sow als laatste vertrekken(noujah op paul na dan) en toch de afterparty starten maar was gezellig mensen echt wel maar zal morgen wel effe mn hele verhaal plaatsen nu effe pilsje pakken
ja is toch vreemd, je zou al meer mensen verwachten...
geen foto's denk want die heb ik niemand zien maken...
mja weltrusten allen!!
greetzz Bullie
to do list: 16mm spacers korte alta antenne grotere scoop korte veren beek software forge intercooler[/s} veerpootbruggen voor Turbo Upgrade
actieve subwoofer
betere remmen
Die wegafsluiting was best lastig. Volgens mij heb ik drie keer Breda rondgereden achter de bordjes ""5"" aan over het industrieterrein.
Zo lastig zelfs dat ik op de terugweg een rood stoplicht over het hoofd zag (stonden 2 stoplichten achter elkaar, ik zag alleen de 2e)
Laten we maar hopen dat er geen flitser stond. Adriaan, weet jij dit toevallig (jij reed achter mij als "witness to a crime").
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Zo ik ben ook weeer wakker, was toch een latertje nog geworden.
Vond het reuze gezellig en wat een heerlijk weer, alleen de wespen en die vrouw die onderuit ging waren minder deze avond, onze ijsjes smaakte helaas ineens niet meer hè Naat! En we kregen niet eens gratis koffie van meneer Mc voor de schrik .
Verder met iedereen lekker geklets en beetje voor de gek gehouden , mijn ONE ging wel erg hard. en mijn wheel flush is ook al niks nieuws meer!
Was heeeeeeeeeeeeeeeeeeel gezellie, op naar de Food Strip eind augustus want dan is het leeg in Breda! Olaf grijp je kans!
Fijne dag allemaal vandaag ik ben in RotjeKnor met nog 2 MINImeiden!
en jaja ik was als laatste weg maar dat kwam ook een beetje omdat me kofferbak nog open stond anders was Danny het geweest
Dat vind ik nou weer flauw Ida, om toch nog ff te zegge dat JOU One wel erg hard ging.......
Ja erg leuk die afsluiting.... ik reed links bij het stoplicht en toen maar gewoon rechtdoor, nou ik weet niet waar ik kwam, maar ik reed ergens door een bos ofzo wel een leuk weggetje met al die bochtjes maar toch maar ff me TomTom aangedaan anders reed ik er nu nog denk ik, was toch al zo duf
Het was gezellig dames en heren! Supertijd gehad. Had een fototoestel bij me alleen veels te druk met kletsen
Hoop gezichten bij de Mini's gezien dat was helemaal leuk! De terugweg was wel weer even jammer omdat ze hadden besloten om een weg af te sluiten
Nou ja, ben ik ook weer eens langs Rotterdam geweest
Het was super druk met over de 20 Mini's en ik verwacht dat het bij de foodstrip nu ook eens zo druk gaat worden de 2de vrijdag van de maand
@marcel AO: als het het stoplicht is waar ik denk dat het is staan er flitsers maar kan best zijn dat ze door de werkzaamheden niet werken uiteraard of dat ik een ander stoplicht voor me heb
hoi BigD
twee stoplichten stonden vlak achter elkaar (30, 40 meter). Bij de tweede (grotere) kruising staan wel flitsers. Het is tweebaans en linkerbaan is met roodwitte borden afgezet. Ik herinner me nog dat ik bij 2e stoplicht rechtdoor ging (richting snelweg A16). Alvast bedankt.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"