Topgear juni 2007 ...de onmiskenbare winnaar...
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Topgear juni 2007 ...de onmiskenbare winnaar...
Leuk stukje in Topgear Magazine juni 2007. Een test tussen de Peugeot 207RC, Opel Corsa OPC, Mini Cooper S (R56) en Renault Clio Sport. Ze zijn erg blij met de Mini, alleen minder over het interieur en de JCW aerokit. Hij komt natuurlijk wel als winnaar naar voren! Verder staat er nog een stukje in over de Cooper D.

Laatst gewijzigd door kaya op 08 jun 2007, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zag inderdaad dat de R56 goed vertegenwoordigd was in de nieuwe TG. Leuk dat hij ze allemaal achter zich laat. Deze week staat er trouwens in de AutoWeek een test met de Cooper D tegen een Alfa 147 JTD. Conclusie: de MINI is duidelijk de leukste om te zien en te rijden, de Alfa is comfortabeler, ruimer en beter uitgerust. Tja, dat hadden we van tevoren natuurlijk wel kunnen weten.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ook het commentaar verschilt echt enorm. Er zijn veel bladen met een enorm vooroordeel, een vergelijking waar ik met m'n hoofd niet bij kan én van die journalisten die gewoon al TE veel verschillende auto's hebben gereden. Dat is af en toe wel jammer.
Maar goed ik vind alles leuk om te lezen. We weten uiteindelijk toch wel hoe het zit.
Maar goed ik vind alles leuk om te lezen. We weten uiteindelijk toch wel hoe het zit.

Onze sponsors