Mini F56 uitlatentopic!
- michail
- Enthousiast
Bericht
Re: Mini F56 uitlatentopic!
Geen problemen met de JCW uitlaat sinds de montage vorig jaar augustus
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
@jacobaco, yep... been there, done that. Bij mij nog maar 1x en nu geen geratel ofzo. Maar ze hebben hem bij mij niet gelast, weet ik vrijwel zeker... daarvoor stond 'ie te snel al weer buiten.
"Orange is the happiest color!"

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
@jaco: niet herkenbaar gelukkig
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
F56S JCW PRO LCI
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
maandag naar de Garage... gaan ze het oplossen
ook balen dusRemcoMINI schreef:@jacobaco, yep... been there, done that. Bij mij nog maar 1x en nu geen geratel ofzo. Maar ze hebben hem bij mij niet gelast, weet ik vrijwel zeker... daarvoor stond 'ie te snel al weer buiten.
maandag naar de Garage... gaan ze het oplossen
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
het is weer zo ver... weer los
ben dit weekend dus JCW loos...
word opgehaald door de Dealer

en hebben jullie ook last van roestvorming op de eindstukken??

ben dit weekend dus JCW loos...
word opgehaald door de Dealer

en hebben jullie ook last van roestvorming op de eindstukken??

- speedy
- NMC Legend
Bericht
sjonge jonge ze moeten toch een uitlaat fatsoenlijk vast kunnen zetten 

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je maakt me wel zenuwachtig! Ik hoop toch echt dat 'ie bij mij nu wel lekker vast zit, als hij er weer losgaat mogen ze hem vastlassen... snap überhaupt niet zo goed waarom dit met boutjes vastzit.
Mijn tips zien er een stuk netter uit, moet ook eerlijk zeggen dat ik ze altijd even met de hand (in- en uitwendig) schoonmaak als ik door de wasstraat ben geweest; ja, sorry... lui! *) of in de wasbox sta. Bij mij glimmen ze nog 'als nieuw', vandaag mijn karretje nog schoongemaakt. Ik heb overigens geen carbon, maar de RVS versie.
Mijn tips zien er een stuk netter uit, moet ook eerlijk zeggen dat ik ze altijd even met de hand (in- en uitwendig) schoonmaak als ik door de wasstraat ben geweest; ja, sorry... lui! *) of in de wasbox sta. Bij mij glimmen ze nog 'als nieuw', vandaag mijn karretje nog schoongemaakt. Ik heb overigens geen carbon, maar de RVS versie.
"Orange is the happiest color!"

- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
uitlaat update
nou ze hebben het nu zo opgelost....
uitlaat gelast.... mmmmm RVS en lassen??? ziet er ook niet netjes uit...
blijft dit zo netjes? of gaat dit toch over een paar jaar roesten.. ondanks dat het RVS is???

nou ze hebben het nu zo opgelost....
uitlaat gelast.... mmmmm RVS en lassen??? ziet er ook niet netjes uit...
blijft dit zo netjes? of gaat dit toch over een paar jaar roesten.. ondanks dat het RVS is???

- speedy
- NMC Legend
Bericht
dat is echt prutswerk ja.
Dicht blijft het wel en er veranderd niets aan ,maar mooi is het absoluut niet gedaan.
Dicht blijft het wel en er veranderd niets aan ,maar mooi is het absoluut niet gedaan.
- frankie
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Die standaard MINI klemmen zijn ook eigenlijk te kort. Beter is een langere klem te nemen.
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini F56 uitlatentopic!
Helemaal eens met Remco. Uitlaten moet real live horen, filmpjes geven niet altijd een goed beeld. Zeker ook verschil als de auto koud of warm is en/of de klep open staat in green-mid of sport stand. Keuze hangt naar mijn mening af wat je mooi vindt -budget is - en of je gevoellig bent of alles oem moet zijn. Pluspuntje denk ik van de jcw pro is de tuning. Bij inruil bij een dealer verwacht ik dat men oem meer kan waarderen dan niet oem (maar goed, d'as koffiedik kijken). Maw, doen wat je zelf mooi vindt

F56S JCW PRO LCI
Onze sponsors