TopGear magazine

Website, plaatjes, spy-shots, reclame, magazines, TV-series, films, de krant etc. over MINI.
Gebo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

TopGear magazine

22 dec 2006, 23:58

In het Januari-nummer van TG-magazine niet alleen een stukje over de uitverkiezing van de R56 tot "kleine auto van het jaar", maar in de rubriek "oud en nieuws" ook een stuk over de MINI 2001-2006 (2e hands).

Alle positieve en negatieve punten worden hierin doorgenomen, waarbij een paar opvallende:

"De enige andere zorg voor MINI-rijders is slecht weer. Nee, ze zijn niet lek, maar er zijn nogal wat gevallen bekend van MINI-eigenaren die door te diepe plassen reden, waardoor er te veel water in de motor kwam en de ravage onder de mororkap niet was te overzien."..... :roll:

"Ook verkleuring van de laklaag komt nogal eens voor"

Persoonlijk heb ik hier nog nooit iemand over gehoord....

Wel leuk is dat onder het artikel bij "websites" o.a. wordt verwezen naar: www.newminiclub.nl :D
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2006, 00:01

Dat is inderdaad goed nieuws, leuk dat ze zo'n doorverwijzing maken. Dat van het water had ik al wel een gehoord, maar verkleuring van de laklaag?! :shock:
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Re: TopGear magazine

23 dec 2006, 00:51

Gebo schreef:Wel leuk is dat onder het artikel bij "websites" o.a. wordt verwezen naar: www.newminiclub.nl :D
8) 8)

Van die problemen is mij ook niks bekend.

Ik heb ook een paar geleden zoiets naar het Auto-Tuning magazine gestuurd, die wilden alles weten over de MINI. Ze zouden me een paar exemplaren toesturen als deze uitkwam maar heb nog niks gezien.

Terug naar “MINI op het Web en in de Media”