Achteruitrijcamera

Vespaman
Enthousiast
Enthousiast

Achteruitrijcamera

11 jun 2024, 11:11

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag die ik niet kon vinden op het forum.
Maar die is het volgende.

Ik heb een MINI 3 deurs F serie van 2022. Bij de auto in zijn achteruit zetten gaat uiteraard de camera aan. Maar soms is het bijvoorbeeld tijdens het rijden wel eens handig om toch even met de camera achter de auto te kijken, zoals gisteren, bezoekje aan de IKEA, achterbank plat en koffer vol.
Bij mijn camper met ingebouwd systeem van Pioneer kan ik bijvoorbeeld wel op de knop camera drukken en kan ik tijdens het rijden achter mij kijken.

Kan ik de camera activeren tijdens het vooruitrijden ? en zo ja hoe dan uiteraard.

Groeten,

Fred
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

Re: Achteruitrijcamera

12 jun 2024, 23:24

Vanaf een bepaalde snelheid, of na een bepaalde afstand vooruit rijden, dan schakelt de camera uit. Je kunt hm niet permanent aanhouden.

Handmatig activeren kan als je de park-assist hendeltje gebruikt, en dan kun je handmatige de camera aanzetten. Bijvoorbeeld voor het verkeerslicht. Maar ja, als je dan gaat rijden, dan gaat ie al snel weer uit.
Vespaman
Enthousiast
Enthousiast

Re: Achteruitrijcamera

13 jun 2024, 19:16

Robert schreef:
12 jun 2024, 23:24
Vanaf een bepaalde snelheid, of na een bepaalde afstand vooruit rijden, dan schakelt de camera uit. Je kunt hm niet permanent aanhouden.

Handmatig activeren kan als je de park-assist hendeltje gebruikt, en dan kun je handmatige de camera aanzetten. Bijvoorbeeld voor het verkeerslicht. Maar ja, als je dan gaat rijden, dan gaat ie al snel weer uit.
Ok dank voor het antwoord.

Terug naar “Exterieur”