Gezellig om weer eens wat mensen te zien van de club.
Hans met zijn dikke Lotus, man wat een auto zeg!

Ik heb alleen niet meer kunnen volgen wat voor tijden je gereden hebt. Maar het was wel aan je te zien dat je dikke pret had met deze bak.
De enige GP Mini die mee zou rijden is, wat ik heb horen zeggen, helaas tijdens de opwarmronde van de baan geklapt.
Maikymaik: veel sterkte kerel!!
Het evenement was me iets tegengevallen. Het driften was gaaf om te zien zo van dichtbij, maar verder duurde het me te lang omdat er zoveel auto's aan de start stonden voor de timeattack.
Ook had ik wat meer op de grid willen zien, stands en mechandise. Ik vond het wat matig, helaas.
Het weer sloeg ook om, dus schuilen in de Mini...
Heb nog nooit zoveel "sjonnies & annita's" gezien op een dag!

Toch wel leuk gehad met ons clubje, wat er nog van over was gebleven.

@Berthil: Goed je eens gesproken te hebben, enne die Roto's...grote klasse! Ben benieuwd naar jou dif project.
@Ron: We houden elkaar op de hoogte mbt de Aeropakket, he? Kunnen we een mooie deal sluiten zo.

@ducks: Dikke Mini, kerel. Wel voortaan je deur dicht houden met achteruit parkeren, he?

@jbcola: Petje af hoor, om zo'n eind te rijden. Leuk je weer eens gezien te hebben.(het blijft mijn favo Clubbie)
@TBL: De volgende keer schiet ik je wel weer aan voor een kleine shoot, jammer dat het zo slecht werd met het weer.

@ragnar: Onze designer...leuk je weer eens gezien te hebben.

@floris: je klonk lekker schoor.

@de rest: 2 members weer blij gemaakt met een kalender. En sorry dat ik niet iedereen netjes gedag heb kunnen zeggen, we wilde nog voor de drukte weer naar huis.
Ossie
Foto's volgen...