gaat :wink:
Buiten waren en nog meer actieviteiten die je kon doen zoals:slipbaan,hoe je de auto onder controle kan houden bij bepaalde dingen die kunnen gebeuren en veder was er nog even een race met de race mini 8)
We waren eigelijk al best vroeg uitgekeken dus we wilde eigelijk naar huis terug rijden en zeker wel uit checken bij het Spahn Sporthotel want dat was niet onze smaak zoals eerder vermeld :( Dus kregen we te horen dat Coen misschien zijn kamer weg zou doen wij melden ons gelijk aan zaten we gezellig bij de rest in Park Inn Hotel dat is veel leuker dachten we,maar we hadden dus wel even een tolk nodig dus tolk Paul heeft ons geholpen met uitchecken en met inchecken nieuwe hotel daar voor BEDANKT PAUL :wink:
s,Avonds zijn we naar Jever Skihalle geweest waar een gedeelt afgehuurd was dus allemaal Mini freakies bij elkaar :P
Het was echt heel gezellig met een klein groepje :wink: feestbeesten :mrgreen: :feest
Om 24:00 kwam de eerste bus weer terug naar hotel dus die hebben we met zijn allen etrug gepakt naar het hotel en lekker gaan slapen.
Vanmorgen zijn we om 10:30 weer vertrokken naar huis!

Maar was wel heel mooi om meegemaakt te hebben 8)

Foto,s zal ik nog even plaatsen

:(Oja Ida ik weet nu waar de stickers zijn liggen nog in eerste hotel
Laatst gewijzigd door new mini op 28 mei 2006, 18:51, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

28 mei 2006, 18:28

Na deze foto's gezien te hebben baal ik toch wel een beetje dat ik niet mee ben gegaan. Maja gelukkig zijn er genoeg mooie foto's gemaakt!!
Waren er veel leuke acites ??
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

28 mei 2006, 18:49

Zooo, wij zijn ook weer terug vanuit Duitsland.

We zijn vrijdag vertrokken voor een ritje naar Eindhoven waar we samen zijn gekomen om naar het hotel Kaarts/Dusseldorf te vertrekken. 's middags nog even snel de MINI afgesopt en afgespoten en toen onderweg naar Eindhoven. Wat een regen onderweg!
In Eindhoven aangekomen zijn we een hapje gaan eten bij de Mongool. Nee, het is niet wat jullie denken maar een Mongools restaurant waar je heerlijk 2,5uur kunt tafelen(lees: onbeperkt eten en drinken). Echt een aanrader!! Daarna nog even snel 2 ROZE schapen gekocht en daarna onder de bezielende leiding van MINIJCW in een straf tempo richting Kaarts. Het regende toen nog steeds.
Rond de klok van 22uur aangekomen bij het hotel waar al de nodige MINI's aanwezig waren :)
Benny en Nancy (Snans) kwamen ons direct bij binnenkomst begroeten en mededelen dat 3 wijntjes 16 euro kosten in het hotel. Toen nog maar even vertrokken naar de plaatselijke McD waar je voor 1 euro 90 een lekker glas koud bier kon krijgen.
Daarna weer terug naar het hotel (en het regende... en het regende...) waar we nog even met z'n zevenen in een tafeltje bij de bar hebben plaatgenomen. Voor de 14 drankjes hebben we uiteindelijk (zo rond de klok van 02:30uur) slechts 12 euro betaald :) De ober kon blijkbaar ook niet meer rekenen op dit tijdstip.
Zaterdagochtend een heerlijk ontbijtje gescoord in het hotel en daarna vertrokken naar het ADAC-terrein. Het was zowaar droog maar wel fris weer. Op het ADAC-terrein aangekomen de MINI's neergezet en voorzien van de persoonlijke nummerplaten. Daarna naar binnen voor het ophalen van de welkomstpakketjes (waarvan de inhoud ons tegeviel) en daarna even snel in de shop gekeken. Deze keer weer groter dan de voorgaande jaren, maar echt heel veel gekocht hebben we niet. De witte achterlichten waren 30 euro goedkoper (nu 220 euro inclusief 3e remlicht) i.p.v. 250 euro maar de moeten maandag nog even besteld worden. En nog wat t-shirts gescoord. Daarna weer even naar buiten om de 200 MINI's die er waren te bekijken. Wat een diversiteit en echt weer geen 1 hetzelfde.
De zaterdaggroep was inmiddels ook aangekomen en weer de nodige handjes geschud, hoop gelachen en natuurlijk de meguiars bestellingen aan MINIboard (ja, dat wordt poetsen ;-) ) en Maaij gegeven.
Wij zijn in de loop van de middag weer naar het hotel gereden en niet meegedaan aan de activiteiten op het ADAC-terrein. Mischa is aan het einde van de middag nog gaan rijden. Ben benieuwd hoe hij het gehad heeft.
Gisteravond om 2030uur stonden de bussen klaar die ons naar de party-area zouden brengen. Daar aangekomen (in een soort skithut-achtig verblijf) genoten van Duitse popmuziek/schlagers en ander gelalllll en behoorlijk wat drankjes gedronken :bier , wat gedanst en natuurlijk bij de ingang (daar zaten we) alle gasten verwelkoomd met luid gejuig en applausse (nog doof Jeannette??)

Rond 0:00uur weer naar het hotel teruggegaan met de bus en genoten van een lekkere nachtrust (met piepende oortjes). Vanmorgen weer afscheid genomen van de Strahlung Pur gangers en terug naar huis gereden. (1uur 50 minuten naar Amersfoort)

Op naar de 2007 editie: Strahlung Pur 5! 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

28 mei 2006, 18:57

Ja Arjan mijn oren zitten nog dicht en heb ook niet geslapen want Marco had te veel :bier op waardoor die gaat snurken :(
Van gesnurk zitten dus nog meer mijn oren dicht :P
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

28 mei 2006, 19:03

Die party en party-locatie mogen ze gerust nog een keertje kiezen :)

Alleen dan graag wat meer internationale muziek i.p.v. de top100 Skihutnummers van Duitsland :mrgreen:

Ik heb geen klachten gehoord over gesnurk ;-) maar misschien dat DarthVader die bij Ida op de kamer sliep nog wat herrie heeft geproduceerd? ;-)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

28 mei 2006, 19:08

Arjan schreef:Die party en party-locatie mogen ze gerust nog een keertje kiezen :)

Alleen dan graag wat meer internationale muziek i.p.v. de top100 Skihutnummers van Duitsland :mrgreen:

Ik heb geen klachten gehoord over gesnurk ;-) maar misschien dat DarthVader die bij Ida op de kamer sliep nog wat herrie heeft geproduceerd? ;-)


:lachuh
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1035
Lid geworden op: 24 feb 2006, 18:13

28 mei 2006, 19:56

Arjan schreef:en natuurlijk de meguiars bestellingen aan MINIboard (ja, dat wordt poetsen ;-) ) en Maaij gegeven.
Nogmaals bedankt Arjan voor het meebrengen :D . Het poetsen stel ik even uit tot aanstaand weekend :wink: .

Ook voor ons is SP IV geslaagd. Eindelijk enkele forumleden in levende lijve ontmoet 8) .

Tevens hebben wij een 2 proefritten kunnen scoren in enkele demo's van Timmermans, nl een cabrio one en een cabrioS.

Met de stoelverwarming op vol vermogen was het best uit te houden met open kap :mrgreen: . Blij dat het pas begon te regenen toen wij onze proefritten achter de rug hadden.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

28 mei 2006, 20:26

Zo het BlonTfront is ook weer in Breda gearriveerd. :D Vrijdagmiddag bij Coen aangemeerd om een lekker Koffie! te doen, en aansluitend een hapje te eten bij een Mongolisch restaurant. :-PP een aanrader. :wink: Nadat de buikjes allemaal vol waren op weg naar Dusseldorf. Onderweg bere slecht weer gehad .(dacht altijd de de Duitse wegen super waren dit stuk zonder zoab(of hoe schrijf je dat) asfalt niet dus.) Aangekomen in het Hotel werden we ontvangen door Snans en Nancy die ons mee op sleeptouw namen naar de Mac. (eat) Na een kwartier rondgelopen te hebben om bij de Mac te komen, (maar geen enkele weg die daar uitkwam) en ondertussen doorweekt te zijn werd er maar besloten om met de Mini daar heen te :rijden. Ik ben gezellig met Coen nog in het hotel een drankje wezen pakken. :P Nadat de Mac troepen weer in het Hotel gearriveerd waren nog een gezellige avond gehad. :D De volgende ochtend om 8 uur aan het ontbijt :shock: en daarna vertrokken naar het ADAC terrein, waar er vele bekende en onbekende Mini's stonden. Het was een 8) gezicht te zien dat de Rally Mini veel meer grip had dan de Follow Me Mini. Na het allemaal wel gezien te hebben terug gereden naar het Hotel om een verfrissende duik in het zwembad te nemen. De lol was echter gauw over na enkele mannen in Adam's kostuum :shock: te zien rondhobbelen in en rond the swimmingpool. 's-Avonds vertrokken met de bus naar de Jever Skihalle voor de Party die voor Sleefje en mij begon met een lekkere cocktail. Daar hadden we er later meer van nodig. :wink: .
Na zo'n 2 uur die Deutsche Skihutte aangehoord te hebben hadden we het allemaal wel gehad en zijn we terug naar het Hotel gegaan. Daar lekker in onze mandjes gekropen om vanmorgen weer fris en fruitig aan het ontbijt te zitten. Al met al heel gezellig geweest, al had ik er meer van verwacht met kraampjes en eventuele tuningbedrijfjes etc etc.
Nu maar weer ons mentaal voor gaan bereiden op 18 juni.

Tot dan allemaal was weer erg gezellie. :bier

Pics in mijn gallery :wink:
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

28 mei 2006, 20:58

Zo ik heb wat foto,s geplaats in mijn gallery voor de gene die ze willen zien :wink:
badkarma
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Horn
Berichten: 273
Lid geworden op: 15 feb 2006, 09:28

28 mei 2006, 22:37

Coole foto's, idd ook jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ik had een weekendje weg geboekt en dat stond al vast :(
Sinds 07-2009 helaas geen Mini meer. Rijd nu een A4.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

28 mei 2006, 22:58

Leuke foto's allemaal, zelf was ik kamperen en dat was erg leuk met het mooie weer :?
Volgend jaar misschien er bij op het lustrum :)
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

28 mei 2006, 23:29

's morgens om 9.00 vertrokken naar de auto (dat is ongeveer 10 minuten lopen over de grachten). Zelfs dat was met drie uur slaap nog wel te doen. Ik wist dat het geen goed idee was om eerst naar het temptation island feest te gaan.... maar toch leuk!

Precies om 11.00 kwamen we aan bij de afgesproken McDonalds om daar snel iedereen een hand te geven en te vertrekken naar het ADAC terrein. Beetje doorgejakkerd en in een half uurtje waren we er.

VEEL MINI's!! wat een gaaf gezicht! Het waren er ZOOO veel. Snel de auto ergens netjes naast parkeren en dan kijken! Vluchtig wat gekeken en maar naar de entree binnen gegaan en het welkomstpakket opgehaald.

Na wat rondgeneuzeld te hebben vond ik het toch wat tegenvallen allemaal. Ik had veel meer op verkoop gerichte standjes verwacht, ipv het timmermanns magazijn opruimings verkoop. Maar goed, dat was jammer, wel een setje verstralers gekocht voor €149,- De verkoper verzekerde mij dat deze 'nieuwe generatie' verstralers niet roesten en 2 jaar garantie hadden. Het zal mij benieuwen, ik ga ze deze week bij een vriend proberen te installeren.

Toen maar eens buiten gaan kijken! wat veel variatie, de ene MINI nog geiler dan de andere. Ik heb ook alles op de foto vastgelegd, 250+ foto's geschoten. Zeker van elke afwijkende MINI wel een foto, en wat een gave opties. Inderdaad heb ook ik veel inspiratie opgedaan. Wat een kleuren en wat een velgen! Ook bodykits genoeg (wel VEEL aerodynamica). Gelukkig waren er ook nog een tiental echt gave op uiterlijk getunede Mini's waar alles af was, dak etc. Het viel me wel tegen dat er weinig dakstikkers waren...

Uiteraard waren wij vergeten ons op tijd in te schrijven voor de slalom en de glijbaan wat resulteerde dat wij nog wel konden wachten tot 16.30..

zo gezegd zogedaan, gelukkig wel kunnen genieten van de demonstratie van de race mini, wat een geluid en wat een snelheid!

Uiteindelijk dus toch mogen glijen. Natuurlijk was het de bedoeling om de auto recht te houden en recht te sturen... Maar goed, dat is één keer leuk, maar we reden 4 of 5 rondjes. Dus we gingen voor de 360º en voor de 180º - 180º en voor wat we ook maar konden bedenken. Errug gelachen en het mooiste was dat we tijdens het glijen keihard Beethoven's Fur Elise aan hadden staan.

Daarna gingen we op voor de slalom. Wat een ervaring! Inmiddels regende het dus helaas geen piepende banden, maar met 65km/u slalommen begon de MINI toch wel aardig te driften. Van alle rondjes maar twee keer een pylon geraakt. Toch wel netjes voor de eerste keer.

Daarna hebben we ook nog aan de Xdrive meegedaan, wat niet meer was dan in een BMW X5 als passagier een aantal hellingen nemen. Nu waren dat wel hellingen van 35º en 45º dus we waren wel impressed! Tijd om naar huis te gaan....

Uiteraard hartstikke fout gereden (dan wordt een tomtom opeens wel handig) bij een benzinestation de andere kant op gestuurd en om half tien waren we eindelijk thuis... krokant als een te lang gebakken aardappelkroket! (toch nog tot 2.30 beetje zitten bieren)

Al met al toch errug gelachen en nog steeds aan het nagenieten van de foto's.

http://www.idarkdesign.speedxs.nl/pics/ ... index.html Hier kan je wat foto's kijken en 2 filmpjes.

iDD

Terug naar “Afterparty”