De dag begon al vanmorgen vroeg, moest nog even snel de auto wassen. Om kwart voor twaalf weggereden bij mijn ouders en om tien voor één aangekomen bij de Mac in Waalwijk. Wat gaaf! Allemaal gave MINI's daar al! en veel... Vooral Berthil's bakkie en Sid's groene racer staken er meteen 'bovenuit'. Mijn navigator vond de zwarte cabrio HEEL mooi en natuurlijk de PW's van Maaij en Sleefje om je vingers bij af te likken. De verlaagde zwarte MINI van.... kan er geen naam bij vinden, beetje agressieve look, maar begrijp wat je er mee wil zeggen! erg Pimp!
Daarna in 1 lange sliert glimmende MINI's naar het Queen hotel. Daar zag het ook al zwart van de MINI's. Met natuurlijk de GP(1933) als pronkstuk. Auto geparkeerd, deurtjes open en bewonderen maar! Slap bakkie koffie en een perfect plakkie cake (keek!) later werden we bijéén geroepen en werd het startschot gegeven.
De tocht was erg mooi! gave landerijen, mooie landschappen, krappe binnenweggetjes en heuse off-road paden! Berthil had geen navigator en reed achter mij aan (moest ie even aan wennen, normaal rijdt hij altijd het hardst!

De rit helemaal gereden. Het was een hele lange rit, maar wel heel ergde moeite waard. Helemaal toen we ook nog eens als één van de vroegere bij Renova aankwamen! (terwijl we echt achter een sliert aanreden en moesten stoppen voor een noodplaspauze!)
De BBQ was top, lekker gegeten en bijgebabbeld over auto's, studeren, belgen etc. Helaas niets gewonnen.... (ben vast vierde geworden! haha) Nog even een dodemansrit gemaakt in de chiptune MINI van Tubby de brandweerman! Dat ding trekt ook als een malle! Nu ga ik toch twijfelen of ik het niet ook nu alvast moet doen. Daarna lekker naar huis.
Helaas heb ik geen foto's gemaakt, maar ik heb genoeg flitsen gezien (niet die van justitie) dus ik maak me daar geen zorgen om! Komt vanzelf.
*EDIT*Net nog snel een fotootje geschoten!

tot de volgende keer!
iDD