Vanavond ging ik met Arjan en Sleefje eens een paar beelden schieten van mijn auto. Goed vast gelegd hoe die klinkt en hoe het eruit ziet. Zo zijn we onder de ArenA, bij de polderbaan en op een provinciale weg geweest.
Het hoogtepunt van de avond was toch wel dat ik Team Skoda met 170 inhaalde in een schiphol tunnel. Toen gas terug hield en het herhaalde om zo een fuik van de marechaussee in te remmen! Veel blauwe lampen en een norse agent. "Waarom ik de openbare weg gebruikte als persoonlijk circuit?!" Wel even spannend want je mocht er welgeteld 70km/u rijden en aangezien ik hier zeker 100km (als het niet meer was) overheen zat, zou dat betekenen dat ik alle rijbevoegdheid kwijt zou raken. De agent ging nog even overleggen met zijn collega's en kwam terug om mij te vertellen dat ik de lampjes in mijn angel-eyes per direct moest verwijderen, omdat deze te blauwe waren naar zijns insziens. Natuurlijk was ik niet te beroerd om dat even te doen. Na het verwijderen van de lampjes mocht ik weer weg. "Mits ik me niet weer als Nikki Laudi zou gedragen op de openbare weg."....
ja meneer agent, ik zal het nooooooit meer doen!
Daarna nog nagelachen (want dat kon) met Sleefje en Arjan bij de Mac (thanks voor de QP!) Het staat nl allemaal op film!! hahaha
binnenkort eens alles hier posten.
iDD
Snelweg met Sleefje en Arjan
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben benieuwd naar dat filmpje, moet grappig zijn!
Man dan heb je echt geluk gehad ja. Ze kunnen zo weinig bewijzen eej, ondanks dat ze dan nog steeds je rijbewijs in kunnen nemen.
Ik weet nog goed dat ik samen met een vriend in de Vanquish ging rijden en dat ik vol open weg trok bij het stoplicht, terwijl er aan de rechterkant bij het stoplicht een politiebusje stond (had ik niet gezien, maar zodra we wegtrokken zag ik hem staan, uiteraard was het toen al te laat). Natuurlijk kwam dat achter me aan. Hij kwam naast me rijden, doet z'n raampje omlaag, ik natuurlijk ook (met het het idee "ga maar eens even aan de kant staan"), roept die kerel "Heej, wil je hem nog eens een keer wegtrekken?" Uiteraard doe je dan wat de agent vraagt!
Kijk maar uit, want je bent zo je rijbewijs kwijt tegenwoordig!
Man dan heb je echt geluk gehad ja. Ze kunnen zo weinig bewijzen eej, ondanks dat ze dan nog steeds je rijbewijs in kunnen nemen.
Ik weet nog goed dat ik samen met een vriend in de Vanquish ging rijden en dat ik vol open weg trok bij het stoplicht, terwijl er aan de rechterkant bij het stoplicht een politiebusje stond (had ik niet gezien, maar zodra we wegtrokken zag ik hem staan, uiteraard was het toen al te laat). Natuurlijk kwam dat achter me aan. Hij kwam naast me rijden, doet z'n raampje omlaag, ik natuurlijk ook (met het het idee "ga maar eens even aan de kant staan"), roept die kerel "Heej, wil je hem nog eens een keer wegtrekken?" Uiteraard doe je dan wat de agent vraagt!
Kijk maar uit, want je bent zo je rijbewijs kwijt tegenwoordig!

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha! zelfs de skoda kwam met 140 uit die tunnel dusse laat staan wat de MINI reed
Wij werden nog aangesproken dat we het niet mochten filmen... dat werd snel omgezet in "we willen onherkenbaar in beeld".
We gaan proberen er wat moois van te maken
iDD.....sneller dan het geluid

Wij werden nog aangesproken dat we het niet mochten filmen... dat werd snel omgezet in "we willen onherkenbaar in beeld".
We gaan proberen er wat moois van te maken

iDD.....sneller dan het geluid

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Ik hoop dit weekend de beelden te hebben. Dan knutselen we wel wat in elkaar. Ik geloof dat Sleefje nog wel een paar kadertjes heeft waar de foto's in kunnenArjan schreef:@ Sid: dat editten van zo'n filmpie is meer wat voor Sleefje en iDD hoor

iDD
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben erg benieuwd!!!
En Kaj: Ik laat mijn uitlaat wel zien als er weer zo'n Vanquish op de inrit staat
En ik kom natuurlijk ook voor de gezelligheid 
En Kaj: Ik laat mijn uitlaat wel zien als er weer zo'n Vanquish op de inrit staat

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Ik ben benieuwd hoe dat filmpje is geworden
Ik ben ook ooit zo'n fuik ingereden, had helemaal niks bij aan papieren en reed op duitse platen
. Ik denk nu ben ik de l..l, maar net dat ik aan de kant moest, mochten er enkele doorrijden omdat de parkeerplaats volstond 

Ik ben ook ooit zo'n fuik ingereden, had helemaal niks bij aan papieren en reed op duitse platen

R56 Still fun but easier to live with
Onze sponsors