Vandaag ontzettend veel Mini's en een handje vol MINI's gezien tijdens de rit.
Bij het ontvangst werden we allemaal netjes opgelijnd zodat we goed weg konden rijden.
Eerst nog inschrijven en een tasje halen met het reglement en het spelelement.
Daarna nog ff staan ouwehoeren bij de parkeerplaats en hebben we het rallyschild op de ruit geplakt. Dat bleek een sticker te zijn......
bij het wegrijden kregen we de "route" uitgereikt en moesten we nog even poseren voor een foto, welke we na afloop in ontvangst konden nemen.
De route was even wat anders als we gewend zijn van de NewMINIclub ritten. Het bleek puur een printje van een landkaart te zijn met de start, finish en 16 punten voor het spelelement.
De bedoeling was om langs alle punten te rijden en de daar opgehangen bordjes te vinden. Deze bordjes hadden een karakter welke we in moesten vullen op het antwoord formulier.
voordat we erachter waren wat we gingen doen was er alweer bijna een uur verloren.
Daarna zijn we eerst nog verkeerd gereden (let's blame de meneer die ons van z'n erf stuurde!!) en daarna heb ik de leiding maar genomen.
In m'n eentje (Masha was deze keer niet mee), bewapend met Navi, Google Maps en de routekaart heb ik de weg gezocht.
Ging me nog aardig af, al lullend in de porto

De afsluiter was wel leuk georganiseerd.
De hele boulevard van Noordwijk was helemaal afgezet en alleen toegankelijk voor wie er mee deed met de rit.
Fraai gezicht al die Mini's met wat MINI's ertussen

Mannen (en dame

Jammer dat we niets hadden gewonnen