Mini F56 uitlatentopic!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Mini F56 uitlatentopic!
x2 vind trouwens bij de F serie die lege knopjes wel heel erg opvallen 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik vind ook dat al die tuimel schakelaartjes er moeten zitten of ze nou wel of geen functie hebben 

- speedy
- NMC Legend
- Peter
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
je kunt toch ook een mooie houder in de bekerhouder laten maken ipv dat foam
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini F56 uitlatentopic!
Ik wil juist die bekerhouder 'vrij' hebben Speedy... dat foam werkt op zich prima.
Maar goed, thanks voor de feedback. Ik ga verder op zoek naar een oplossing. Had gehoopt dat er al iets was, niet dus.
Terug naar de (kleppen)uitlaten, PATS BOEM KNAL...
Maar goed, thanks voor de feedback. Ik ga verder op zoek naar een oplossing. Had gehoopt dat er al iets was, niet dus.

Terug naar de (kleppen)uitlaten, PATS BOEM KNAL...

"Orange is the happiest color!"

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Knop is een ontzettend onhandig ding/design en topzwaar...

...wordt er met klittenband allemaal niet mooier en handiger op vrees ik. Aan de zijkant houdt dat niet, zeker niet als je de knop indrukt; simpelweg te 'weinig vlees'. Aan de onderkant (batterijdeksel) is het ook redelijk afgerond en de knop is topzwaar, ziet er allemaal erg mooi uit maar erg onpraktisch (vind ik). Ik wil hem overigens juist bij de 'bakjes voor die pook' weghebben.
Dat gezegd hebbende had ik gehoopt dat iemand met dezelfde afstandsbediening voor dezelfde uitdaging had gestaan en een werkbare oplossing had gevonden. Ik ga verder vogelen, als ik er uit ben laat ik het weten.

...wordt er met klittenband allemaal niet mooier en handiger op vrees ik. Aan de zijkant houdt dat niet, zeker niet als je de knop indrukt; simpelweg te 'weinig vlees'. Aan de onderkant (batterijdeksel) is het ook redelijk afgerond en de knop is topzwaar, ziet er allemaal erg mooi uit maar erg onpraktisch (vind ik). Ik wil hem overigens juist bij de 'bakjes voor die pook' weghebben.
Dat gezegd hebbende had ik gehoopt dat iemand met dezelfde afstandsbediening voor dezelfde uitdaging had gestaan en een werkbare oplossing had gevonden. Ik ga verder vogelen, als ik er uit ben laat ik het weten.
"Orange is the happiest color!"

Onze sponsors