Hello,
Ik zou graag mijn audio een beetje tunen in de mini.. ik vind het toch wat te zacht klinken. Een andere radio zie ik niet direct zitten aangezien ik de huidige interface wel mooi vind.. en ik niet echt zin heb om zwaar te beginnen prutsen daarmee. Wat zijn dan mijn opties om het geluid toch te verbeteren?
Nieuwe speakers? Een versterker? Subwoofer?
Kan dat allemaal op de standaard radio (van 2008) ?
Iemand tips ?
Groetjes
Audio tuning
- 2Funk
- Leerling Mini lid
Bericht
Audio tuning
MINI Cooper D (2008) - Astroblack
Aerokit, Chrome line int & ext, verstralers, brilliante cooper works velgen, rood leren sportinterieur
Aerokit, Chrome line int & ext, verstralers, brilliante cooper works velgen, rood leren sportinterieur
- iDarkDesign
- Transformer
- WoK
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat wat hier boven staat....
+ alles wat je wilt kan...
Door middel van een module achter de standaard radio van de mini kan je het zo opsplitsen zodat je het naar een versterker kan leiden.
Vanuit die module kan je dus alles aansluiten wat je maar wilt...
extra speakers extra subwooferts....
extra ingang voor extern audio gevertje (bijvoorbeeld een dvd speler)
LCD schermpjes is dan ook een mogelijkheid etc etc
Een andere headunit is helemaal niet veel prutsen...
je hebt van die tussen stekkertjes. de huidige plug stop je daarin, en dr komen 2 iso stekkers uit...radio dr aandrukken...en klaar is jannes
+ alles wat je wilt kan...
Door middel van een module achter de standaard radio van de mini kan je het zo opsplitsen zodat je het naar een versterker kan leiden.
Vanuit die module kan je dus alles aansluiten wat je maar wilt...
extra speakers extra subwooferts....
extra ingang voor extern audio gevertje (bijvoorbeeld een dvd speler)
LCD schermpjes is dan ook een mogelijkheid etc etc
Een andere headunit is helemaal niet veel prutsen...
je hebt van die tussen stekkertjes. de huidige plug stop je daarin, en dr komen 2 iso stekkers uit...radio dr aandrukken...en klaar is jannes
- 2Funk
- Leerling Mini lid
Bericht
hmm en welke headunit moet er dan uit in de mini? de cd-ingang? of gewoon een nieuwe headunit in het kastje boven het handschoenkastje steken?
MINI Cooper D (2008) - Astroblack
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Ben ook groot voorstander van DPSM, klinkt echt geweldig en geld dubbel en dwars waard!!!
Daarnaast zal je toch denk ik wel aan het klussen moeten slaan, want toen ik het Digital Power SoundModul in mijn auto inbouwde moet alles eruit!
Klein vraagje: Je zegt dat je een radio uit 2008 hebt. Welk type mini heb je dan, de R52 (cabrio) of de R56? Want DPSM is alleen verkrijgbaar op de R50, R52 en R53...
Daarnaast zal je toch denk ik wel aan het klussen moeten slaan, want toen ik het Digital Power SoundModul in mijn auto inbouwde moet alles eruit!
Klein vraagje: Je zegt dat je een radio uit 2008 hebt. Welk type mini heb je dan, de R52 (cabrio) of de R56? Want DPSM is alleen verkrijgbaar op de R50, R52 en R53...
Onze sponsors