Spyshots MINI 2007 (R56)
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
4X4 is sprake van geweest. Ziet er trouwens zeker niet verkeerd uit dat interieur. Denk alweer aan inruilen 

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Of is dit nogal inpakplastic??
(hoop het wel, anders bestel ik dit jaar nog een andere mini
)
bron:www.movies.autoexpress.co.uk
Hoop toch wel dat ze die achterkant (bumper) nog wat restylen, vind 'm nu erg op de bumper van de VW-fox lijken

Of is dit nogal inpakplastic??

(hoop het wel, anders bestel ik dit jaar nog een andere mini

bron:www.movies.autoexpress.co.uk

Bericht
En hier nog meer. Zie ik het nou goud dat de plastic spatbordbekleding een stukje in de carrosserie valt, in ieder geval aan de voorkant? Mooie subtiele 'driving lights' trouwens 
De niet onderbroken grill op de voorbumper is een verbetering.
Ik zie ook een klein randje onder het achterlicht, dus het achterlicht is niet meer in één stuk blik gevat (goedkoper te produceren)? De achterlichten lijken wel een photoshop.

De niet onderbroken grill op de voorbumper is een verbetering.
Ik zie ook een klein randje onder het achterlicht, dus het achterlicht is niet meer in één stuk blik gevat (goedkoper te produceren)? De achterlichten lijken wel een photoshop.

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie foto's Berthil!
Ik vind de achterbumper echt niet mooi. Doe mij toch maar een bumper in de kleur van de auto. Verder vind ik de mistlamp wat truttig. PDC lijkt wel standaard te gaan worden.
De voorkant vind ik een stuk "vrouwelijker" en ook de bobbel in motorkap is goed zichtbaar.
Nog een paar maandjes en dan kunnen we 'm LIVE zien
Ik vind de achterbumper echt niet mooi. Doe mij toch maar een bumper in de kleur van de auto. Verder vind ik de mistlamp wat truttig. PDC lijkt wel standaard te gaan worden.
De voorkant vind ik een stuk "vrouwelijker" en ook de bobbel in motorkap is goed zichtbaar.
Nog een paar maandjes en dan kunnen we 'm LIVE zien

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik denk dat de achterbumper in de productieserie wel gespoten is.
Aan die rechte motorkap zullen we moeten wennen; vanwege veiligheidsvoorschriften voor bij aanrijdingen met voetgangers.
Aan die rechte motorkap zullen we moeten wennen; vanwege veiligheidsvoorschriften voor bij aanrijdingen met voetgangers.
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
dikke vooruitgang van de foto's die we hier voor hebben gezien..
vin um wel gaaf zo, nu nog foto's in wat dikker uitvoering.. rims bonnets enzo..
vin um wel gaaf zo, nu nog foto's in wat dikker uitvoering.. rims bonnets enzo..

- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Jammer dat de welving van de motorkap bijna weg is. Vooral boven de koplampen en midden op de kap ziet het er wat platjes uit.
Een van de sterke punten van het huidige model vind ik nu net die hobbelige motorkap
Het kontje kan er wel mee door, als ze tenminste die "Nissan_micra_achtige" bumper nog even restylen
Een van de sterke punten van het huidige model vind ik nu net die hobbelige motorkap

Het kontje kan er wel mee door, als ze tenminste die "Nissan_micra_achtige" bumper nog even restylen

- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Ja, dus?? dan lopen ze maar ergens andersmini poeper schreef:Aan die rechte motorkap zullen we moeten wennen; vanwege veiligheidsvoorschriften voor bij aanrijdingen met voetgangers.