18 Juni Rit van de Acht Zaligheden

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 Juni Rit van de Acht Zaligheden

18 jun 2006, 19:32

Afbeelding
We zitten momenteel nog een beetje na te genieten op het terras met een hapje en een drankje. Heerlijk!

De rit was erg goed geregeld en uiteraard heeeeeel erg leuk! Tenminste als ik de mensen hier hoor en de lachende gezichten zie!

Vanochtend kwam Lisette mij ophalen hier thuis in Bergen op Zoom. We zijn met z'n tweeën richting Breda gereden waar zeer kort na aankomst ineens een enorme hoeveelheid MINI's stonden. Een hoop nieuwe mensen ontmoet in real-life, maar ook een hoop "bekende" weer gezien.

Eenmaal bij aankomst bij Van Laarhoven in Eindhoven, waar we na een korte rit vanuit Breda eigenlijk probleemloos zijn gekomen, was het al snel duidelijk dat het om een vrij "grote" meeting ging. Rond een uur of 1200-1230 waren er naar schatting ongeveer 60 (!!!) MINI's bijeen gekomen!

Rond 1230 vertrokken we dan eindelijk om De Rit van de Acht Zaligheden te rijden. Ida, Paul en Rick in hun Rode, met veel geblokte onderdelen MINI One, Kwiebje en zijn vriendin in de Electric Blue MINI Cooper S en Coen met zijn werkelijk schitterende MINI Cooper S Works stonden na start aan het eind van de straat op mij te wachten zodat we gezellig met z'n allen achter elkaar aan de rit konden rijden (heel erg bedankt ervoor dat ik met jullie mee mocht rijden!!).

Wij hebben er een behoorlijke tijd over gedaan! Hoewel we niet sloom hebben gereden, maar ook niet super snel, hebben we met z'n allen enorm zitten genieten van iedere gereden centimeter van de waanzinnig mooi uitgezette tocht.

We hebben tijdig gestopt om onszelf te voorzien van een drankje en een snackje, maar ook voor een plaspauze of een rookpauzetje voor Coen. Ook bij alle vraag-punten zijn we netjes gestopt om gezamelijk de vragen te beantwoorden.

Ondanks dat we helaas niet alle vragen goed hadden, 12 keer fout gereden zijn, 72 keer gekeerd en niet gewonnen was de rit in combinatie met organisatie (Arjan, Sleefje en Van Laarhoven) uitmuntend te noemen! Echt ontzettend goed uitgestippeld, mooi locaties en dorpjes!

Uiteraard zullen er in dit topic zeer snel veel foto's, filmpjes en verhalen van anderen te vinden zijn.

Jongens, dit kunnen we best half jaarlijks herhalen. Het was echt GEWELDIG!!! Kom maar op met die nachtrit!!!

Bedankt aan iedereen die is gekomen en voor de onvergetelijke dag.
Ida en Paul bedankt voor het mogelijk maken van het sticker-idee, echt SUPER! We hadden er behoorlijk wat bekijks mee, eej?! Precies zoals de bedoeling was!
Carl bedankt voor de WalkieTalkies, helemaal geweldig!!
Coen bedankt voor het meenemen van de schoonmaakspullen en ventieldopjes!
Ida, Paul en Rick, Kwiebje en aanhang, de 2 "tot-nog-toe-onbekende" meisjes uit Eindhoven en uiteraard ook Coen bedankt voor de geweldige dag, zonder jullie was het toch zeker niet zó leuk geweest!

Special thanks aan uiteraard Arjan, Yvonne en Van Laarhoven MINI/BMW die het allemaal hebben georganiseerd hebben.

Hier mijn foto's; (klik op het plaatje voor een grote versie) (Het laden van de klikplaatjes kan even duren, excuus hiervoor!)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Filmpje(s) worden morgen even netjes in elkaar gezet auto voor auto!

Als je foto's of filmpjes wil hebben kun je uiteraard een PM sturen. Maar zodra ik alles heb omgezet komt het wel bij de juiste terecht!
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 19 jun 2006, 12:47, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

18 jun 2006, 22:18

Zooo, ook weer thuis in Apeldoorn.
Effe na genieten op een terrasje (in Apeldoorn uiteraard)
De rit was SUPER!!! Genoeg puzzelmomenten (keren, draaien, achteruit) in de rit, en de vragen waren ook erg leuk!

Jammer dat de bediening op het eindpunt de psychische instorting nabij was, en de klanten op een niet erg vriendelijke manier meer te woord konden staan, maar daarvoor treft jullie denk ik geen blaam. Dus helaas geen eten genoten op de eindbestemming... :(

Yvon, Arjan en de mensen van Van Laarhoven, bedankt voor de goede rit!! Wanneer is de volgende? :D
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

18 jun 2006, 22:22

Hallo hallo,

Ook wij zijn weer in Breda gearriveerd, Minietje leeggeruimd en ons zelf ff opgefrist, tjonge tjonge wat was het warm. :zon Maar de koelbox achterin de kofferbak voorzag ons iedere keer toch van een lekker koel drankje. De rit zelf was uitmuntend en we hebben gezellig de nodige 8 zaligheden naar binnengewerkt. :mrgreen: Dat we niet het snelste op de eindbestemming waren was ook helemaal niet erg, we hebben lekker genoten van een goed in elkaar gestoken rit. Chappeau Yvonne en Arjan.
Ook een pluim voor van Laarhoven die op zondag de deuren opende om ons te ontvangen met een hapje en een Koffie! drankje, was goed voorelkaar. :wink: Oké oké we hebben de nodige keren verkeerd gezeten en moeten draaien , maar in een keer naar de eindbestemming kachelen is ook niet leuk >) . De vragen waren ook niet erg moeilijk alleen moet je dan wel bij vraag 4 bij het goede huis staan. :lachuh
Afbeelding

Na nog gezellig op de eindbestemming wat gegeten te hebben en wat nagekeuveld zijn we dan nu weer thuis. :P Ik zou zeggen op naar de volgende maar weer.
Ik ben er iig klaar voor. :)) Tot gauw allemaal weer. 8)

@Peter sterkte met je Mini. :shock:
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 18 jun 2006, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2006, 22:23

Ook GlamourGirl en ik hebben een onwijs leuke dag gehad!!!

Voor ons de 1ste x solo-navigeren i.p.v. aansluiten in een sliert Mini's... :wink:

Maar eerst was daar nog de ontvangst bij Van Laarhoven te Eindhoven.
Zeer goed geregeld en verzorgd, een lekker broodje met een drankje...

Ook de fa. Kunnen had het e.e.a. van zijn koopwaar uitgestald... :-PP en hebben wij nog een stukje van The Italian Job gekeken, blijft leuk om te kijken!!!

Na de speech van Yvon was dan het startschot gegeven. En omdat iedereen maar bleef wachten gingen wij als een van de eersten onderweg...

Een hele leuke, maar vooral ook zeer duidelijke route, goed gedaan Arjan & Yvon!!! Wel hadden we een verloop in het aantal km's, maar als ik het zo om mij heen hoorde waren we niet de enigen.

Leuke vragen onderweg, wel jammer dat jullie de plaatselijke VVV al hadden geinformeerd!!! :mrgreen:

Een soepele rit, met af en toe een afslaande mini op het, volgens onze route, verkeerde moment. Maar dat verklaarde zich later al snel, het zogenaamde rondje om de kerk was uit de kast getrokken... :()

Eenmaal op de eindbestemming was nog niemand van de organisatie aanwezig. Zo hard hadden we toch niet gereden... :shock:

Wij hebben daar nog heerlijk een biefstuk met patat gegeten, en bijna gratis ook. De man achter de bar wisselde mijn 50 euro voor een ander briefje van 50, maar kwam daar helaas voor mij net op tijd achter. :mrgreen:

Direct na de prijsuitreiking zijn we gelijk huiswaarts gekeerd...

Wij hebben slechts 1 puntje van zeer lichte kritiek en dat betreft de allerlaatste vraag. Deze had naar mijn mening direct bij jullie aan tafel ingevuld moeten worden. Nu waren mensen kennissen aan het bellen of zochten het zelf op via hun PDA o.i.d.

Maar, om positief af te sluiten; super!!! Volgende x weer!!!
THNX 2; Arjan, Yvon, Van Laarhoven MINI/BMW & Carl!!!

Oh ja, @ Peter de Gast: sterkte met je MINI. Dat is flink balen!!! Keep us posted!!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2006, 22:39

Helaas geen filmpjes...

Op de een of andere manier heeft de camera slechts 2 seconden per x opgenomen... :? Of iemand moet toch geinteresseerd zijn... >)
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jun 2006, 22:42

Ik sluit me overal helemaal bij aan. Strak georganiseerd door Yvon en Arjan en ook voor van Laarhoven een pluim. Ook harstikke leuk dat onze Miniacs vrienden met zo velen waren met stuk voor stuk plaatjes van MINI's! Erg mooi terrasjes-weer dus daar hebben Tom, Tony en Ton (nee, dit verzin ik niet) en vriendin van Ton die voor het eerst mee was (en ik, stom van mij, de naam van vergeten ben) flink van genoten.

Waar we nog meer van genoten hebben is goed te zien op de film :mrgreen:

Jammer van jouw film Marco. En Peter sterkte met de bak, iemand wat gehoord van Peter hoe het verder met hem gegeaan is?
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2006, 22:47

Berthil schreef:En Peter sterkte met de bak, iemand wat gehoord van Peter hoe het verder met hem gegeaan is?
Wat ik begreep van Arjan is de MINI van Peter bij Van Laarhoven afgezet en is Peter in een leen/huur auto (VW Polo) naar huis gegaan...

8) filmpje wel!!! Snelheid lag weer errug hoog!!! En wat zijn leds gaaf!!! :-PP
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

18 jun 2006, 22:55

@berthil: kikke filmpje hoor.... op 39 seconden bijna de onder-spoiler kwijtgeraakt op de drempels?? Je toerenteller-leds zijn duidelijk hoor. Vooral dat knipperen... :mrgreen:
Gebo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 jun 2006, 23:25

Ook wij weer thuis, na te hebben genoten van een prachtige rit!

Na een paar keer heel eventjes de draad kwijt te zijn geweest, hebben we deze gelukkig snel weer op kunnen pakken.

Al met al een zeer geslaagde dag! Hulde voor Yvonne, Arjan, en natuurlijk van Laarhoven voor hun gastvrijheid :-)) !

Op naar de volgende editie!!! :wink:

Groetjes, Tamara en Gerbert
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 jun 2006, 23:53

Robert schreef:op 39 seconden bijna de onder-spoiler kwijtgeraakt op de drempels??
Daar ben ik intussen aan gewend maar omstanders draaien altijd hun hoofd om alsof er een ongeluk is gebeurd :).
Het is maar de onderste plastic strip, zo wordt de auto steeds lichter :)
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2006, 00:07

Chantal en ik zijn ook alweer thuis gekomen. Allereerst wil ik arjan en sleefje en van laarhoven bedanken voor de goede organisatie. Het was zeer goed geregeld. De bediening was idd niet alles maar een gratis ice-T sla ik natuurlijk niet af :D
Vind het zeker voor herhaling vatbaar. De meisjes in de rode mini (stephanie en andere weet ik ff niet ) konden het goed bij benen en hadden ook een geslaagde dag. Carl heeft voor goede walkie-talkies gezorgd!! Bedankt!!
Vond het een zeer geslaagde dag! En op naar de 23ste de beach party! FF de cocktails uittesten :D:D

Foto's zal ik komende week even uploaden en hier plaatsen.
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2006, 01:02

Yvon en Arjan: In één woord: GEWELDIG. Meer heb ik er niet aan toe te voegen :mrgreen: .
Robin
Enthousiast
Enthousiast

19 jun 2006, 01:18

Wat een leuke rit, voor hoever peter en ik hem gereden hebben, maar de ontvangst was echt super en de rit ook! Helaas begaf de schakelbak het en lag er al snel een plas olie onder de auto. Na anderhalf uur wachten werden we opgehaald en na daar nog eens een uur te wachten op een taxi die ons naar een verhuurbedrijf bracht gingen we er met een VW polo tdi (ookwel stofzuiger genoemt) richting almere.

Peet sterkte met je MINI, maar komt vast goed!

Robin
Carl
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 jun 2006, 08:13

In een woord Helemaal geweldig !

@ Yvon, Arjan en van Laarhoven : fantastisch geregeld !

Perfecte ontvangst met catering, helemaal super, en een fantastische route door het mooie brabantse landschap.

Op naar volgend jaar !, dat het een mooi jaarlijks terugkomend event mag worden.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jun 2006, 09:52

Zo Ida, was ik je toch helemaal vergeten te vermelden in m'n "bedank-lijstje" voor de stickers die je heb laten maken!

Inmiddels heb ik het aangepast!!
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”