Omloop van de Glazen Stad

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

Omloop van de Glazen Stad

27 nov 2005, 20:43

Nou mensen, dat was een dag met een sterretje!

Leuke groep MINI'isten bij elkaar die op gingen voor de eerste puzzelrit van de NewMINIclub. Na een heerlijk ontbijt bij een toch wel overvolle IKEA, de uitleg van de rit ontvangen (en nu voor het eggie).
Aarzelend gingen de eersten op pad, op naar het eerste punt op de kaart.
Detail: iedereen reed precies de andere kant op dan dat ik verwacht had bij het uitzetten, maar dat maakt bij dit soort puzzelritten niet uit.
Onderweg heb ik op een aantla punten de MINI's gespot wat ik zeer leuk vond. Vooral het feit dat iedereen zeer fanatiek aan het zoeken was uit het fotoboek.Onderweg paar keer smakelijk gelachen (dank je Sleefje). Ook Adriaan was weer lekker fanatiek op dreef (weet je eigenlijk hoever 50 meter in het echt is?). Sepp en Esther speelden een thuiswedstrijd en deden zelfs hun woonplaats even aan. Het team van JeZZ was ook goed aan de gang, mede ook door een goed zieke dochter in de cockpit van de prachtige Parklane "S"hadden ze niet veel tijd voor koffie. De look alike S van Lizette had bij Honselersdijk nog even een stukje modderbad meegepakt.
Marco was bij deze temperaturen niet uit de MINI te slaan en we hoorden dan ook steevast door de Cobra's "kachel op tien, en gaan" Peter en Hans hadden met hun equipes een te sterk front voor de anderen gevormd en sleepten dan ook de eerste en tweede prijs in de wacht! Top werk heren (en ongetwijfeld geholpen door de lieftallige assistenten)
Ik heb genoten van deze rit en ik geloof zeker dat dit een herhaling gaat krijgen....... er blijft altijd gesprekstof voldoende blijkt maar weer. We raken niet uitgepraat en gevraagd over de MINI.

Iedereen bedankt voor zijn deelname. Tot een volgende meeting van de NewMINIclub!!
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

27 nov 2005, 21:39

Het was top Benno!! :D Inderdaad voor mij een thuiswedstrijd. Echter voor Ester niet helemaal. Ik woon er al m'n hele leven, Es pas 4 jaar. Ik heb haar vandaag een aardige compilatie mooie stukkies Westland kunnen laten zien. Wij vonden de rit errug leuk en ook de rijders en rijdsters....een leuke, frisse groep MINI-fans bij elkaar. Leuk dat we nu dan voor de eerste kennis gemaakt hebben met de Newclubbers. Is heel goed bevallen. Van Marco de "NewMINIclub.nl" sticker ontvangen en die gaat zo "fast and furious" als het kan op de achterruit!!
Tot de volgende meeting...
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6582
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

27 nov 2005, 21:50

Het was ons een waargenoegen!! Buitengewoon leuke dag gehad en gelukkig geen regen... We hebben Hans & Claudia al gerecruteerd :) voor de volgende rit. We hebben trouwens iets meer dan 71km gereden tijdens "onze" omloop.

Toppie!!

groetjes,
Peter & Jannie (aka The Heks)
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

27 nov 2005, 22:21

Was me het dagje weer wel...helemaal super!!!

Eerst lekker ontbijten voor maar 1 eurotje (wel met heel Delft e.o. :wink: ).

Daarna aangehaakt bij de equipe Arjan, Yvonne & Adriaan...
Leuke rit, ook die foto's zoeken!!! Gaaf!!!

Adriaan zijn we zelfs ff "kwijt" geraakt,
want die ging bij een gemarkeerd punt gewoon bij de mensen thuis vragen hoe & wat... :mrgreen:

Na afloop nog heerlijk gegeten bij een griek,
kortom een zeer geslaagde dag en zeker voor herhaling vatbaar...!!!

@ Benno; echt super in elkaar gezet gozert!!!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

27 nov 2005, 22:51

Het was top dagje, het mocht wel 20 graden warmer zijn.. 8) maar dat kon de pret niet drukken. peter en ik waren druk aan het sturen en met elkaar aan het racen rijden maar het waren onze vriendinnen die het goede speurwerk hebben verricht! Thanks girls! en natuurlijk benno voor de organisatie.
De volgende keer zeker weer!
Hans & Claudia
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

28 nov 2005, 08:20

Jawel, ook wij zijn weer op honk (dat waren we gisteravond al, maar zoals bekend zijn we thuis momenteel 'down' ivm een verhuizing)

De rit was categorie 7*, hemel op een gegeven moment was ik helemaal het spoor bijster. We hebben genoten van het ontbijtje (blijkt maar weer dat we echter hollanders zijn :mrgreen: )

Foto's zoeken was ook erg leuk (12 gemist! :shock: ). Gelukking hieldt Adriaan ons allen scherp door stug door te gaan! Benno die me een paar keer tot waanzin dreef ("die heb ik niet gezien hoor, dat is niet de goede")

Afsluiter bij de Griek was ook top (toch beter dan "Jeruzalem" :wink: ). Alleen snap ik nog steeds niet waar om ik nu twee ouzo's kreeg :?

Kortom, erg geslaagd!

Volgende keer graag een omloop van het Strand ofzo, dan is het foto's zoeken wat aangenamer :mrgreen:
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

28 nov 2005, 08:24

Wat een geslaagde dag zeg!

Gehinderd door enige vrieskou en wat sneeuw hebben we 'sochtends het gaspedaal ingedrukt om ons te melden in het welbekende Delft. De Ikea was zo vriendelijk geweest om een lekker ontbijtje voor weinig te maken dus daar hebben we even van genoten.
Onder het genot van een ontbijtje even lekker bijgekletst met een aantal.

Daarna weer "lekker" :wink: de kou in en de instructies ontvangen van Benno.
Tja..... en nu??
Yvon van zo snugger om alvast met de markeerstift de meest ideale route uit te stippelen.
Onderweg nog de (on)nodige flitspalen gezien en toch wel een stuk of 6 spontane meetings onderweg gehad :lol:

In Monster werd Adriaan nog even door 3 vrouwen achter het raam naar binnen geroepen maar dat resulteerde maar in 0 foto's op die locatie :wink:

Het uiteindelijke resultaat was net niet voldoende om de prijzenkast te vullen :mrgreen:

Zeker voor herhaling vatbaar :))
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Tubby
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 okt 2005, 23:25

28 nov 2005, 11:49

Inderdaad een geslaagde dag, ondanks de kou bleef het gelukkig droog en konden we allemaal goed de omgeving verkennen op zoek naar de foto's.

En ik zeg nog zo tegen Adriaantje, volg me nou maar naar 't Woud. Maar nee hoor. Eigenwijs dat ze zijn, dus kwamen ze pas in 't Woud aan toen ik daar al klaar was. :mrgreen: :mrgreen:
Huppekee, in Monster hetzelfde, volg mij nou maar, maar nee hoor. Ik hoorde ze nog zeggen over de porto: 'we zoeken die paal met dat ronde bolletjer erop". Ik antwoorde nog door de porto, vanuit twee straten verderop: 'Ja, lieve jongens, daar sta ik nu naast!!!' maar luisteren??? Nee hoor. Nu pas begrijp ik het. Adriaan zat natuurlijk met die drie vrouwen achter het raam. Ja, dan zou ik ook niet naar een maffe Tubby luisteren" :P

Benno, bedankt voor de organisatie, helaas kon ik je niet omkopen, en dus zijn wij ge-eindigd op de vierde plaats. Ook niet slecht, want ik had wel een hele goede CO bij me. Larissa, mijn CO dus, vond behoorlijk veel foto's in de Lier en Hoek van Holland.

Is er nog iemand die foto's heeft gemaakt? Ik had zelf helaas geen camera bij me, dit keer.

groeten,
Tubby en Larissa.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

28 nov 2005, 13:05

Ik heb evt. wat foto's voor je. Ik heb ze al naar Benno gemaild voor evt op de site. Ik kan ze ook naar jou persoonlijk mailen, dan moet je maar ff je mailadres naar m'n PM mailen... Zijn er niet veel hoor. Stuk of 5.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

28 nov 2005, 13:09

Is er nog iemand die foto's heeft gemaakt? Ik had zelf helaas geen camera bij me, dit keer
Ik weet dat ik enige kiekjes heb gemaakt en dat ook Benno ergens in het struikgewas heeft gelegen :mrgreen:

kben vast niet de enige geweest :lol:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

28 nov 2005, 13:26

Ik lees dat het gezellig was!! :) Volgende keer zijn we zeker van de partij!!! :roll:
Afbeelding
lisette
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Dishoek
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 okt 2005, 18:48

28 nov 2005, 15:39

Pluim voor de organisatie!!! Was erg geslaagd Benno! En voor herhaling vatbaar.
Gebruikersavatar
JeZZ
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: IJsselstein
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:47

..ondanks de twee doodzieke kids..

28 nov 2005, 20:21

Het was weer super om zoveel Mini-'gekken' achter elkaar en door elkaar heen te zien rijden. Uit ervaring met de vorige rit besloten we maar niet om met een net wakker geworden Michou (onze oudste dochter) een kop koffie te gaan drinken ... anders had Arjan weer met de koffie naar buiten moeten komen :-)

Meerdere keren waren we wel blij dat Tomtom zijn werk deed (flitspalen een kleine weggetjes binnendoor..)

Jammer dat het zo koud was waardoor we elke keer zo lang mogelijk met elkaar bij de verschillende stops kletsten maar dat we blauwbekkend weer in onze mini's stapten.

De rit was super georganiseerd door Menno! natuurlijk was de regel van 50 meter wel wat verwarrend maar dat mocht zeker de pret niet drukken. Zsa-Zsa was elke keer zeer fanatiek de foto's aan het zoeken wat ons een tweede plaats opleverde! Michou was erg blij met het cadeau en opende dan maar ook maar wat graag het cadeau. Zelfs 's avonds werd het hele verhaal nog via de telefoon aan opa en oma verteld.

Toen we de prijsuitreiking hadden gehad in de Knus kregen we nog de klanken van de nieuwe mini van Werner te horen .. okay als de mini van Hans als een gillende keukenmeid klinkt (en die heeft al een dikke sportpot er onder liggen) klinkt onze standaard pot natuurlijk helemaal niet bij het brullende geweld van Werner.

We zeiden al tegen Menno dat we een keer een rit zouden uitzetten. Dus dat zit nog in de pijplijn... bijv. de lekrit .. rit boven en onder langs de Lek..

Aan iedereen die erbij was thanks voor de gezelligheid en een special thanks voor Menno!

Greetings en tot snel!
How rapid is rapid, how quick is quick?

-Mini Cooper S Parklane, Astro Black, Full options: 17" S-Spoke, Panorama, Chrono etc -
Gebruikersavatar
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roerdalen
Berichten: 1500
Lid geworden op: 28 sep 2005, 21:15

29 nov 2005, 10:11

Benno in ??n woord geweldig weer. TOPPIE

Leuke rit, goed opgezet en weer een leuk en gezellig ploegje bij elkaar.

Ondanks de kou voor herhaling vatbaar.
(moest me tussendoor natuurlijk even opwarmen bij die 3 vrouwen jongens :mrgreen: )

Was weer een ouderwets dagje kanaaltje 3 met Yvonne, Arjan en Marco. ( en af en toe Tubby er tussendoor :mrgreen: )

Ook weer enkele gezichten bij al bekende namen gezien. (en hun Mini's natuurlijk)

Na afloop nog een aardige "soundcheck" bij Werner zijn MINI en de dag was weer voorbij.
kben ook wel benieuwd naar de foto's

GRTZ en CU soon
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

29 nov 2005, 23:48

@Cooperdriver: Mail maar een e-mailadres naar m'n PM.
Dan mail ik je wel wat foto's door.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"

Terug naar “Afterparty”