Triest
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Triest
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/202453/d ... mu-te-hard

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Triest
Heel erg.... ik ben zeker geen heilige op de weg maar f**k 150 in 50 zone dan mag je roze papiertje door de plee...
- MCS Floris
- Be Mini
Bericht
it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
Heel triest... beetje dollen, tuurlijk, moet kunnen.
We trappen (bijna) allemaal wel eens lekker door. Maar zo dwaas, dan hoor je niet op de weg... verstand van bloemkool.

We trappen (bijna) allemaal wel eens lekker door. Maar zo dwaas, dan hoor je niet op de weg... verstand van bloemkool.

Durf buiten de lijntjeS te kleuren...
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Ja ik heb vrij dicht in de buurt gewoond bij deze weg. En ja ben ook geen heilige denk dat er niet zoveel echt heilige zijn. Heb ook op deze weg wel eens met aantal forumleden iets, echt waar agent het was maar fractie
te hard gereden. Maar dit is echt zwaar imbeciel schatting tussen de 150 en 187 waar je 50 mag 

- wupie
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad er zijn betere plekken om de held uit te hangen, en je eens even te laten gaan.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Dit is natuurlijk heel erg maar net als er hierboven wordt gezegd zijn we zelf ook geen heilige boontjes en kan het je overkomen..
Ik ken de weg niet dus ik kan er niet over oordelen of het echt zo gevaarlijk en krankzinnig hard is geweest.
Ik praat het niet goed maar het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest om iemand dood te rijden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ken de weg niet dus ik kan er niet over oordelen of het echt zo gevaarlijk en krankzinnig hard is geweest.
Ik praat het niet goed maar het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest om iemand dood te rijden.
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Ben ik niet met je eens Daiel.
Ik noem dit gewoon moord.
Hoe hoger je snelheid, hoe meer kans je hebt om iemand dood te rijden. Dit was gewoon 99% kans...
Ik noem dit gewoon moord.
Hoe hoger je snelheid, hoe meer kans je hebt om iemand dood te rijden. Dit was gewoon 99% kans...
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
...en dan ook nog met drank op. Het zal ongetwijfeld niet de bedoeling zijn geweest van de bestuurder(s), maar ze hebben door hun eigen gedrag wel zélf het risico op ongelukken tot onaanvaardbare hoogte gebracht. Daar mogen ze wat mij betreft keihard voor gestraft worden.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
natuurlijk moeten ze keihard gestraft worden daar ben ik het zeker mee eens.