Renova Birthday Run

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
bullie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Melissant
Berichten: 226
Lid geworden op: 16 apr 2009, 12:13

Renova Birthday Run

13 sep 2009, 20:21

hey luitjes!!

nog geen afterparty topic zie ik?

mja maakt niet uit!

ik ben ook weer thuis, en het was weer een druk weekend eigenlijk!

het was zondag in ieder geval zeker een geslaagde rit!

ik heb iig 160 km gereden ongeveer, en vast wel wat antwoorden goed denk ik, maar helaas veel te laat binnen, en niet in de prijzen gevallen!

foto's heb ik er ook een klein vijftal gemaakt, maar met een nieuwe telefoon, dus ik heb nog geen idee hoe ik dat hier te laten zien krijg!


verder nog geen nieuws na vanmiddag!

@ ries: thanks voor de badgeholdert!

@ blonT: ik kijk uit naar de groupbuy!!

greetzz Romano
to do list:
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade ;)
actieve subwoofer
betere remmen
Gebruikersavatar
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3776
Lid geworden op: 21 jan 2008, 01:08

13 sep 2009, 21:01

ZO! Ook net terug. Was weer geslaagd en erg gezellig, echter was het dit jaar wel minder druk dan vorig jaar. Full report tik ik later wel, ik wil eerst FOTO'S en VIDEO's zien!!

Komt u maar! :mrgreen:

Onderweg terug nog geraced tegen een Golf Plus TDI en een opvallen snelle Ford Fiesta (oud model) uit Duitsland met allemaal van die jonge gasten. Inhalen konden ze niet, maar bleven wel opvallen lekker plakken (zaten tegen de 200+ aan :shock: :s )
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

13 sep 2009, 21:16

Heerlijk uitgeslapen vanochtend .....

Eerst even in het clubhuis koffie gedronken en daarna in convooi naar Renova. Snel ingeschreven en daarna de tijd genomen om van start te gaan ... ik geloof dat we als laatste weg waren. Met zes MINI's van de club de rit gereden en als goede start maar dwars door het centrum (lees voetgangersgebied) gereden. Het eerste gedeelte van de rit was qua omgeving een mooie thuiswedstrijd en dus mocht ik voorop. Eigenwijs als we zijn we natuurlijk van het roadbook afgeweken en van punt 7 rechtreeks naar punt 14 gereden (daar gelunched). Punt 14 was het voor Berthil bekende vliegtuig bij vliegbasis Gilze-Rijen. Aangezien de lunch erg lang duurde, daarna maar was leuke punten van het roadbook nog bezocht. Uiteindelijk rond 17:45 terug bij Renova. Net optijd om de prijsuitreiking te zien ... ondanks dat we alle vragen goed hadden, geen prijs :cry: !!

Ik heb lekker een eindje gestuurd. Het was gezellig mensen!

@ Mitchell: Psssttttttt!! Heerlijk geluidje. Volgende keer wisselen we even van MINI, kan ik mijn MINI even horen en jij de jouwe :wink:
@ Denise: ik zal je niet meer storen tijdens je schoonheidsslaapjes!! :mrgreen:
@ Naatje: Echt stoer om je in mijn spiegel te hebben ... goede stripping!!
@ Olaf; ondanks dat het je eigen MINI niet was, je reed er lekker mee door :mrgreen:
@ Blont: twas leuk om zelf te rijden. Je kon wel merken dat je je persoonlijke ouwehoer bij je had ... het was erg stil over de cobra's!!
@ Jurgen; mis je je eigen cabrio niet? Werd je neit helemaal hieperdepieper van dat dashboad en al het suiker in je schuimpjes!!
@ Fred en girl-friend; je had er geen moeite mee om die 'ollanders bij te houden!! Blijft een kicku bakkie!
@ Dennis: ook jou bakkie ziet er toppie uit de binnenspiegel!!

Ben benieuwd naar de foto's!!!

@ jbcola; jammer dat je dochtertje ziek is geworden. We zien je bij uwe BB'run!!

Mensen het was gezellig!!!


marss
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

13 sep 2009, 21:18

denizg schreef:..... maar bleven wel opvallen lekker plakken
..zelfs een een ONE blijft bij jou plakken :mrgreen: !!



marss
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1274
Lid geworden op: 10 mar 2008, 19:50

13 sep 2009, 21:22

Met nog steeds een volle buik net terug. Hartelijk ontvangst met koffie met worstenbroodjes en lekker eten als afsluiting.

Tsja ook te laat binnen ... moesten we maar niet te lang blijven stilstaan bij een ronddraaiend huis :s

Een paar kiekjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding[/img]
rdsdordt
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Dordrecht
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 jun 2008, 23:28

13 sep 2009, 21:29

Zo onze eerste Birthay run zit er ook op, was een leuke en gezellige ervaring, beetje jammer van het weer, maar het kon natuurlijk ook slechter.
Overal waar je keek zag je Mini's vandaan komen, kan je zien hoe ieder zijn navigatie toch weer een andere kant op stuurt (of te laat reageert op de navi (Stephan :P). Maar wij deden het erna ook niet veel beter :s

@Stephan &John was leuk om hernieuwd kennis te maken met jullie en de vrouwen. het bakkie koffie doen we graag eens over, bedankt voor de antenne, we wisten niet dat het zo'n doorn in jullie oog was om er tussendoor even voor naar huis te rijden :mrgreen: (hij staat echt goed)

We kijken uit naar de volgende rit en anders zeker op de Mac meet in Breda.

Hier nog wat foto's van vandaag.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

13 sep 2009, 23:55

rdsdordt schreef: Afbeelding
Wauw !!! Wat een geweldige foto. Alleen maar MINI'S :yeah
(MINI CITY)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

14 sep 2009, 00:32

Het was inderdaad wat rustiger dan andere jaren.... Routeboek zag er fantastisch uit. De rit was heel anders dan de gebruikelijke bolletje pijltes routes.
Voordeel was dat de navigator dan ook van de omgeving kon genieten.
Nadeel is dat je dan niet of nauwelijk op de "leuke weggetjes" komt
Persoonlijk rij ik liever over mooie bochtige wegen dan door Breda en Tilburg.

Wel nog ff kunnen knallen zo nu en dan. Kon een Mellow Yellow R56 Cooper S goed bijhouden maar wij reden dan wel open. Ging ruim boven de 200km/h :mrgreen: .

Ik zag dat de rit van Mini for Kids zaterdag goed bezocht was en dat verklaard waarschijnlijk ook waarom er een aantal NewMINIclub leden niet waren. Ik heb ook geen enkel MMC lid kunnen ontdekken. Als zou ik niet precies weten wie dat zouden moeten zijn aangezien ik al jaren niet meer op hun site kan.

Hopelijk is er volgend jaar een hogere opkomst want dat verdienen de medewerkers van Renova absoluut!
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

14 sep 2009, 08:02

Zo ik ben ook weer in het land der levenden.
Hier mijn verhaaltje.

De ochtend begon al in het clubhouse met een lekker bakkie Nespresso om de rit goed opgepept te kunnen beginnen. Toen ook Jurgen met zijn schuimpjes :mrgreen: was gearriveerd zijn we vertrokken richting Renova. Het terrein stond al aardig vol maar zoals er al mensen zeiden niet zoals andere jaren. Het routebook zag er fantastisch uit en de ontvangst met koffie en worstenbrood waren ook weer super verzorgt! Na de briefing zijn we dus ingestapt en vertrokken met Marss voorop die ons door de binnenstad van Breda :shock via een sluiproute naar het eerste punt de Mezz in Breda loodste. (Dit is een soort poppodium waar regelmatig artiesten komen.) Daar druk de vraag invullend komt er een man naar ons en vraagt of wij daar die middag een optreden hebben, waarop ik antwoord, als al die MINI's hier binnen moeten, denk niet dat dat gaat lukken, waarop de man antwoord: Maar jullie zijn toch K3 :S. Gierend van het lachen zijn we gauw weggelopen richting de mannen en snel in de MINI naar het volgende punt. Geloof dat we toen ineens al in Gilze waren, :P. Daar genoten van een langeeeeeeeee late lunch en toen maar wat vragen ingevuld met google en van daaruit nog een stukje uit het routebook gevolgt.
Maar omdat we toch al erg aan de late kant waren het laatste stuk onder leiding van Mitchell
over de herkenbare weggetjes van Drimmelen met een goed gangetje terug genavigeerd naar Renova waar de prijsuitreiking al in volle gang was, haha altijd de laatste, hoe gaat het spreekwoord ook weer! :wink Mensen bedankt voor een gezellige dag, volgende x gaan we het gezellig afsluiten als we niet nog weg moeten. Renova dikke pluim het stak super in elkaar en volgend jaar meer NMCers bij deze rit als het kan. :P

@Marss: Thanks voor je Navi kunsten jij mag vaker voorop
@Jurgen: Al bekomen van de schrik! :wink
@Fred: Het is een raket :shock
@Mitchell: Als Marss niet kan mag jij voorop
@Denise: Maar goed dat er een brunette bij was
@Naat: Volgende x overleggen we ff wat de dresscode is :lol
@Vriendin van Fred: Ben je naam kwijt maar leuk je te leren kennen
@Dennis: Er kan nog best een stickerT bij
@Olaf: Voortaan zullen we een broodje delen
@Peter: Ook ik heb geen MMCer gezien.

Filmpje volgt asap
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 14 sep 2009, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Coopah!
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Eindhoven
Berichten: 108
Lid geworden op: 07 jul 2007, 14:51

14 sep 2009, 09:57

Het was een leuke dag maar vorig jaar was het leuker moet ik zeggen. Wij waren als eerste terug...om kwart voor 4 stonden wij al aan de poort bij renova.

Geef mij het bolletje-pijltje systeem maar, veel leuker!

Maar het was een prima dag
CooperS-pepperwhite
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 jun 2007, 16:47

14 sep 2009, 10:43

Na een jaar lang geen rit meer te hebben gereden, eindelijk weer eens gejoined! En het was zeker weer voor herhaling vatbaar! :D
I love my MINI!
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 875
Lid geworden op: 06 feb 2008, 16:52

14 sep 2009, 12:05

Persoonlijk vonden wij deze rit leuker dan verleden jaar. Dit was meer een tourrit waar de bijrijder ook wat aan had. Op het moment dat je het rustig aan deed was er eigenlijk tijd tekort.

MINI moet wel de reparatie in omdat na het weggetje naar "De Commanderie" er een nadrukkelijke "bonk" bij het optrekken en afremmen in de auto zit.

Ar.
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Lage Zwaluwe
Berichten: 1421
Lid geworden op: 10 mei 2007, 10:36

14 sep 2009, 12:14

Omdat alles wat wij met ons clubje van 6 hebben meegemaakt al is gepost, hou ik het kort :mrgreen:

@ Marss; Het lijkt me een goed plan om een keer te ruilen van auto! Je zou jaloers moeten zijn op het geluid waar ik gister achter jou van heb mogen genieten! Heerlijke sound komt er uit die kart van je!
@ Jurgen; Ik heb net jouw schuimpjes uit mijn bekleding mogen zuigen
:mrgreen:
@ Ida; Ik ben benieuwd naar je filmpjes :mrgreen:
@ Olaf; Die roze streep stond je goed! Binnenkort even een foto meet regelen ! 8)
@ Naatje; Heb je nog een Esso gevonden? :P
@ Fred; Wat is die one snel zeg :o !!! Respect :mrgreen:
@ Dennis; Dikke kart! En tja... na jouw wagen gezien te hebben moet ik binnenkort ook maar is aan wat stickers gaan geloven!
@ Bullie; Je hebt gelukkig wel alle punten bezocht! Dikke scoop!:mrgreen:

Het was een leuke dag!

Groeten! Mitchell
Bsim67
Be Mini
Be Mini
Locatie: Tilburg
Berichten: 608
Lid geworden op: 11 jul 2006, 12:09

14 sep 2009, 12:55

Het was voor ons de eerste keer dat we meereden en we vonden het erg gezellig! Een beetje een thuisrace maar dat kwam goed uit omdat je bij 'de Commanderie' helaas niet kon lunchen. :( We zijn daarom lekker doorgereden naar Tilburg centrum vlakbij 013... Konden zo mooi iedereen in de gaten houden die bij 013 moesten zijn....
Volgens mij zijn wij de enige die de hele route uitgereden hebben en de laagste km-stand hadden: 114.7km.... Helaas geen prijs...
Al met al, een geslaagde rit en goed georganiseerd (op de lunch na dan...)

@Blont: leuk ff snel kennisgemaakt te hebben, we'll talk later..

Mario, Peggy en Hannes ( de snelle Jack Russell)
Compressed air is GREAT!!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

14 sep 2009, 13:20

Ik heb het erg naar mijn zin gehad, leuk om nog ff een meeting mee te pikken 8). Charliel vond het ook helemaal goed. Merci voor de complimenten trouwens, leuk om te horen dat een ouwe one nog steeds kan bekoren :). Hij heeft flink zen best moeten doen, maar dat lukte blijkbaar nog redelijk :D.

zal dadelijk wat plaatjes uploaden (es zien wat charlien ervan gebakken heeft :D )

Terug naar “Afterparty”