Problemen met venster

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
iDarkDesign
Transformer

10 dec 2008, 10:34

Bah, de mijne heeft nu ook kuren :( soms wel, soms niet. Vannacht heeft het raak een stuk open gestaan en vanmorgen wilde het opeens weer dicht, maar daarna bleef hij wel op standje tikje-naar-beneden staan weer...

iDD
pascal189
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

10 dec 2008, 14:12

Ik heb hetzelde gehad, tot nu toe nog maar 1 keer... gelukkig was het dat hij niet meer open wilde... maar dit was ook zomaar weer opgelost de volgende dag.

Toen ik mijn auto kocht zag ik dat de vorige eigenaar in het onderhoudsboekje de rekeningen nog allemaal had zitten..
daar las ik dat het motortje ook al eens was vervangen door de dealer :roll:

Ik heb nog geen problemen weer gehad. Maar ben benieuwd waar het dan toch aan gelegen heeft.

Ik heb iets gelezen over versleten koolborstels, maar dat gaat niet zo snel.. kijk naar een (accu)boormachine.
jstuyts
Mod virus alert!
Mod virus alert!

10 dec 2008, 17:24

Ik heb t ook een keer gehad, las ook dat dreunen ertegen zou helpen, maar dat heeft het nooit gedaan... Ik heb achteraf DPSM ingebouwd en dus wat gekloot met draden. Die zorgde ervoor dat er iets geblokkeerd werd waardoor het raam niet meer omhoog wou. Misschien is er bij jou, ook al heb je niet gekloot met de draden, iets los geschoten.

Oplossing was voor mij de deur bedekking er eens vanaf halen en 's goed kijken of er draden/kabels in de weg zitten. Maybe is dat de oplossing...

Verder zou ik het ook niet weten.

Terug naar “Interieur en audio”