Ossie, mooie kalender!

Wij kwamen ook maar op 195pk (en 280Nm). Eerst maandag eens een boos telefoontje naar Zip, dan zien wat we verder gaan doen.iDarkDesign schreef:Hans, Maaj en ik hebben een clubje opgericht "Trage gasten" Allemaal zeer tegenvallende resultaten. 195pk bij mij. Moet snel langs komen van Klaas om de software over te doen. Wellicht dat er daar wat te winnen valt.
Dat was CurvyGeoBem007 schreef:Wij kwamen ook maar op 195pk (en 280Nm). Eerst maandag eens een boos telefoontje naar Zip, dan zien wat we verder gaan doen.iDarkDesign schreef:Hans, Maaj en ik hebben een clubje opgericht "Trage gasten" Allemaal zeer tegenvallende resultaten. 195pk bij mij. Moet snel langs komen van Klaas om de software over te doen. Wellicht dat er daar wat te winnen valt.
De testbank-kerel (ben zn naam vergeten) zei dat onze turbodruk maar op 0.9bar stond en voor onze te verwachten pk had die minstens op 1.1 moeten staan.
Vind het wel een beetje vreemd. Vorig weekend met de JCW Club gereden en had echt de indruk dat de onze sneller was.
Foto's ed volgen wat later.
PS: Er is 220pk gemeten bij die Cooper S R56 met witte doorgetrokken striping en witte Crown Spokes. Weet niet wie dat was
Onze sponsors