Ook ik ben net thuis. En heb helaas (schijnbaar) niet het mega Mini - virus wat sommigen onder ons hebben. Het uitgebreide verslag volgt morgen (of in de week).
De rit was echt erg leuk. Ik deed voor het eerst zo'n soort tocht en dat was zeker geslaagd. Alleen het stuk na het restaurant/café was voor mij minder geslaagd. Na een kleine (ongewilde) tocht door Bergen op Zoom kwamen we terug op Plein 13...om vervolgens nog eens heel Bergen op Zoom te zien voor de McDonalds..Uiteindelijk hebben we die gevonden door terug te keren naar Plein 13 en achter anderen aan te tuffen.
Positief:
- De rit, het routeboek en de goodiebag (Ik zag mijn eigen Mini zowaar op het routeboek staan)
Verbeter punten:
- De tijden erom heen. Persoonlijk vond ik de tijd op Plein 13 (voordat we vertrokken) te lang.
Maar uiteindelijk hebben mijn bijrijdster en ik een zeer plezierige dag gehad en we zullen zeker nog wel eens meedoen. (22 April komt niet uit voor mij, ik heb dan zelf een race te 'timen'.)
Het was een middagje lekker rijden door mooi Zeeland met erg mooie bochtige weggetjes (en allemaal asfalt ).
Pluim voor de organisatie!
Het nadeel van een rit snel rijden is dat je wat langer moet wachten op de prijsuitreiking, de kinderen hebben nog nooit zo lang bij de McDonalds gezeten
Filmen en foto's heb ik deze keer aan anderen overgelaten, maar één fotootje heb ik wel gemaakt op een winderige dijk in Zeeland
Zoals ik ook al in het 18 maart topic schreef het was het een hartstikke leuke rit en kennis making met de club.
Goed georganiseerd.
Wij hadden nog een aparte ervaring. Na het bekijken van het landhuis hadden we iets te veel waarde aan het vervolgen van de antwerpsestraatweg gegeven. Zodoende gingen we bij de rotonde links en kwamen we door allemaal gehuchten. Precies na 7.5 km was er een weggetje naar rechts en na kwamen we op allemaal modderige boswegen . Hadden meteen medelijden met de verlaagde en bespoilerde Mini's. Hadden spijt dat we niet de LR daar reden!
Toen toch maar terug naar de rotonde. Daarna ging het weer aardig op een paar foute weggetjes en onduidelijke oversteek van de rijksweg bij punt 44 na.
Nogmaals dank aan de organisatie!
Het was een geweldige dag, Leuk om nu eindelijk eens wat gezichten achter nicknames te zien en m'n complimenten voor de organisatie. Los van het lange wachten bij die muffe mac donalds was het echt helemaal goed!
Ik heb ook wat foto's geschoten:
Laatst gewijzigd door èrcé op 18 mar 2007, 23:21, 2 keer totaal gewijzigd.
al iets eerder thuis als anderen misschien want wij waren al meteen na aankomst op het plein naar huis gegaan omdat we geen zin hadden om zo lang te wachten. Het was voor ons de eerste reed maar het was echt een geweldige ervaring met zoveel mini's. Het weer was prima want achter al die wolken zat toch nog het zonnetje wat er regelmatig tussendoor kwam. wel jammer voor de meneer met de aanhanger die van de weg was geblazen maar die zal ook wel weer lekker thuis op de bank zitten. Verder onderweg een paar vragen niet kunnen beandwoorden maar die hebben we gehad van medeMINIrijders We gaan zeker vaker mee!!
Heeej mensen, was een leuke dag.
Na de weersverwachting van de afgelopen week te hebben gehoord, denk ik dat we nog een prima daggie hebben gehad, met zowaar zon!
Mooie Mini's gezien, en hoop nieuwe gezichten.
Altijd leuk om al die fanatiekelingen bij elkaar te hebben.
Gesprek stof zat dus!
Organisatie, leuke mooie rit uitgezet! Bedankt hiervoor!
Ook èrcé bedankt om ons (=LUV2XRL8+GlamourGirl, S-Special+Rob, Wint+Anna),
even zijn stamcafe in Moerstraten te laten zien!
Hier een aantal foto's van vandaag:
Hans deed z'n ogen pas echt open na de lunch....
Kodac momentje:
@ Coendek, geen probleem. Ik vond de grijze accenten aan het einde van de dag wat minder. Laat maar een keer weten of die kennis van je nog een leuk motiefje op een Checkmate wilt plakken. Ik had vergeten een businesskaartje aan je te vragen.
Mijn dag begon wat minder. In de ochtend me broertje voor de deur, geen oog dicht gedaan en ik had dus navigator die zich niet helemaal goed voelde. Hij ging toch mee en we zouden verzamelen in Breda. Dat gedaan en bij aankomst waren er al een aantal mensen aanwezig. Schuilen voor de regen en voor McDonalds die nog dicht was. Binnen een half uurtje was iedereen aanwezig en konden we gaan rijden.
Wat een bekijks tien mini's op de snelweg die elkaar inhalen om elkaar te bekijken. Daarnaast wat andere auto's die zich vergaapte aan de stoet. De regen viel ondertussen lekker uit de hemel, maar bij aankomst in Bergen op Zoom was het droog. Wat een vooruitzicht! Yippie, droogweer.
Auto parkeren en dan Mini's spotten. Veel leuke dingen aan auto's, maar ook andere dingen die ikzelf nooit zou doen aan me Mini. Verder mensen gesproken die je alleen kent achter een forumnaam of een MSN Messenger adres.
Na een half uurtje konden we gaan rijden en aansluiten achteraan de rij. Het rijden ging goed. Nog nooit gedaan en de route was erg goed. Compleet fout gereden bij het huisje naast de molen. We kwamen uit in St Annaland . Na lang heen en weer rijden kwamen we eruit. Na een kleine onduidelijkheid toen maar direct naar Meerzicht gereden. Ondertussen kwamen we een stoet tegen en die maar gevolgd.
Na een korte pauze teruggereden naar Plein 13 via de route zoals aangegeven. Met wat andere wagens meegereden en na een klein foutje kwamen we goed uit. Op Plein 13 werd gemeld dat we naar de McDonalds moesten langs een meer. Daar nogal lang zitten wachten. Iedereen kakte wat in en de sfeer van de hele dag had het niet meer eigenlijk.
Organisatie verdient echt een pluim. Het was erg netjes geregeld. Het routeboek was duidelijk. De goodiebag was echt heel netjes voor elkaar. Ik moet zeggen goed voor elkaar en zeker voor herhaling vatbaar. Helaas kan ik niet 22 April met de Kika rit anders had ik zeker meegedaan.
Positief:
- Enthousiasme van iedereen. Gezellig zo met iedereen over je hobby praten
- Goede organisatie, netjes geregeld, leuke afwisselende rit en een mooie goodie bag
- Leuk schildje, die laat ik nog wel een paar dagjes hangen in me auto. Zelfs mensen in andere auto's kwamen naast ons staan om te helpen waar we naartoe moesten. Ze hadden andere Mini's gezien in andere dorpen met datzelfde schildje.
- Duidelijkheid en enthousiasme heeft ervoor gezorgd dat er meer dan 50 Mini's meededen. Dat is gewoon te gek!
Ideetjes voor de volgende keer:
- Probeer de goodie bag uit te delen op het moment dat je het terrein komt oprijden of als je er net staat. Nu kijk je er pas na een lange tijd in. Je wilt gelijk wegrijden en je gaat dan op in je routeboek. Dan blijft dat tasje liggen en merk je pas later wat erin zit. Tevens kunnen mensen zelf dan het schildje ophangen in de tussentijd
- Misschien leuk om een groepsfoto te maken. We stonden nu nog toch een half uur stil. Zet de auto's de volgende keer wat compacter bij elkaar. Ken je makkelijker ze allemaal op de foto krijgen.
- Verzamel voortaan aan het einde van de rit bij een eetcafe/cafe net buiten de stad/dorp. Dan kan je aan de bar lekker napraten in plaats van de McDonalds. Het heeft dan een wat meer een sfeertje wat ik me bij Mini bedenk. Ook weet je dat de jury aanwezig is en dat ze al dan niet nog wachten op iemand. Nu zat je in onwetendheid bij de McDonalds te wachten totdat er ooit iemand zou komen met de uitslag. Tevens denk ik dat er dan uiteindelijk meer mensen blijven mee eten en niet veel mensen gaan direct weg. Je kwam nu aan op een stil parkeerterrein dan ga je toch sneller naar huis dan dat je bij een cafe naar binnen moet om je af te melden.
Wat ideeen die ik me bedacht op de terugweg naar huis toe. Ik kwam trouwens Ecre nog tegen samen met Coen. Kan da kloppen? Aan het einde van de A17 naar de A16 in de richting van het Noorden kwamen jullie voorbij vliegen terwijl ik net uitvoegde richting Den Bosch.......
Oh ja, de volgende keer eet ik wel mee
Over het geheel gezien zeker voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer! En mocht er ooit iemand in de buurt van Amsterdam zijn kom dan gerust een uurtje buurtje. (Misschien een keer regio meeting komende weken door de weeks of zo)
MR
Laatst gewijzigd door MR op 18 mar 2007, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Hahaha Wint, je zag hoe hartelijk ze waren toen we daar binnen stapten in Cafe van Pul in Moerstraten. Ik ben er meestal van maandag tot en met zondag te vinden.
Noem daar mijn naam en Moerstraten is vanaf dat moment geen geheim meer voor je.
Laatst gewijzigd door èrcé op 19 mar 2007, 15:17, 2 keer totaal gewijzigd.