Hallo, Is dit moeilijk (Cooper S 2003-4)???
Waar moet ik speciaal op letten?? Ik ga er volgende week aan beginnen..
Reacties uiteraard welkom..
Alvast bedankt voor alle hulp,
Gr, Mario
Navigatiecomputer (MK3) vervangen
- Bsim67
- Be Mini
- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
Mogelijk alleen het verwisselen van de computer onder de bijrijderstoel, zijn de stekkers hetzelfde?
Overigens, jouw mini is van 2003-4 en heeft MK3? Die van mij is van 2003-3 en heeft al MK4. Volgens opgave destijds was mijn mcs een van de eersten die de MK4 uitvoering had.
Rob
Overigens, jouw mini is van 2003-4 en heeft MK3? Die van mij is van 2003-3 en heeft al MK4. Volgens opgave destijds was mijn mcs een van de eersten die de MK4 uitvoering had.
Rob
- t845526
- Nieuw Lid
Bericht
Het probleem dat de afstanden niet kloppen heb ik ook gehad. Omdat het navigatie systeem in eerste instantie al niet goed werkte is de computer vervangen door de garage. Hierna had ik het probleem dat de afstanden niet klopten. Auto is toen weer terug gegaan naar de garage en toen hebben ze de computer opnieuw vervangen. Of de computer stuk was of een verkeerde versie weet ik helaas niet.
- Bsim67
- Be Mini
Bericht
Ik heb intussen alweer een andere nav-computer gemonteerd (de andere deed het na 3 dagen niet meer) en volgens mij gaat het nu een stukje beter met de afstanden. Ik gebruik hem nu zoveel mogelijk maar ik rij gewoon te weinig km's....
Heb nu ook NL-begeleiding en stem (volledig) dus dat is ook weer ok.
@t845526: Hoe is het afgelopen?? Mijn dealer zei dat misschien de GPS antenne kapot is.....
Heb nu ook NL-begeleiding en stem (volledig) dus dat is ook weer ok.
@t845526: Hoe is het afgelopen?? Mijn dealer zei dat misschien de GPS antenne kapot is.....
Compressed air is GREAT!!
Onze sponsors