rest volgt later, eerst een pizza achter de kiezen slaan, en dan wat slaap inhalen

Het maakt toch niet uit of je 2 uur eerder of 2 uur later bent dan de tijd die je geboekt hebt?BMW X3 schreef:Alleen jammer dat we met 9 mini's de trein door de Eurotunnel hebben gemist, maar alles is toch nog goed gekomen.
En wij maar wachten en wachtenCooperS-lightningblue schreef:
De terugweg verliep soepeltjes. Oxford City Centre in gedoken om voor Sleefje een Iphone te kopen en bij Star Bucks een gigantische bak koffie te drinken! Heerlijk!!
Ja ik moet wel zeggen, hij heeft hoge toeren mogen draaien hoorCooperS-lightningblue schreef: Daarna alsnog flink door moeten knallen om de trein terug (16.40) te halen. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de One Cabrio van Jurgen, want die hield het hele stuk, zo'n 240 km, met 140-160 km/h (met dak open!!) zonder moeite bij. Op tijd de trein terug en een happie eten waren het gevolg.
Wij hebben er niks van gehoord (ik toch niet allesinds) de oude MINI (classic) fabriek is ondertussen wel een fitnesszaal geworden.Berthil schreef:In een nieuwsbericht van alweer twee jaar geleden werd aangekondigd dat er bij de fabriek een Classic museum zou komen. Was daar nog wat van te zien of gebeurd er niks?
Je hebt helemaal gelijk, maar dat wisten wij niet. Dus we hebben behoorlijk de klok in de gaten gehouden.Des schreef:Mooi verhaal Kaj, stiekem nog een souvenir meegenomen uit de fabriek?!
Het maakt toch niet uit of je 2 uur eerder of 2 uur later bent dan de tijd die je geboekt hebt?BMW X3 schreef:Alleen jammer dat we met 9 mini's de trein door de Eurotunnel hebben gemist, maar alles is toch nog goed gekomen.
Onze sponsors