Jupiler-rit

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Jupiler-rit

04 feb 2006, 22:58

Harstikke leuke dag met interessante rondleiding door het concertgebouw van Brugge door grand_cru. Erg leuk om zo een keer achter de 'schermen' te kijken. Daarna een kort ritje naar Zeebrugge waar zowaar opeens de zon begon te schijnen. Ook omdat ik daar een erg leuk cadeautje heb gekregen als waardering voor het maken van de website :)
Iets wat ik al graag wilde hebben maar vergat steeds te kopen. Voortaan drink ik koffie uit deze mooie kopjes (shakeit) .

Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

04 feb 2006, 23:14

Welke mooie kopjes? Ik zie niets :( Alleen MINI's :P
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

04 feb 2006, 23:30

Ook wij zijn weer terug van een avond, nacht en dag in Brugge.

We zijn vrijdagavond ontzettend warm welkom geheten door Grand_Cru en Petit_Cru in het hotel in Brugge. (inmiddels beiden voorzien van Nederlandse klompen!!)

Na de komst van Vincent en Benno en Wendy zijn we vertrokken naar een eetgelegenheid met de bijzondere naam "het vagenvuur". Heerlijk gegeten, lekker gelachen en een hoop gepraat over van alles en nog wat en natuurlijk ook MINI.

Na het eten nog naar een Belgische bierkroeg geweest, waar we ongeveer een half uur nodig gehad hebben om een keuze te maken uit de ruim honderd verschillende soorten/smaken bier. Het bier is wel errug lekker hoor!
:-PP
En als klap op de vuurpijl nog even naar de disco geweest :lol:

Vandaag een bezoek gebracht aan de frietkot in Brugge en mogen genieten van Lookworst en Stoofsaus. Amai! wat een keuze daar in België.

Daarna nog een rondleiding gehad in het concertgebouw van Brugge waar Grand_Cru werkt en wat ontzettend gaaf was dit!!
Zou graag eens een mooi concert daar meemaken. Wat een mooi gebouw en wat een acoustiek.

Na de rondleiding zijn we in de MINI's gestapt en in collone naar Zeebrugge gereden om aldaar nog wat mooie foto's te maken.

@ Jan, Mieke, Geert, Daisy, Morty, Vincent: hartelijk dank voor jullie gastvrijheid!! We hebben erg genoten. We komen graag nog een keer op bezoek in België. :-))

Zeer zeker voor herhaling vatbaar! en jullie zijn van harte uitgenodigd om eens op bezoek te komen in Nederland.

Foto's volgen morgen :wink:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Roeselare
Berichten: 571
Lid geworden op: 08 nov 2005, 21:26

04 feb 2006, 23:54

Oef, ook net thuis binnengerold :roll: :lol:

Inderdaad prettige tijd gehad met WABY (Wendy, Arjan, Benno en Yvon).
Vanavond nog even iets gaan eten in Knokke, maareuuuuuh ... sneller met die pics a.u.b., kan niet wachteeeeeen :shock: :shock: :shock:

Lang leve de poederkoe en spuitkaas :wink:

Jan :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Oostende
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 dec 2005, 08:53

05 feb 2006, 08:40

Ben zeer tevreden om eens de noorder buren ontmoet te hebben,
ook het bezoek aan het Concert gebouw was wel de moeite waard.
ik zou zeggen tot de volgende dan maar
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

05 feb 2006, 09:54

Zo, dat was me een weekendje wel zeg :D Na een plezant ritje in de mini richting Brugge en een Koffie! bakkie zagen we onze gastheer en gastvrouw binnenkomen. Wat later druppelde Vincent binnen (een echte Bruggenaar) en werd er vast een bodempje belegd voor de rest van de avond.

Nadat Grand_TT5_Cru Benno en Wendy naar het hotel hadden gesouffleerd en de (iets minder glimmie wimmie) mini in de parking had gezet, gingen we tevoet naar 'het Vagevuur'. We hebben daar heerlijk gegeten (vooral de scami's in looksaus, :-PP ) daar heb ik zelf een Picon leren drinken en dat is echt een zeer goede uitvinding! Heerlijk!

Daarna een belgisch biercafe (nadat er toch eerst even 'bankcontact' is geweest) waar we een boek kregen met de verschillende bieren. Na ongeveer een 30-tal minuten hadden we onze keuzes gemaakt en waren we voorzien van een glas belgisch goud. Daarna voor de broodnodige beweging (in het kader van de 'balansdag' zal ik maar zeggen :wink: ) nog even een disco binnen, van dansen kwam weinig door gebrek aan kledinghaakjes en een teveel aan mensen.

Zaterdag hebben we door Brugge gewandeld en een echte friet met gegeten in een Bruggense frietkot. Daarna een rondleiding door het Concertgebouw van Brugge, waar Grand_Cru werkt. Het was erg interessant om dit te zien en ook de uitleg erbij te krijgen. Hou me aanbevolen voor een leuk concertje in Brugge :D

Een lekker tochtje naar Zeebrugge (en express achter Berthil gereden voor het geluid) en daar wat pica's genomen.

Zal vanmiddag ff de Foto plaatsen :D

Jan, Mieke, Vincent, Daisy, Geert, Morty erg bedankt voor de gastvrijheid, we hebben genoten. Voor herhaling vatbaar (volgende keer 'going Dutch?').

Natuurlijk ook, Benno, Wendy en Berthil en Bart bedankt voor julie input aan dit geslaagde weekend! :D
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

05 feb 2006, 10:18

So hé, we hebben wat gemist lees ik. Het concertgebouw, (eat) , bier,
en Benno en Wendy met de Unox mutsen zal wel opgevallen hebben, kan me voorstellen dat de Belgische landgenoten raar opgekeken hebben. :mrgreen: . Wij hopen er en volgende keer in ieder geval wel bij te zijn :wink:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

05 feb 2006, 12:11

Ja, het was echt een bijzonder leuke meeting. We zijn op de terugweg ook nog even naar de MINI-opslagplaats gereden tussen Zeebrugge en Knokke-Heist.
We zijn maar snel doorgereden want je krijgt er meteen Italian-job achtige gevoelens en ideetjes bij :lol: (zo hoog is dat hek nu ook weer niet en er is behoorlijk wat keuze) :wink:

Trouwens wel een mooie plek om te flyeren :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: koewacht
Berichten: 784
Lid geworden op: 03 dec 2005, 22:55

zeebrugge

05 feb 2006, 12:58

Vast en zeker een leuk weekend gehad, ziet er tof uit . :P

We hadden er ook graag bij willen zijn,maar ik moet helaas altijd tot 14.00 werken op zaterdag. :'(

Ik had op mini2.be nog een berichtje gezet waar jullie na Brugge naar toe gingen, omdat we dan graag nog even waren komen kijken.

Ik wist niet of het Knokke of Blankenbergen of Zeebrugge werd.
En om steeds rondjes te rijden om te zien of we jullie tegenkwamen mmmmmmmm..maar niet gedaan. :roll:

Wel jammer want zeebrugge is maar een drie kwartier van ons vandaan,
Maar ik had er niks meer van vernomen. >:( dus ja ?????????

Volgende keer beter. Ook de testbankdag lukt weer niet . Stomme werk!!!

Maar ja moet mijn minietje kunnen onderhouden he'??????????? :wink:


GREETZ.......................... :)(
MINI...................................The best there is.
grand_cru
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Roeselare
Berichten: 571
Lid geworden op: 08 nov 2005, 21:26

05 feb 2006, 13:25

no problem karretje,

Ik kom ooit wel een pilsje (of liever iets sterker) drinken in Koewacht. Ken jullie buurt ook een beetje :wink:
Het aantal Westvlaamse Mini rijders is niet zo groot, dus alle hulp van net over de grens, is welkom :mrgreen:
Anders wel jammer dat het niet lukte voor jullie dit weekend.

Greetz,

Jan
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

05 feb 2006, 13:35

Klinkt errug gezellig! We hebben wat gemist als ik het zo lees.
Maar we zien de meeste van jullie a.s. zaterdag...
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

05 feb 2006, 13:38

Sepp schreef:Maar we zien de meeste van jullie a.s. zaterdag...
Jazeker! wordt een drukte van jewelste komende zaterdag (shakeit)

Misschien dat Grand_Cru nog wel even afkomt :wink: :-PP :dansen
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

05 feb 2006, 16:04

Voor ik op mijn vingers getikt wordt dat ik nooit post na meetings:
Wij hebben een top weekend achter de rug.
Lekker stukkie tuffen over het perfect onderhouden Vlaamse wegennet, uiteindelijk Brugge ingeloodst door Grand-Cru. Het hele relaas staat eerder ook al gepost.
Toppertjes waren het gebarentaal verhaal (inclusief waterschildpad de bocht om links), de papegaai op de schouder van Jan, de spuitkaas in de buggels, de poederkoe voor in de koffie.
Voor mij was de schouwburg de slagroom op de koffie, daar heeft een architect naar mijn smaak huisgehouden zeg, fanatastisch of een keer achter de schermen te zien! :shock:
Leuke mensen die Belgen. Dat proeft naar meer. Toch?!

Ciao Benno
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

05 feb 2006, 18:51

Zoals beloofd :mrgreen:

Hier kan je klikken voor een sfeerimpressie van de Jupiler-rit bier
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

05 feb 2006, 19:49

So hé, ik weet wel wat jij hebt gedaan vandaag, mijn complimenten hoor, ziet er echt super 8) uit.

Terug naar “Afterparty”