Dat Tongeren een voorstad is van Maastricht of Maastricht een voorstad van Tongeren dat wist ik niet, maar hemelsbreed liggen beide plaatsen volgens mij maar 15 km uit elkaar.
Vanmorgen vroeg een meeting gehad bij de McDonald's in Veldhoven waarna we met 4 MINI's op-één-rij naar Tongeren gereden zijn.
Onderweg nog een 'schitterende' VW sneeuwschuiverGolf gespot en heeft Coen even laten zien dat er ook mooie auto's zijn die hard kunnen rijden

In Tongeren aangekomen werden we hartelijk ontvangen door de organisatoren van de rit en stond het ontbijt en de koffie, T of fris al op een ieder te wachten. De uit Nederland meegebrachte oranjetompoucen met MINIACS-logo vonden eveneens stevig aftrek ;-). Belofte maakt schuld en het is maar 1x per jaar Koninginnedag

De rit van bijna 170 km bracht ons door mooie delen van het grensgebied van Nederland en België met zelfs een bezoekje aan het drielandenpunt. De mooiste afdeling was 15% (!) en dat was best even sturen

Sara, Frank, Betty, Evi, Inge, Nathalie, Ann, Koen, Rob, Dany en Erik, en alle anderen die ik vergeten ben, hartelijk dank voor de organisatie!

Graag tot de volgende meeting!