We zitten momenteel nog een beetje na te genieten op het terras met een hapje en een drankje. Heerlijk!
De rit was erg goed geregeld en uiteraard heeeeeel erg leuk! Tenminste als ik de mensen hier hoor en de lachende gezichten zie!
Vanochtend kwam Lisette mij ophalen hier thuis in Bergen op Zoom. We zijn met z'n tweeën richting Breda gereden waar zeer kort na aankomst ineens een enorme hoeveelheid MINI's stonden. Een hoop nieuwe mensen ontmoet in real-life, maar ook een hoop "bekende" weer gezien.
Eenmaal bij aankomst bij Van Laarhoven in Eindhoven, waar we na een korte rit vanuit Breda eigenlijk probleemloos zijn gekomen, was het al snel duidelijk dat het om een vrij "grote" meeting ging. Rond een uur of 1200-1230 waren er naar schatting ongeveer 60 (!!!) MINI's bijeen gekomen!
Rond 1230 vertrokken we dan eindelijk om De Rit van de Acht Zaligheden te rijden. Ida, Paul en Rick in hun Rode, met veel geblokte onderdelen MINI One, Kwiebje en zijn vriendin in de Electric Blue MINI Cooper S en Coen met zijn werkelijk schitterende MINI Cooper S Works stonden na start aan het eind van de straat op mij te wachten zodat we gezellig met z'n allen achter elkaar aan de rit konden rijden (heel erg bedankt ervoor dat ik met jullie mee mocht rijden!!).
Wij hebben er een behoorlijke tijd over gedaan! Hoewel we niet sloom hebben gereden, maar ook niet super snel, hebben we met z'n allen enorm zitten genieten van iedere gereden centimeter van de waanzinnig mooi uitgezette tocht.
We hebben tijdig gestopt om onszelf te voorzien van een drankje en een snackje, maar ook voor een plaspauze of een rookpauzetje voor Coen. Ook bij alle vraag-punten zijn we netjes gestopt om gezamelijk de vragen te beantwoorden.
Ondanks dat we helaas niet alle vragen goed hadden, 12 keer fout gereden zijn, 72 keer gekeerd en niet gewonnen was de rit in combinatie met organisatie (Arjan, Sleefje en Van Laarhoven) uitmuntend te noemen! Echt ontzettend goed uitgestippeld, mooi locaties en dorpjes!
Uiteraard zullen er in dit topic zeer snel veel foto's, filmpjes en verhalen van anderen te vinden zijn.
Jongens, dit kunnen we best half jaarlijks herhalen. Het was echt GEWELDIG!!! Kom maar op met die nachtrit!!!
Bedankt aan iedereen die is gekomen en voor de onvergetelijke dag.
Ida en Paul bedankt voor het mogelijk maken van het sticker-idee, echt SUPER! We hadden er behoorlijk wat bekijks mee, eej?! Precies zoals de bedoeling was!
Carl bedankt voor de WalkieTalkies, helemaal geweldig!!
Coen bedankt voor het meenemen van de schoonmaakspullen en ventieldopjes!
Ida, Paul en Rick, Kwiebje en aanhang, de 2 "tot-nog-toe-onbekende" meisjes uit Eindhoven en uiteraard ook Coen bedankt voor de geweldige dag, zonder jullie was het toch zeker niet zó leuk geweest!
Special thanks aan uiteraard Arjan, Yvonne en Van Laarhoven MINI/BMW die het allemaal hebben georganiseerd hebben.
Hier mijn foto's; (klik op het plaatje voor een grote versie) (Het laden van de klikplaatjes kan even duren, excuus hiervoor!)

Filmpje(s) worden morgen even netjes in elkaar gezet auto voor auto!
Als je foto's of filmpjes wil hebben kun je uiteraard een PM sturen. Maar zodra ik alles heb omgezet komt het wel bij de juiste terecht!