Testbankdag achter de rug. Eerst van Klaas een introductie gehad over het tunen, met name voor circuit gebruik. Daarna bakkie koffie met vlaai en rollen maar. Ik was nummertje 11, nog ff de tijd voor ik aan de beurt was, dus ff wat Mini's bekeken. Rondje gereden om motor warm te draaien. Paar tunneltjes gepakt (die bij het politiebureau is lekker

Eenmaal op de bank kwam er een probleempje naar boven. Bij hogere toeren ging het olielampje branden. Olie en peil was in orde volgens Paul, dus maar verder rollen. Helaas gaat de motor bij het branden van het lampje in een soort noodloop, waardoor het resultaat niet hoger kwam dan 125kw en er dus eigenlijk geen goede meting kon worden gedaan. Jammer, maar helaas. Paul gaf de sugestie om naar de sensor te laten kijken, die zou wel eens een beetje kapot kunnen zijn. Dus direct maar ff door gereden naar de garage om die te laten bestellen.
Ondanks dit, toch een gaaf gezicht om de Mini's op de bank hoog in de toeren gejaagd te zien worden! De vlaai was lekker, de Mini's top. Dus met nieuwe sensor graag nog een keer.
Hans bedankt voor de organisatie, Rob bedankt voor het meer dan voorstreffelijk vervangen van Hans

Gr.
Frank
p.s. ik heb geen grafiek meegekregen, was dat wel de bedoeling? Anders mail ik Klaas wel even voor zo'n ding.