BBQ bondi beach 22-6-2008

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

BBQ bondi beach 22-6-2008

22 jun 2008, 23:47

Nou omdat ie er nog niet is denk ik start effe een afterparty op :mrgreen:

Het was me weer een gezellig daggie zeg 8) jammer van het zandstralen maarja er was zon en het was droog dus we mochten niet klagen 8) het was leuk weer wat bekende mensen te hebben gesproken en heb me lekker vol gegeten :mrgreen: ik zeg tot de volgende keer maar weer :mrgreen:

bedankt voor het organiseren floris en sepp en mochten er meer mensen hebben meegedaan die ook :mrgreen:

@ida: hoop dat je kart snel te bewonderen is :wink:
@coen: succes met het zoeken naar project 4 he, je hebt er al weer veel zin in :lol: en bedankt voor de nuttige info :wink:
@Yvon: balen zeg en morgen om kwart over 8 bellen he :wink:
@floris: jij bent echt een top kok :wink:
@paul: jij ook :wink:
@de rest: it was fun see you next time

Greetz BigD
Laatst gewijzigd door BigD op 24 jun 2008, 00:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jun 2008, 08:05

goedemorgen :)

Was weer gezellig luitjes!

Gisteren een bijzondere dag aan de Nederlandse kust meegemaakt.
* Nooit geweten dat je een paar dames kon inhuren om je kids te laten vermaken op een zondagmiddag
* Dat een luchtkussenopblaasapparaat (dubbele woordwaarde) voor zoveel herrie kan zorgen en dat zo'n ding ook nog eens recht voor het kussen moet staan om voldoende lucht in het kussen te blazen.
* het in Nederland zand kan regenen (hoef mijn zandbak thuis en de auto niet meer bij te vullen nu :mrgreen: )
* zand best ongemakkelijk zit en het schuurt :slapen
* er mensen zijn die bij een rijtje MINI's gaan staan, hun "wouter bos-gezicht" opzetten en dan op de foto gaan met onze trotsen 8)

Maar even alle gekheid op een (saté)stokje. Het was weer goed geregeld door Sepp en Floris. Floris heeft ons gisteren samen met Paul weer voorzien van goed gebakken, lekker warme stokjes saté, hamburgers, diverse vissie, vissie en niet te vergeten: de ECHTE slagersfrikandel* :shock:

* = gaan de proefpersonen ook nog reageren in dit topic? :mrgreen:

Was weer heel gezellig, heb weer lekker kunnen ouwehoeren (en daar ben ik zooo slecht in...) en hoop jullie snel weer te zien.

We zien jullie schnell weer 8) 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

23 jun 2008, 08:47

Zo ook ik ben weer boven "zand" hahaha om ons te laat komen hoog te houden arriveerden wij keurig om half 5 en hebben van het kinderfestijn en luchtkussen helemaal niks meegekregen :mrgreen: HEERLIJK!!!

Heerlijk genoten van de drankjus en vleesjus die door de heren werden aangedragen mjammie ennuh soms heb je dan ineens zoveel drankjus dat je niet eens meer weet dat je ze had. :lol: :oops: (Floris :wink: )

Ik vond het super gezellig en ik kan alleen maar zeggen
Floris en Sepp toppie geregeld, leuk met die hawai dingen. :P

Op naar de volgende zeg maar!!!! :))
coendek
Stoepsleutelaar

23 jun 2008, 08:57

Ook ik lig in een bed vol zand.. Bedankt Sepp en Floris..

Gisteren netjes om 16:00 aanwezig in tegenstelling tot.... en het was gelijk als vanouds.. slap O-H-en en heerlijk zonnetje erbij met een drankje.

Heerlijk om weer iedereen gesproken te hebben en zelfs weer nieuwe gezichten gezien! 8)

Na het eten een potje wezen voetballen wat helaas uitliep op een potje rennen achter de bal aan :s TJEEZ wat een wind.. was blij dat ik de bal nog net inhaalde voordat deze op de scheveningse pier lag... helaas was sid zo vriendelijk de bal bij terugkomst gewoon weer de wind in de slaan :lol: (ik hoop dat ze bij het kuhrhaus nu veel plezier hebben met deze bal!!!! :evil: )

Jongens! Bedankt weer! en zeker tot snel!!!

8)

Coen en Damaris! (het zieke kipje :lol: )
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jun 2008, 09:16

zo dat was me een dagje wel gisteren :wink:
Jammer dat het zo onwijs waaide en dat er 100 schreeuwende kinderen bij Bondi rond rende, behalve die van Benno en Wendy natuurlijk, die waren heel braaf :wink:
Om 16.30 hebben we lekker de BBQ aangeknald en hebben we heerlijk binnen gegeten onder het genot van heerlijk lounge muziek en lekker vlees en vis.
Moet zeggen dat het niet goedkoop was gisteren maar de kwaliteit van het vlees en de vis was voortreffelijk.
Nog even lekker een stukje meegereden met Kaj z'n nieuwe bolide, volgende keer maar een stukje snelweg pakken want met de drempels was het niet effe lekker doorknallen :wink:

mensen onwijs bedankt dat jullie weer zijn komen opdagen en speciaal en dankwoordje voor Paul omdat hij het BBQ'en van me over heeft genomen zodat ik ook wat kon eten.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jun 2008, 11:14

Het was super gezellig.. volgende keer zijn we er weer bij.
Maar zoals andere clubbers al ontdekt hadden in mijn gallery staan al foto's. Maar kreeg een PM van Floris of ik als je blaft ze hier wilde posten.. dus... :D veelkijkplezier :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jun 2008, 11:32

zo zo dat heb je snel gedaan, bedankt man :wink:

gr.
floris
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

23 jun 2008, 11:44

WOW, dat ziet er gezellig en goed verzorgd uit!!!!

gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

23 jun 2008, 13:49

Zo hier dan effe een selectie van de foto's die ik gisteren gemaakt heb

Aankomst op de parking

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen rustig naar de gezellige strand tent gelopen en ondanks de wind wat mensen bereid gevonden effe te poseren

Afbeelding

Eenmaal binnen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De chef

Afbeelding

Het was toppie ook namens mijn aanhang :lol:

Greetz BigD
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jun 2008, 13:52

leuke foto's Danny, ben blij dat jullie het naar jullie zin gehad hebben :wink:

gr.
floris
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

23 jun 2008, 14:04

Ik ben ook weer thuis, ale ondertussen al 4 uur opt het werk maar soit :D

Ik vond het ook heel gezellig. Ik was niet met de MINI maar ik veronderstel dat de meeste mensen hem nu wel kennen zeker :D. Maar ook is met Kaj en het beest meegereden. Zo ff 270 gedaan. Als het dat maar is :P Zit wel goed die zeteltjes van Kaj, daar kan ik teminste nog tussen :D.

De BBQ zelf dan was heel lekker :D Sappige ribbetjes zeg jammie :D. Ook een paar mee-eters gehad in mijn bord (hoor ik iemand coen zeggen?) :D Maar dat bevordt enkel de gezelligheid natuurlijk :D

Na ik terug bij Kaj thuis was nog ff naar breda gereden voor een nieuw modje op te halen bij ida, het kon niet echt bij kaj en het beest maarja so be it.

Volgende keer ga ik nog wel mee hoor :). Maar dan rijd ik wel terug mee met Kaj, ik laat me ook wel is graag vervoeren :D
Afbeelding
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jun 2008, 14:38

Ik vond het ook gezellig!! Jammer dat het zo hard orkaande. Ik dacht ff dat we DJ Sandstorm ook uitgenodigd hadden :shock: Echt niet normaal zoals we gezandstraald werden toen we in het begin buiten zaten. Met je zonnebril op kreeg je nog steeds zand in je ogen en als je je hand niet op je glas hield dan zat je binnen 2 minuten je drankje weg te kauwen :wink: Maar mocht de pret niet drukken. De bbq zelf daarna binnen voortgezet. Vlees/vis was van goeie kwaliteit en met onze eigen bbq-master Floris kwam dat helemaal goed. Ik wil iedereen bedanken dat ze erbij waren en voor de gezelligheid en Floris in het bijzonder voor z'n bbq-kunsten. Ik zal vanavond wat foto's uploaden...
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jun 2008, 14:41

Sepp schreef: Ik wil iedereen bedanken dat ze erbij waren en voor de gezelligheid en Floris in het bijzonder voor z'n bbq-kunsten.
En vergeet niet onze nieuwe BBQ-chefkok Paul :wink:

gr.
floris
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jun 2008, 15:44

Dat was me het middagje wel! 8) Kappie op standje "open" en heerlijk rustig naar de Mac in Vlaardingen gecruised. Een ritje richting het strand was ook zeker niet verkeerd en eenmaal aangekomen kon het echte genieten pas beginnen.

Heb heeeeerlijk gegeten dankzij beide BBQ-koks (Paul en onze huischef Floris). Veel Ice Tea gedronken. Zat tussen een hoop gezellige mensen en had tijdens het uitbuiken een fantastisch uitzicht over strand en zee. Wat wil een mens nou nog meer?

Bedankt voor de organisatie en gezelligheid! 8)
Afbeelding
Yvon
Wingman
Contacteer:

23 jun 2008, 21:09

Zo, net nog even de laatste nougat uit mijn vulling gepeuterd :mrgreen:

Toppertje gisteren, eerst de mini nog een poetsbeurt gegeven (daar zie je nu dus niks meer van) en richting Monster gekacheld. Aangekomen mini maar gauw bij de soortgenoten gezet en daar zag ik toeristen keurig foto's maken van de mini's en ook poseren bij de mini (volgende keer geld vragen; kunnen we weer fijn modden).
Nog even buiten gezeten en wat glazuur van mijn tanden laten stralen door de hard wind in combi met zand. Glaasje cola light met zand genuttigd en toen maar naar binnen gehobbeld en een plekje geconfisceerd tussen een berg schreeuwende kids. Buikje heerlijk volgegeten met de bbq-spul en vervolgens op de nougatbak gestort 8)

Was erg lekker en erg gezellig, ook wel wat prijzig maar goed; dat weten we dan voor de volgende keer :)

Prima genoten, leuk gezelschap en mannen die aan het koken zijn wat wil een Sleefje nu nog meer? :mrgreen:

Heren bedankt voor de organisatie; mijn weegschaal bevind zich weer in de gevarenzone (dat hij het raam uitgeflikkerd wordt)
Afbeelding

Terug naar “Afterparty”