Miniacs BBQ 12 augustus 2006

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Yvon
Wingman
Contacteer:

Miniacs BBQ 12 augustus 2006

13 aug 2006, 11:31

Gisteren een plezant dagje België 8)

We zijn eerst naar de Antwerpstore gereden om o.a. een PW miniatuur aan te schaffen. Voor Arjan nog een t-shirt meegenomen met hoogaaibaarheidsfactor :)

Daarna richting Wijnegem gestuurd en het Sjoppingcentrum van binnen bekeken en wat leuk spul gescoord (toch Popey en Ida? :) ).

Na bezoekje Sjoppingcentre richting BBQ aangevat, helaas had onze TomTom de hele dag al last van weinig vriendjes (lees geen ontvangst) kwamen we ergens in een dorpke uit waar kermis was, we hebben nog wel 2 mini's gespot en zijn daar toen achteraan gecrossed, maar deze gingen NIET naar de BBQ :s

Uiteindelijk hebben we Snans gebeld en mijn BlonTe pruik ff opgezet, die wist ons naar de juiste locatie te loodsen.

Natuurlijk ff de mini's bewonderd. Die van Evi vind ik helemaal goud. Toppertje, aparate stripping. Top of the Bill 8)

We hebben lekker ge-bbq-ed (tenminste het verorberen :mrgreen: ). Nog hoop lol gehad met een fotocamera (sommige foto's vallen onder censuur sorry jongens :mrgreen: ). Uiteindelijk toch nog de polonaise ingezet en MiniPaul alle hoeken van de vloer laten zien >)

Al met al besloten we om tegen enen richting Hollanda te bollen, we waren om 03.30 thuis en zijn eerst maar :slapen en vanochtend de nodige Koffie!

We hebben ons prima vermaakt, was erg gezellig we hebben al zin in Cottswoldrun en en en en en...... :D
Afbeelding

Volledig MINI minded!

13 aug 2006, 11:57

Goedemorgen :slapen Koffie!

Zo dan! dat die Belgen mooie MINI's hadden, dat wist ik al. Dat het bier lekker is ten zuiden van Nederland, dat wist ik ook al. Dat je met een groep belgen een hoop lol kunt hebben was ik ook al achter maar dat ze ook nog eens hun gasten uitnodigen op een BBQ die super is geregeld, waar je alleen maar hoef te wachten tot iemand anders je vlees heeft afgebakken das toch wel heel plessant :P

Het was gisteren erg gezellig. Leuke accomodatie en heerlijk eten en drinken. Ik heb mijn vleeskaart niet eens vol kunnen krijgen met de benodigde 5 stempels dus naast het vlees was er genoeg op je bord te leggen zoals stokbrood en heerlijke salades en sausjes.

D'n stoverijsaus heb ik gisteren niet gemist. :wink:

Dankzij TBL weet ik nu ook hoe ik foto's moet maken met m'n eigen camera (tenminste ik denk het nu te begrijpen)
Yvon heeft meteen een poging gewaagd gisteravond om wat spy-shots te maken, maar die doen we NIET op het forum) :wink:

Iedereen die heeft meegeholpen aan de BBQ onze hartelijke dank voor de gastvrijheid en gezelligheid. Benny, nichtje/zusje en Nancy bedankt voor de bediening aan de hangbar. Echt een plek voor de Ollanders :D

BTW.... volgend jaar Belgische carnavalshits? :shock:

(wees voorbereid: als de NL-ers eens een BBQ organiseren dan gaan wij foute muziek downloaden van Eddy Wally, Belle Perez, Clouseau, Margriet Hermans hoor) :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 aug 2006, 11:59

goedemorgen *geeuw*

net wakker, bbq was idd geslaagd, leuk toog-gezelschap :D
twijfel alleen over de afkomst, volgens mij waren het japanners :s :lachuh
Yvon
Wingman
Contacteer:

13 aug 2006, 12:09

Ah...goedemorgen barman...

Afbeelding
Afbeelding

Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 aug 2006, 12:36

ieuw !!!!
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 aug 2006, 13:05

Ook een goedemorgen..gaap... Koffie! (lees thee)
Na een tussenstop in Breda zijn we rond 18uur met Ida en Paul en ik naar Wijnegem gereden...

Eenmaal bij de schuur aangekomen, moesten we even omrijden om de minis te parkeren. De meeste Belgskes waren bekend voor me, maar ook weer wat nieuwe gezichten gezien, en er stond heel wat bling-bling geparkeerd :-PP
Even wat bonnetjes gekocht voor de drank en sommige van onze club (noem geen namen) keken wat diep in het glaasje >) maar het maakte het er niet minder gezellig door.
Na een flinke bodem gegeten te hebben zijn we op een gegeven moment aan de bar beland. Vanaf hier werd het een dolle boel. Fototoestellen verdwenen op plaatsen waar ze normaal toch niet gauw komen :mrgreen:
Daarna werd de polonaise nog even ingezet en de vogeltjesdans nog eens overgedaan.

Het was al gauw erg laat, maar dat heb je als het gezellig is.
Om half 3 thuis en lekker meteen gaan :slapen
Zeker voor herhaling vatbaar.

En volgende week lekker naar engeland, waar we verschillende miniacs tegen zullen komen, en ik het clubje ongeregeld van gisteren veilig heen en terug moet brengen saint .
Evi
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: Miniacs BBQ 12 augustus 2006

13 aug 2006, 13:34

Sleefje schreef:Die van Evi vind ik helemaal goud. Toppertje, aparate stripping. Top of the Bill 8)
Dank je wel Sleefje, ik heb die van jou ook zitten te bewonderen gisteren, ook heel uniek met die zwarte velgen. Zo'n dingen maakt een Mini persoonlijk.

De barbeque was geweldig gezellig, zoals ik op het belgische forum al gezegd had. Volgend jaar zal ik de rest van de pinguinfamilie moeten gaan zoeken...
Mini ... Yeah it is Love!
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

13 aug 2006, 14:24

Helleuw (GAAP) BBQ-gangers,

Allereerst mijn complimenten voor de organisatoren van dit evenement. :-
)) De voorraad vlees was zodanig dat ik er toch achter zoek dat er ergens achter de schuur nog een extra koe is geslacht. :mrgreen: Aan en achter de bar was het weer een zooitje ongeregeld en het :bier vloeide rijkelijk.
Er staan foto's op mijn camera waarvan ik bij god niet weet wat het zou kunnen zijn. :lachuh .
Afbeelding
Afbeelding

Ik vond het erg gezellig, op naar de volgende BBQ, of het volgende eetfestijn. :mrgreen:
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

De BBQ

13 aug 2006, 14:26

MINI vrienden uit Belgie, bedank voor de gezellige BBQ !! :-))
Het was mooie locatie, en van hoog culinair nivo ! :D

Op naar de MMC & NewMINIclub BBQ (shakeit)

(wat hadden die 2 PWC's het zwaar terug met die wilde Kreeft :mrgreen: )

Foto's ! http://fotoalbum.mini-tbl.com/thumbnails.php?album=34

Afbeelding
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

13 aug 2006, 21:36

Aiaiai, gelukkig was ik gisteren NIET aan de bar te vinden :()

Maar deze pic komt me bekend voor:
Afbeelding
Als je 't mij vraagt is dit de wedstrijd: wie heeft de mooiste koplampen op zijn PW MINI :lachuh
En dan MiniPaul zijn gezichts-fitness en wat staat de Snans daar op de achtergrond uit te spoken? saint
Afbeelding
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

13 aug 2006, 21:39

Sleefje schreef:Ah...goedemorgen barman...

Afbeelding
Nee hoor, dat is gewoon het effect van die space cake die op de bar stond :shock
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 aug 2006, 21:58

:p sorry dat we de cake al op hadden voordat jij het gevonden had :lol:
(al zou je het niet zeggen getuige deze onderstaande foto)

Afbeelding

Vrijdag en zaterdag nog maar eens overdoen? :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

17 aug 2006, 23:09

De Newminiclub delegatie is hééééééél erg flink en braaf geweest >) >) >)

Sleefje aan de fles :? Ida kijkt bezorgd toe: "als dit maar goed afloopt :shock: "
Afbeelding

Arjanski met MINIJCW op de achtergrond: mooie foto, al zeg ik het zelf
Afbeelding

Wat heeft MiniPaul te verbergen?
Afbeelding

De andere "brave" portretjes vind je HIER
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 aug 2006, 11:44

Wat een knappe Ollanders toch weer :mrgreen: