Mini F56 uitlatentopic!
- oli4444
- Leerling Mini lid
- oli4444
- Leerling Mini lid
- oli4444
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: Mini F56 uitlatentopic!
Iemand een idee hoe dat het komt dat als mijn wagen een paar uur buiten bij 3 a 4 graden buiten staat veel luider is bij koudstart dat wanneer hij een nacht in de garage staat?
Auto draait dan even op verhoogd toerental?
Auto draait dan even op verhoogd toerental?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja klopt en volgens mij loopt ie ook wat rijker... Bij ons ook hoe kouder hoe lekkerder/rauwer het geluid.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb juist het idee dat ie luider klinkt (verhoogd stationair) als ie wat korter stil heeft gestaan. Na een nacht buiten met 0 graden start de mijne gewoon mooi rustig.
- oli4444
- Leerling Mini lid
Bericht
Ah dat kan ik niet vergelijken. Mijn auto staat nooit snachts buiten, dus maximaal een uur of 4.
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij ook, maar het is wel snel weer op 'normaal' niveau.louisvdd76 schreef:Ja klopt en volgens mij loopt ie ook wat rijker... Bij ons ook hoe kouder hoe lekkerder/rauwer het geluid.
"Orange is the happiest color!"

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is er al iemand uit het 'JCW Pro' kamp die een oplossing heeft gevonden voor dit rotding? Zit me eigenlijk vreselijk in de weg in (het schuim in) de cupholder en heb hem daarom tussen het stuur gepropt.

Mooi is anders en ik loop nu het risico dat 'ie wegzakt achter het stuur.
Ik zou hem graag op een of andere manier 'inbouwen' op een nette plek als ware het een normale schakelaar maar wel binnen bereik. Wellicht is het zachte kunsstof deel onder het rooster, waar nu het JCW koordje overheen ligt, een optie?! Ik weet alleen niet of als ik daar een (passend) gat ga/laat boren en even netjes (laat) afwerk(en), zodat het mooi 'handvast' zit, of de ruimte er achter dan ook voldoende is om die huls plaats te geven. Wat zit er achter dat deel?
Vast nog niemand die hier al een soort van projectje aan gewaagd heeft?
Vind het nog steeds jammer dat er niet gewoon een tuimelschakelaar is geplaatst, van mij hoeft het echt geen losse afstandsbediening te zijn.

Mooi is anders en ik loop nu het risico dat 'ie wegzakt achter het stuur.
Ik zou hem graag op een of andere manier 'inbouwen' op een nette plek als ware het een normale schakelaar maar wel binnen bereik. Wellicht is het zachte kunsstof deel onder het rooster, waar nu het JCW koordje overheen ligt, een optie?! Ik weet alleen niet of als ik daar een (passend) gat ga/laat boren en even netjes (laat) afwerk(en), zodat het mooi 'handvast' zit, of de ruimte er achter dan ook voldoende is om die huls plaats te geven. Wat zit er achter dat deel?
Vast nog niemand die hier al een soort van projectje aan gewaagd heeft?
Vind het nog steeds jammer dat er niet gewoon een tuimelschakelaar is geplaatst, van mij hoeft het echt geen losse afstandsbediening te zijn.

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wellicht dat ie de schakelaar uit elkaar kunt halen en er een normale schakelaar van kan maken die je inbouwt, misschien Roel van de gogarage eens vragen?
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht

...

p.s. voordat iemand vraagt "Wow, waar kan ik dat krijgen?"... dit is een door mijzelf bewerkte foto, bestaat dus (helaas (nog)) niet.
Zo iets dus...koosie schreef:Wellicht dat ie de schakelaar uit elkaar kunt halen en er een normale schakelaar van kan maken die je inbouwt, misschien Roel van de gogarage eens vragen?

...

p.s. voordat iemand vraagt "Wow, waar kan ik dat krijgen?"... dit is een door mijzelf bewerkte foto, bestaat dus (helaas (nog)) niet.

- Dubro
- Enthousiast
Bericht
Dan moet je wel een plekje over hebben, helaas bij mij niet het geval. Cuphouder op zich geen probleem, alles in 1 beweging. Sportstand en 2 keer klikken en gaan.
“Niet het vallen is falen, maar het weigeren op te staan.”
- Dubro
- Enthousiast
Bericht
Gelukkig is het de lipstickkortdoordebocht schreef:Voor mijn ook niet zo'n bezwaar, ligt ook in de cuphouder,
Komt alleen weleens voor dat ik de lipstick van mijn vrouw in mijn handen heb, die ligt er namelijk ook.

“Niet het vallen is falen, maar het weigeren op te staan.”
- oli4444
- Leerling Mini lid
Bericht
Bij mij ligt de remus afstandsbediening ook gwn in met cupholder, samen met da afstandsbediening van de poort. Juist even gaan knallen met de remus met klep open.. Zalig gewoon!
Onze sponsors