Mini F56 uitlatentopic!
- Patrick13
- Nieuwsgierig
- Patrick13
- Nieuwsgierig
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
- Swen82
- One wheel wonder
Bericht
Re: Mini F56 uitlatentopic!
Ik zit even met een vraagje. Algemene forumregel is natuurlijk dat ik eerst alle 18 pagina's aan reacties doorlees alvorens ik een vraag mag stellen :-P maarrr....
We hebben een f56 cooper s. En ik vind hem net even ietsje te braaf klinken. Maar ik wil alleen oem. En vind de jcw pro kit even te duur.
Nu kan ik voor heel weinig een nieuwe jcw uitlaat kopen (niet de pro, maar de gewone jcw).
Kan ik een verschil qua geluid verwachten tov de huidige standaard cooper s uitlaat?
Thanks!!!
We hebben een f56 cooper s. En ik vind hem net even ietsje te braaf klinken. Maar ik wil alleen oem. En vind de jcw pro kit even te duur.
Nu kan ik voor heel weinig een nieuwe jcw uitlaat kopen (niet de pro, maar de gewone jcw).
Kan ik een verschil qua geluid verwachten tov de huidige standaard cooper s uitlaat?
Thanks!!!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Schijnt iets beter te klinken. Dries in België heeft het gedaan.
Of je contact Peter op het forum die heeft nog een dcat downpipe te koop.
Of je contact Peter op het forum die heeft nog een dcat downpipe te koop.
- Swen82
- One wheel wonder
Bericht
Decat downpipe is ook leuk, maar daar wil ik ook liever even mee wachten.
Ik verwacht ook niet de wereld van de originele jcw uitlaat, maar je kan ze nu praktisch gratis krijgen, dus wilde het er wel op wagen.
Hoop vooral dat hij ietsje voller gaat klinken.
Ik verwacht ook niet de wereld van de originele jcw uitlaat, maar je kan ze nu praktisch gratis krijgen, dus wilde het er wel op wagen.
Hoop vooral dat hij ietsje voller gaat klinken.
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ze praktisch gratis zijn kan je het altijd proberen natuurlijk
Mocht het tegenvallen, dan ben je hem waarschijnlijk ook zo weer kwijt.

- Peter
- Volledig MINI minded!
- Swen82
- One wheel wonder
Bericht
Hey Ward,
Zo dacht ik ook haha.
Vooral in engeland raken ze die jcw uitlaten niet kwijt lijkt het. En de verzendkosten vallen reuze mee.
Zo dacht ik ook haha.
Vooral in engeland raken ze die jcw uitlaten niet kwijt lijkt het. En de verzendkosten vallen reuze mee.
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
iedereen heeft een pro kit onder zij JCW denk 
bewaar hem maar, kan ik de auto origineel verkopen, denk dat ik die pro kit zo kwijt raak dan...
nou ik ook nietSwen82 schreef:Hey Ward,
Zo dacht ik ook haha.

bewaar hem maar, kan ik de auto origineel verkopen, denk dat ik die pro kit zo kwijt raak dan...
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
@Swen82: ik heb inderdaad een standaard jcw uitlaat onder mijne s geplaatst.
het geluid is nu veel beter ik zou alleen nog een nieuw filmpje moeten maken maar hier is al een klein voorbeeldje.
nu geeft die soms nog hardere klappen.
jcw uitlaat
het geluid is nu veel beter ik zou alleen nog een nieuw filmpje moeten maken maar hier is al een klein voorbeeldje.
nu geeft die soms nog hardere klappen.
jcw uitlaat
- Swen82
- One wheel wonder
Bericht
Supergaaf!!!! Klinkt goed.
Haha, gelukkig maar, want ik heb gisterenavond de jcw uitlaat betaald, dus er was ook geen terugkeren meer voor mij; nu vol spanning wachten tot de postbode hem bezorgd.
Haha, gelukkig maar, want ik heb gisterenavond de jcw uitlaat betaald, dus er was ook geen terugkeren meer voor mij; nu vol spanning wachten tot de postbode hem bezorgd.
- jacobaco
- Mod virus alert!
Bericht
Vraagje
het is mij al een paar keer opgevallen dat als ik mijn JCW pro uitlaat inschakel, en ik er sportief mij rij een tijdje, en er dan ff rustig mee rij, mijn pro uitlaat zicht automatische uitschakelt
kan dat zijn dat de batterij leeg of zwalk is?
zijn er meer die dit wel eens mee gemaakt hebben??
het is mij al een paar keer opgevallen dat als ik mijn JCW pro uitlaat inschakel, en ik er sportief mij rij een tijdje, en er dan ff rustig mee rij, mijn pro uitlaat zicht automatische uitschakelt
kan dat zijn dat de batterij leeg of zwalk is?
zijn er meer die dit wel eens mee gemaakt hebben??
Onze sponsors