Wie durft? Hopen dat deze winter in Nederland zo wit wordt!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij wel...die Audi komt op een gegeven moment toch erg dicht in de buurt van die ene paal die er staat...
Als het weer lekker gesneeuwd heeft, zoek ik hier wel ergens weer een parkeerplaats op...

Als het weer lekker gesneeuwd heeft, zoek ik hier wel ergens weer een parkeerplaats op...

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
jaaaa nu doet ie het wel. Weet je nog dat het vorig jaar op een vrijdag zo wit was. Zo wit dat de NL regering ook iedereen afrade de straat op te gaan en te gaan rijden enzo? Wat in praktijk betekende dat er dus geen hond op straat was. Toen 'moest' ik patat halen en ben ik met mijn broertje in mijn toen nog paar maanden oude wagentje gestapt.....
Wat heb ik gelachen toen, heen en weer glijden, handrem aantrekken en nog meer glijden.
iDD...... top was dat!
Wat heb ik gelachen toen, heen en weer glijden, handrem aantrekken en nog meer glijden.
iDD...... top was dat!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kent iemand van jullie de Blauwe Golven in Arnhem? Dat is een groot golvend terrein van klinkers, nou ik heb daar lekker gegleden afgelopen jaar 

- Black Berliner
- 4 op een rij!
Bericht
Yes! Ga ik zeker ook even doen als er verse sneeuw is gevallen!! Maar wel op een rustige parkeerplaats, want vorig jaar ben ik een keer bijna zijdelings tegen een stoeprand geknald. Beetje zonde voor de velgen...
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
lees ik daar een meet?!
Wat lachen zeg, grote lege parkeerplaats en dan één voor één glijen maar! en natuurlijk op video en hete chocolade erbij.
iDD...... waar kunnen we iets dergelijks doen/ regelen?

Wat lachen zeg, grote lege parkeerplaats en dan één voor één glijen maar! en natuurlijk op video en hete chocolade erbij.
iDD...... waar kunnen we iets dergelijks doen/ regelen?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oef net met mijn pa in de auto bijna een ongeliuk, gelukkig zijn auto
We reden op een landweggetje em imeens was het spiegelglad door de natte modder, mijn pa kon niks meer en aan beide zijden was een sloot, gelukkig wist ie 'm recht te houden en waren we op tijd bij de kapper

We reden op een landweggetje em imeens was het spiegelglad door de natte modder, mijn pa kon niks meer en aan beide zijden was een sloot, gelukkig wist ie 'm recht te houden en waren we op tijd bij de kapper

Onze sponsors