Was TOP !!
Het verzamelen was helemaal OK. Veel en veel (veel dus) MINI's te bewonderen en bezichtigen.
De rit met zeer veel mensen langs de weg was ook heerlijk. Zwaaien, toeteren, fantastisch.
Natuurlijk de BOV af en toe flink wat laten gaan. Leuk om dan al die reacties langs de weg te zien.
Franklyn reed achter mij en deed daar nog een schepje boven op door de mensen nog meer versteld te laten staan met z'n monster. Ook de tussenstop was leuk. Leuke foto's genomen daar.
Naast dit alles hebben de bijrijders ook veel lol beleefd. Het is heerlijk om mensen blij te kunnen maken.
IkPhone amateur footage: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 0f9ec419ff
Volgend jaar: Op zeker !!
Afterparty Swetterhage run
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Het was inderdaad een geweldige dag! Leuk om een aantal clubleden ontmoet te hebben die ik niet eerder sprak (of alleen kort na het afsnijden op een zeker pontje
).
De reacties van de mensen die meereden en van de mensen aan de kant waren echt geweldig. Het laatste stukje, waarbij iedereen naar de hele stoet Mini's kon zwaaien terwijl ze passeerden aan de andere kant van de weg was echt een hoogtepunt, wat een Mini's!
Het is bijzonder mooi om andere mensen, die het op sommige gebieden minder hebben getroffen, te kunnen laten meegenieten van je hobby.
Volgend jaar zeker weer!

De reacties van de mensen die meereden en van de mensen aan de kant waren echt geweldig. Het laatste stukje, waarbij iedereen naar de hele stoet Mini's kon zwaaien terwijl ze passeerden aan de andere kant van de weg was echt een hoogtepunt, wat een Mini's!
Het is bijzonder mooi om andere mensen, die het op sommige gebieden minder hebben getroffen, te kunnen laten meegenieten van je hobby.
Volgend jaar zeker weer!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kweet het niet meer zeker,........ Was het nu mijn zesde of zevende keer.
Twas weer leuk bekenden te spreken, en onbekenden te ontmoeten.
Tot volgend jaar Walter en de jouwen.
Twas weer leuk bekenden te spreken, en onbekenden te ontmoeten.
Tot volgend jaar Walter en de jouwen.
- purdy01
- Nieuwsgierig
Bericht
Afterparty Swetterhagerun 2011
Geweldige dag,
Voor ons de eerste keer, maar het smaakt nu al naar meer
Volgend jaar weer
Voor ons de eerste keer, maar het smaakt nu al naar meer
Volgend jaar weer

No risk No fun
- works915
- Mod virus alert!
Bericht
Was voor mij ook de eerste keer. Had twee leuke gasten aan boord met begeleidster. Respect voor het werk wat zij en haar collega's verichtten. Volgend jaar weer.
Tevens hierbij primeurtje hier op het forum (denk ik). Heb vandaag een 3D camera gestest. Hierbij de link naar de 3D album met de beelden van vandaag. http://s996.photobucket.com/albums/af86 ... %20-%203D/
Het enige wat je nodig hebt is een simpel gekleurd 3D brilletje om de afbeeldingen te bekijken.
Tevens hierbij primeurtje hier op het forum (denk ik). Heb vandaag een 3D camera gestest. Hierbij de link naar de 3D album met de beelden van vandaag. http://s996.photobucket.com/albums/af86 ... %20-%203D/
Het enige wat je nodig hebt is een simpel gekleurd 3D brilletje om de afbeeldingen te bekijken.
Laatst gewijzigd door works915 op 11 jul 2011, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben ook weer thuis in het verre Limburg.
Net als vorig jaar hebben we dit jaar ook weer geluk gehad met het weer.
Toch vond ik het niet erg dat ik niet met de Cabrio was, ik was wel de enige met zo'n felgele kleur en dat viel ook wel in de smaak bij de clienten.
Het was leuk om de bewoners van de Swetterhage een mooie dag te bezorgen en wat bekende gezichten weer te zien. De blije clienten, de zwaaiende mensen langs de route en de laatste ronde is elk jaar weer speciaal. Het Chinezen achteraf was ook weer als vanouds gezellig.
Het was dus een mooie dag, volgend jaar zeker weer.
Net als vorig jaar hebben we dit jaar ook weer geluk gehad met het weer.
Toch vond ik het niet erg dat ik niet met de Cabrio was, ik was wel de enige met zo'n felgele kleur en dat viel ook wel in de smaak bij de clienten.

Het was leuk om de bewoners van de Swetterhage een mooie dag te bezorgen en wat bekende gezichten weer te zien. De blije clienten, de zwaaiende mensen langs de route en de laatste ronde is elk jaar weer speciaal. Het Chinezen achteraf was ook weer als vanouds gezellig.
Het was dus een mooie dag, volgend jaar zeker weer.
- paddo
- Be Mini
Bericht
Deze 16e editie was voor mij de eerste keer. Het was prachtig om ze een leuke dag te bezorgen, je merkt dat ze er echt van genieten.
Verder veel enthousiast publiek langs de weg, prachtige Mini's gezien en top verkeersregelwerk door de politie en verkeersregelaars; uit eigen ervaring weet ik hoe lastig dat soms kan zijn. Kortom voor herhaling vatbaar!
gr. Roy
Verder veel enthousiast publiek langs de weg, prachtige Mini's gezien en top verkeersregelwerk door de politie en verkeersregelaars; uit eigen ervaring weet ik hoe lastig dat soms kan zijn. Kortom voor herhaling vatbaar!
gr. Roy
- marcel&mirell
- 4 op een rij!
Bericht
Zowel mezelf als mijn zoontje hebben ontzettend genoten van deze bijzondere dag.
Wil in het bijzonder de organisatie een dikke pluim geven , en natuurlijk alle bewoners die de gehele dag met een glimlach van oor tot oor rond liepen.
Tot volgend jaar.
Marcel& Quinten
Wil in het bijzonder de organisatie een dikke pluim geven , en natuurlijk alle bewoners die de gehele dag met een glimlach van oor tot oor rond liepen.

Tot volgend jaar.
Marcel& Quinten
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Paddo, we hebben elkaar volgens mij niet gesproken, maar wat een prachtige kleur heeft jouw S'je, mijn vriendin vond het bijna net zo mooi als Hot Chocolatepaddo schreef:Deze 16e editie was voor mij de eerste keer. Het was prachtig om ze een leuke dag te bezorgen, je merkt dat ze er echt van genieten.
gr. Roy

"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- paddo
- Be Mini
Bericht
Jullie hebben toch een Hot CHocolate met volleer? Echt een super kleur! We hebben elkaar toch even heel vluchtig gesproken en aan het eind van de dag de hand geschud? (stond toen bij Franklin en Tycho). We zien elkaar ongetwijfeld nog een keer
gr. Roy
Thanx! Hoorde onderweg ook veel oh-en ah's over m'n White SilverJeroenV schreef:Paddo, we hebben elkaar volgens mij niet gesproken, maar wat een prachtige kleur heeft jouw S'je, mijn vriendin vond het bijna net zo mooi als Hot Chocolatepaddo schreef:Deze 16e editie was voor mij de eerste keer. Het was prachtig om ze een leuke dag te bezorgen, je merkt dat ze er echt van genieten.
gr. Roy

Jullie hebben toch een Hot CHocolate met volleer? Echt een super kleur! We hebben elkaar toch even heel vluchtig gesproken en aan het eind van de dag de hand geschud? (stond toen bij Franklin en Tycho). We zien elkaar ongetwijfeld nog een keer

gr. Roy
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Bedankt voor deze foto!
Ik heb 't weer behoorlijk naar m'n zin gehad, alleen heeft één van de claxons de rit niet overleefd... En ik ben trouwens de tel kwijt hoeveel mensen er wel niet hebben gevraagd of ik misschien een kentekenplaat kwijt was.
Re: Afterparty Swetterhage run
P5ycH0 schreef:IkPhone amateur footage

Bedankt voor deze foto!

Ik heb 't weer behoorlijk naar m'n zin gehad, alleen heeft één van de claxons de rit niet overleefd... En ik ben trouwens de tel kwijt hoeveel mensen er wel niet hebben gevraagd of ik misschien een kentekenplaat kwijt was.

Onze sponsors