Keram Tour 2010

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13440
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

Keram Tour 2010

18 jul 2010, 18:15

Ik ben denk ik zo'n beetje als eerste thuis dus ik trap maar af :)

Na een uitstekend ontbijt en warm welkom bij MINI Keram Maastricht vertrokken de 50 Mini's in 6 groepen met tussenpozen van 10 min. Erg leuk bedacht want zo werd voorkomen dat er een lang lint ontstond. De groepen werden ingedeeld op volgorde van binnenkomst.

De routebeschrijving voerde ons door de mooie stukjes van Zuid Limburg in Nederland en België waarna we de Duitse Eifel indoken. Ook daar genoten van het mooie weer en de mooie route. De tussenstop in Rursee was ook weer uitstekend verzorgd. Het was er erg druk maar speciaal voor de Mini was er een parkeerplaats geregeld waar we naartoe gedirigeerd werden. Gelukkig was het droog want dat was een grasveld op een flinke helling maar niemand heeft zijn koppeling verbrand :)
Daarna konden via door dealer Keram uitgedeelde en speciaal gemaakte consumptie-bonnen genieten van een (in ons geval) flink stuk 'Erdbeer Kuchen mit Sahne' en een drankje. Daarbij was zelfs een stukje terras vrijgehouden voor ons terwijl het erg druk was in Rursee.

Na de tussenstop via een wat versnelde route terug door de Duitse Eifel anders zou het wel erg laat worden. Het laatste stuk voerde ons via prachtige kleine achteraf weggetjes door Zuid Limburg waarbij we onverwacht nog even moesten off-roaden door een afgesloten dorpskern i.v.m. evenementen. Bij terugkomst stond er weer een hapje en een drankje klaar en kregen we als aandenken nog een MINI mok met Keram Tour 2010 opdruk mee.

Dus komplimenten aan Joris Cleven en zijn enthousiaste team van Keram voor deze uitstekend verzorgde rit. Ook leuk om te zien dat werknemers van Keram met hun eigen Mini aan de rit mee deden. Het MINI hart op de juiste plaats in het Zuiden van het land!
Janiniemini
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Nuth
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 feb 2010, 19:25

18 jul 2010, 20:51

Ook wij hebben genoten van een geweldig georganiseerde rit. Het ontbijt, de tussenstop met koek en koffie en de leuke gadget bij terugkomst en het behulpzame mini-team zijn absoluut een compliment waard. Volgend jaar zijn we er weer bij!

Groeten en tot een volgende keer.....

Anthony (man van Janiniemini)
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13440
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

18 jul 2010, 23:43

Hey Anthony, zet gerust je leuke foto's uit je gallery erbij of misschien was ik je al voor :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

19 jul 2010, 08:36

Ik vond het een geweldige route, maar de rest eromheen vond ik niet zo. Ik miste sfeer. Ik zat in de eerste groep en reden steeds met zijn 4en en dat is toch minder leuk dan wanneer je met een grote groep auto's rijd. Ik merkte ook dat de rijders minder met elkaar spraken dan bij een rit die georganiseerd is door de New Mini club zoals bijv bij de kop van Overijssel rit van Harmar. Alleen daar vond ik de route weer iets minder. De dijkweggetjes waren leuk, maar voor de rest viel er weinig te zien. Platteland zie ik genoeg in Brabant. Maar de route door zuid limburg, belgie en de duitse eifel was geweldig. Heerlijke haarspeld bochten en heuvels die je in 3 of zelfs zijn 2 moest nemen. Als dit een rit was geweest van de New Mini Club dan was het echt helemaal top geweest.
NIks ten nadele van de organisatie van Keram, zij hebben hun best gedaan en de ontvangst was super. Geweldige zuidelijke gastvrijheid. En leuke prijsvraag en gadget.

Dus ik hoop dat er een keer een soortgelijke rit via de club wordt geregeld.
aka BenjaMini
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

19 jul 2010, 10:03

Bij Keram heb ik me prima vermaakt. Er was een grote opkomst en de route was echt super. Ook nog een stukje ongepland over het onverhard gegaan, dus de auto is weer lekker vies.
De aankleding in de showroom was erg goed opgezet!
Bedankt Keram voor de invitatie en tot volgend jaar! :D
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

19 jul 2010, 13:55

stefan740 schreef:Precies hoe ik erover denk. Pin me er niet op vast maar volgend jaar kun je van mij zo'n rit verwachten.
Coun't me in! 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

19 jul 2010, 20:17

Foto's willen we , dudes!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

19 jul 2010, 21:14

TBL is ook weer een beetje uitgerust van een mooie, maar kilometerrijke dag. (bijna 600) :shock:

Het was een prachtige route door het zuiden van Limburg, België en Duitsland. 8)

Toen het treintje uit elkaar viel hebben Berthil en zijn dochter mij uitstekend door de
zuidelijke heuvelen de route laten vervolgen. :icon_top:

Zoals al gezegd is, KERAM had alles prima voor elkaar, hapje, drankje, en de Limburgse
gastvrijheid, complimenten. :-))


Een paar plaatjes van het startpunt en rijdend. (met 1 hand in de bocht :s )


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13440
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

20 jul 2010, 00:39

Je hebt inderdaad lekker veel achter mij gereden dus die foto's zijn geweldig :mrgreen: :icon_top:
Ik ga je natuurlijk nog een berichtje sturen om het originele formaat te mogen ontvangen, vooral deze 8)

Afbeelding

Mijn dochter van 13 heeft het inderdaad erg goed gedaan om de route te lezen en dat voor de allereerste keer voor haar.
Afgezien van onze trip op en af de Vaalserberg waar ze onverwacht opeens moest uitzoeken waar we waren gebleven op de routebeschrijving. Maar wij zijn wel als enigste naar het Drielandenpunt geweest die dag :) 8)
Janiniemini
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Nuth
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 feb 2010, 19:25

20 jul 2010, 07:18

Hey Berthil,

je was me inderdaad voor. Was eens heerlijk om i.p.v. met de motor nu met de mini door de haarspeldbochten te sturen. Loopt toch goed onze "ouwe" mini cooper. Jammer genoeg waren er nogal wat snelheidscontroles onderweg, maar goed.
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

20 jul 2010, 11:38

Ook lekker als topfoto btw! 8)

Afbeelding
Rwin
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Sittard-Geleen
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 apr 2010, 22:24

20 jul 2010, 14:39

Was inderdaad een erg mooie tocht, en erg goed georganiseerd door Keram.
ben er volgend jaar zeker weer bij!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
MINImaal royaal

Terug naar “Afterparty”